Ömrümde ilk ve son defa gördüğüm. Koklamaya hiç bir zaman doyamadığım. Hayallerimden bir türlü silemediğim. Kitaplarımın arasında kurumuş, solmuş gülüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömrümde ilk ve son defa gördüğüm. Koklamaya hiç bir zaman doyamadığım. Hayallerimden bir türlü silemediğim. Kitaplarımın arasında kurumuş, solmuş gülüm
BU ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL İLK VE TEK DEFA GÖRÜPTE HAYALLERDEN SİLEMEMEK Böyle aşklar kaldımı ki ? Yüreğinize,kaleminize sağlık
Gül şiirlerine bayılırım .Benimde gülle ilgili şiirlerim var .Fakat bunda ayrı bir tat var.çok güzel bir şiir .Emeğinize yüreğinize sağlık .Saygılarımla...
Kitaplar arasında, geride bıraktığımız kurumuş yapraklar vardır.ve hala kokarlar, sevgiyle.Sarı bir hüzünle. kısacık şiiriniz, ne çok şey anımsattı bana,tüm güzelliği ile.Saygılarımla kutlarım.
Tebrik ederim. sayfa arasında görülen solmuş gül maziden esintiler anlamı taşır bence. O gülü her gördüğünde o günler tekrar yaşanır, anılar depreşir insanda... Yürekten Kutluyorum...Hoş geldiniz...
Ömrümde ilk ve son defa gördüğüm. Koklamaya hiç bir zaman doyamadığım. Hayallerimden bir türlü silemediğim. Kitaplarımın arasında kurumuş, solmuş gülüm...
hoşgeldiniz aramıza güzel bir kıtayla giriş yapmışsınız bazen solmuş güller de çok değerli olabiliyor taşıdığı manadan dolayı...
kaç sevda yaşadı bu kalbim
hiç biri senin kadar yakmadı
bırakıp giderken kül oldum
küllerimden bak şimdi yeniden doğdum..
harika bir şiir kısa ama çok güzel....kutlarım...
sevgilerle.................