(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL DE OLSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL DE OLSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar düşündüğü gibi yaşamazsa , yaşadığı gibi düşünmeye başlarmış.Bu çok eski bir hikayenin şiirleştirilmiş yeni versiyonu olmalı.Zira şimdi fakirler nasıl yaşanacağını biliyor ..tet sorun paraları yok .Yüreğine sağlık ablacığım. Çok güzel anlatmışsın. Sevgilerimle .Ne zaman geleceksin vefasız kadın özledik seni .Gelene kadar har yoruma yazacağım bunu
hocam harika bir şiirdi..bu güne kadar okuduğum en güzel şiirlerden birisi de buydu...Allahım ya gerçekten unutmazyacağım bir şiir bu yaa... saygılarımla
O çocukları hatırlamak en mutsuz anım olsada Önemli olan icraat... İşte bunu yapamamaktan suçluluk duyuyorum... Dünyadaki bütün çocukların mutluluğuna... Sevgiler arkadaşım...
Buncağazı bile çocukların uzak hayallerine öteleyen düzenler varken nasıl olur doyasıya gülümsemek, yiyip içtiğimizden lezzet almak değil mi? Kutlarım gönülden sizi...
Harikaydı hocam...Kutlarım...Dilerim her sokak çocuğu kurtulur sokaklardan...Hayallerindeki yemekleri önlerinde görürler İnşaallah....Selam ve Saygımla...
Harikasın be sultanım. Ne diyeyim ki ben senin o güzeller güzeli yüreğinden dökülen billur damlalarına)) Özlem yarama merhem edip sürüyorum sayfanı her seferinde canım benim. Sonsuz sevgilerimle.