Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:16:57
AKIL DOLU,YÜREK DOLU,SEVGİ YÜKLÜ
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 22:17:02
sevda yüklü,özlem dolu,anlam ve anlatımı
çok çok güzel duygu yoğun bir şiir okudum severek...
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Seviyorum deseydin, @47nihal
3.2.2011 21:20:01
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 17:41:27
EMEK VERİLMİŞ,GÜZEL BİR AMACA YÖNELMİŞ,
OKUMASI TEBESSÜM ETTİREN VE HAYRANLIK UYANDIRAN BİR ŞİİRDİ.
UMARIM İSTEDİĞİNİZ OLUR.TEBRİKLER DOST...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 17:16:59
ÇOÖ GÜZEL BİR YÜREK SESİYDİ.
SEVEREK VE DE HAYRANLIKLA OKUDUM.,ANLAM DOLU,ÖZ VE ÖZLÜ BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 17:08:51
yine çok güzel nağmeler dökülmüş yüreğinizden
sayfanıza...okuması haz veren bir şiirdi.
anlam dolu ve anlatımı harika...tebrikler ve de saygılar...HŞT
Sahara, @Alptekin Yazar
3.2.2011 16:47:51
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 15:01:13
valla roman bile yazdırırlar...
güzel bir anlatımdı.şiir de türkü tadındaydı.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 11:56:19
anlam dolu üç müstesna dörtlük...
severek ve hayranlıkla okuduğum dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Bir gelin ağlar, @Sami ASLAN
3.2.2011 10:37:11
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:42:46
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE
OKUMASINA DOYULMAYAN MÜSTESNA BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:38:32
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
usta çırak dersleşmesinden ders alınası
okumasına doyulmayan bir şiirdi.kutluyorum...saygılar sunuyorum...HŞT
Hocam, @H.İbrahim SAKARYA
3.2.2011 09:18:38
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:34:19
aynı tat ve lezzette,ahengi üstünde
kalıbını çıkaramadım ama yine aruz tınısında
anlam dolu,anlatımı çok çok güzel
okumasına doyulmayan dört dörtlük bir dörtlüktü...
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Eşkâli hoştur amma, @babidim
3.2.2011 09:09:29
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:31:18
tüm gecelerinizin gönlünüze göre olması dileklerimle
samimi ve hüzün tüten dizelerdi.
okuması güzeldi...yüreğinize sağlık.tebrikler ve de saygılar...
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:28:26
ayrılık hüznü dolu,özlem yüklü
anlam ve anlatımı çok güzel
okumasına doyulmayan dizelerd..
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 09:26:07
valla üstadım hocam bilir ya,bence siz de haklısınız...
ders verici,okuması yormayan bir şiir olmuş.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum..HŞT
Haklısın, @SEMAVİ
3.2.2011 01:26:49
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 01:03:00
BU KADAR GÜZEL ANLATILABİLİR Dİ.
TÜM KALBİMLE KUTLUYORUM BU MÜSTESNA DİZELERİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 00:48:38
nereye dayamalı bu yorgun başı
akşamdan kalma sarhoş gibiyim
ne kadar içsem de kanmıyor içim
ateş yanıyor içtiğim suda

O KADAR DERİN ANLAMLI İFADELER Kİ,HAYRAN KALDIM.
BEN BİR ŞİİRİM DE:

bir sen mi çekiyorsun, bu aşkın acısını?
Koy başını ...

Acının elleri, @sahaf
3.2.2011 00:28:40
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 00:44:19
MUSIKİ TADINDA OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİRDİ.
GEÇMİŞ SEVDA GİBİ GÖRÜNSE DE TAPTAZE DURAN,BİTMEYEN,
GEÇİLMEYEN VE ÖLMEYEN BİR AŞK HİKAYESİYDİ BENCE...
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,HAYRANLIKLA OKUDUĞUM DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 00:28:36
BURDUR'DA BİR HALK OYUNLARI YARIŞMASI OLMUŞTU
TAMAMEN TESADÜFİ ORADAYDIM VE ÇOK SEVDİĞİM BİR TEKE
YÖRESİ OYUN HAVASI OKUYORDU SÜMER EZGÜ,
HALAN GELDİ,DAYIN GELDİ HADİ GARİ SEN DE GEL...DİYE.
ONU HATIRLADIM...SİZİN ŞİİR DE BİR OKADAR
GÜZELDİ VE O...

(22)sen nerdesin, @seyfi betik
3.2.2011 00:03:42
halilşakir
@halilsakir
3 Şubat 2011 Perşembe 00:24:20
ANLAM DERYASINDA VE OKUMASINA DOYULMAYAN
ÜÇ ÖZGÜN VE ÖZLÜ BENT OKUDUM HAYRANLIKLA.
DUYGU ÖZGÜL AĞIRLIĞI BİR HAYLİ FAZLA İDİ
ETKİLENDİM.OKUNASI VE DÜŞÜNÜLESİ DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 23:52:13
ALLAH ÖMRÜNÜZÜ UZUN ETSİN, DÜĞÜNÜNÜZÜ GÜZÜN ETSİN.
ESPRİLERLE KARILMIŞ, MESİR MACUNU GİBİ BİR ŞİİRDİ.
BEYİTLERDE ÇOK GÜZELDİ,HERNEKADAR VEZİN DÜZELTME İSTESE DE.
BEN ÇOK BEĞENDİM. SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Şehrimde yangın, @izmirim
2.2.2011 23:33:13
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 22:13:19
avuçlarınızdan umutlar hiç dökülmesin...
kısa fakat zarafet dolu,sevda yüklü
anlatımı olağanüstü güzel,
okuması doyumsuz bir şiir di...tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Aldırma sen...., @meryem tuna
2.2.2011 20:08:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.982
Şiir Okunma
3.105.970
Yazı Okunma
44.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL