(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞTE GEL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞTE GEL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hele dört yanını çevirsin gurbet, Damarda kan diye dolaşsın hasret, Gül bağında gezmek güzeldir elbet, Küle düşte bir kez göreyim seni.
Evet değerli dost seyreden değil ,çeken bilir .allah düşürmesin acıların gurbetin kucağına :(( tebrik ediyorum çok anlamlı güzel dizeler daimi başarı dileklerimle sela saygılar..
Kavanozda balık olmak güzel de, Göle düşte bir kez göreyim seni; Hele bahtın kara ise ezelde, Hâl’e düşte bir kez göreyim seni. ********************* Harika! Kutluyorum yazdıran yüreğinizi...
Hele kurşun sana eder mi tesir, Artılar yok olup kalınca kesir, Bu kahpe düzenin çarkına esir, Köle düşte bir kez göreyim seni.
sevgili şairim düşte gör hele gardaş düşte gör düşenin dostu olmaz inanmasan düşte gör.Allah düşürmesin dostım çok güzel dizelerdi severek keyfle okudum kutlarım.
Damarda kan diye dolaşsın hasret,
Gül bağında gezmek güzeldir elbet,
Küle düşte bir kez göreyim seni.
Hele gör ne olur şimşek çakınca,
Felek bu dünyanı bir kez yıkınca,
Heybetli gibisin burdan bakınca,
Hele düşte bir kez göreyim seni.
01MAYIS2002
mustafa SADE (mustafa sade)
Değerli üstadım ve değerli gönül dostu,şiirinizi beğenerek okudum.Sizi yürekten kutluyor,diliniz ve kaleminiz susmasın diyorum.