Senin her şeyin Benim, Aklıma,hayalime gelmeyen Her şeyin ama her şeyin var Söyler misin İstanbulsevdalısı Benim sana verebileceğim Beş para etmeyen Şiirlerim BÜYÜLÜ SÖZLERİM Sıcak sevgimden başka Neyim var ki?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜLÜ SÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜLÜ SÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi asla pazarlık konusu olamaz..Ve satın alınamaz..
En büyük serveti sunuyorsunuz değerli kardeşim,daha ne olsun hayatta tek şeyi parayla satın alamazsınız oda yürekdeki sevgidir,sevginin karşılığı maddiyat asla olamaz,çünkü sevgi asla ve asla pazarlık konusu olamaz.Ne mutlu böylesi sevebilen yüreklere.Kutlarım kardeş yüreği.
bu büyülü sözler olduktan sonra başka ne isterki bilmem...bence bunlar onun için bir hazine olmalı. yineustaca bir derleme ve ustaca bir sunuş. tebrikler.
Senin her şeyin Benim, Aklıma,hayalime gelmeyen Her şeyin ama her şeyin var Söyler misin İstanbul sevdalısı Benim sana verebileceğim Beş para etmeyen Şiirlerim BÜYÜLÜ SÖZLERİM Sıcak sevgimden başka Neyim var ki? yüreği umman kardeşim eline sağlık güzeldi.tebrikler
bundan daha güzel ne olabilir verilecek....
çok güzeldi
MENEKŞELER tarafından 12/26/2007 2:28:14 AM zamanında düzenlenmiştir.