Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hayatı sade zevk sanma yaşanacak, o bir yüktür aynı zamanda taşınacak.
hacı ali

hacı ali

@haciali Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

hacı ali
@haciali
28 Aralık 2007 Cuma 18:24:01
çok güzeldi.
kutlarım.
seviyorsa her şeye katlanır.
Beni böyle yaşarmısın, @ihsan45
28.12.2007 15:36:12
hacı ali
@haciali
28 Aralık 2007 Cuma 18:21:52
İnternete bağlanmakta bir haftadır sorunlar yaşıyorum.
Modem denilen şeyde bir sorun var gibi ama kabul ettiremedim.Şiirinizi okuyorum yorum yazmama izin vermeden kopuyor.Kusuruma bakmayın.Alıştığımız bu aletten vazgeçecek değiliz. illede buluşacağı...

Ömür anam ömür, @hacı ali
28.12.2007 17:23:32
hacı ali
@haciali
28 Aralık 2007 Cuma 17:49:48
'' Katline ferman da çıksa
İnfazı reddediyor düşlerim.''

Hüzün olmasa şiir olmazdı,şair olmazdı diye düşündüğüm yıllarım oldu.Hüzün bunaltmadan şiir yazamazdım.
Meğer hüzün olmadan da mutluluk şiirleri yazılırmış.O günleri de yaşadım.Şimdi ise ...

hacı ali
@haciali
28 Aralık 2007 Cuma 00:55:44
okumaktan haz aldım.
teşekkürler.
hacı ali
@haciali
27 Aralık 2007 Perşembe 20:53:20
olağanüstü güzel.hem yapısı hem konusu ve kurgusu.
herşey insani.evrenseli yakalamış.o zaman bu şiir yaşayacak demektir.her okuyan kendinden birşey bulacak,şiiri de şairi de unutmayacak.arasıra dönüp yeniden okuyacak,şiir dostları,seenleri.
yazınca...

Nilüfer, @LİZİ
25.12.2007 14:00:27
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 15:45:43
Kaygusuz Abdâl''dan, Taptuk''tan nidâ,
Hünkâr Hacı Bektaş Velî''den sedâ,
Pîr Sultan, Yûnus''tan olur mu cüdâ?
Meczeyledim kâdim, Dil''i getirdim!

iyi ki varsın ve seni
okuma fırsatımız oluyor.
yine bir şaheserdi.
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 15:39:11
O muhteşem engin yüreğin var.
Ne aldığını bilmen var.
Ve mükemmel şiirlerinde hikmet pınarlarının coşması var.
bu şiirin var.daha ne olsun ki?
Büyülü sözler, @Nöbetçi Şair
25.12.2007 15:09:40
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 14:46:16
Kaç kere îzah ettim ama aklın almadı
Gözlerin bir kez olsun gözlerime dalmadı
Seni unutacağım başka çare kalmadı
Bak sonunda bu aşkı öldürdün gözün aydın


usta kalemine ve yüreğine sağlık.saygı ve sevgilerimle.
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 14:41:51
Çok güzelbilgitazeledik.
Atatürk ve devrimlerine ne kadar özenle uyduğumuzu,muhterem yöneticilerimizin Atalarının izinden giderek nasıl çağı yakaladığını anladık.1967 de bizimle aynı milli gelire sahip japonlarla nasıl atbaşı yarıştığımızı ve burun ...

Çekyatedebiyatı-237, @ufurmelerim
25.12.2007 06:22:42
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 00:04:08
Baştan sona doğruları en yalın şekliyle bize sunan kardeş geçmiş bayramın kutlu olsun.
hacı ali
@haciali
25 Aralık 2007 Salı 00:01:57
sevgiliye daha ne denir ki.
Seveni de sevilenide kutlamak gerek.
şiiri de tabii.
Teşekkür ederim.
Senin ile, @nizamettinuca
21.12.2007 22:42:47
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:56:07
ve tadından gayrı bütün âleme
-cemi cümle bilsin ki-
boynumu sunuyor…
koynumu yasaklıyorum!
ancak senin derinden
yalnız senin gönlünden yansıyanla ziya
şu ruh hâleme
bu kor hâlime
ah!.. cemalime
kil sıçratmamak için./ yapma.
yoksa sen… hem ...

Şahika-i aşk, @Kyrie
23.12.2007 01:42:50
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:49:29
Uzat güzel elini ,
elimiz kenetlensin,
Herkes ne derse desin,
Gönül güneşim sensin...

Çok sade ve güzel.gönüller güzelleştikçe yansıması da güzelleşir.
teşekkürler hocam.Verimli bir ömür dileğimle.
Güneşim, @cinitas
21.12.2007 20:54:00
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:46:35
Baştan sona şiirdi.
kutlarım.
hoşgeldin.
Ha var ha yoksun, @Toprağımsın
23.12.2007 12:30:40
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:40:00
Samimi yakarın karşılık bulsun.
o mekanlarda sana bana nasip olsun inşaallah ama esas olan ona böyle bir şiir yazacak kadar bağlı olmaktır.
kutlarım.
(efendim), @Süleyman69
18.12.2007 00:42:06
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:37:16
Yine de sevda’ya düşmek isterim
İçinde eriyip pişmek isterim
Zehir olsa tatmak, içmek isterim
Aha yazıyorum buraya hocam

çok güzeldi.
teşekkürler.
Ah bu sevda..., @Hilmi YAZGI
24.12.2007 01:42:50
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:32:56
Gitmeliyim
hüzne esir etmeden
kelimeleri

-ki varlığım hüznün
tek müsebbibi-
öylesine yalın
-geldiğim gibi-
gece misali
gömülüp içime
gitmeliyim

hiçbir dipnot
düşmeden hayata.............................ve kendimi götürmeliyim,kaderind...

-dipnot-, @sadabad
16.12.2007 01:52:52
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:28:02
her şiirinden aldığım şiir gibi şiir tadını aldım yine.
sağolasın.
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:24:00
İşlevi olan bir şiir.
güzelliğini doğruluğu, verdiği mesajı ile desteklemiş.
kutlarım.
hacı ali
@haciali
24 Aralık 2007 Pazartesi 23:19:50
Tebrikler.
her farkına vardığını becerikli kaleminle ,samimi olarak yaz ki birilerine ulaş.
Bir insanın dünyada yapabileceği en büyük hayırlardan biri,bir yolsuza doğru yolu sezdirmek,yanlış inançtan döndürmektir.Harcanan zamanı ve emeği doğruya yö...

Hata ve tövbe, @siyahtakibeyaz
16.12.2007 00:01:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
189.180
Şiir Okunma
1.689.511
Yazı Okunma
1.099.352
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL