Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 05:09:17
Sizinde kandiliniz mübarek olsun
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 02:32:46
İnşallah sönecek ve dağacak güneş
Yüreğine saglık
Çok saygılar Gezgin Şair
Mehmedim, @Gezgin_Sair_
17.6.2010 02:13:03
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 01:52:45
GÖNLÜM

Her çiçeğe kondun, avare gönlüm
Aşkımı sevdamı, zor ettin bana
Bir vefasız yare, kul ettin gönlüm
Bu yalan dünyamı, dar ettin bana,


Sana uydumda hep, peşinden gittim
Issız çöllerde yolumu kaybettim
Mecnun ettinde çok, sevdalar çek...

guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 01:50:30
Çok güzeldi
Harika
Final de, nokta vardı
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Günah, @AHMET TEKER
16.6.2010 21:17:53
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 01:38:31
Çok güzel
Her zaman dirayetli olmak lazım
Ah la vah la sorun çözülmez
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 01:05:07
Sevilen, habersiz olsun bu sevdadan,
Maşuk, onun hasretiyle yaşlanırken,
Her gün büyütürken yüreğinde onu,
O, bunu hiç duymasın,
Duyamasın…
Oysa çok uzaklarda habersiz olduğu biri,
Onun için uyumasın…
...
Çok güzel
Harika şiir
...

guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 00:58:45
Çok harikaydı.
Yüreğinize saglık Rabatlı
Çok saygılar
Gezelim sahili, @RABATLI
17.6.2010 00:15:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 00:38:24

Bir önderi yoktu direnişin, taban uyanmıştı taban.
Ne polis jopları, ne panzerler, ne de barikatlar.
Hiç bir şey, hiç bir şey, durduramamıştı onları.
Kararlıydılar, bir kere acımıştı çünkü sol yanları.
...
Çok güzel çok
Sol yanlar o zaman çok...

guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 00:33:00
Çok güzel
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 00:31:29
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Yelken, caz ve dans, @sepetci
16.6.2010 19:16:24
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 00:29:17
Çok acı mısralar
Yüreğine saglık
Allah geride kalan çocuklarımızı beladan şerden korusun
Çok saygılar Necirvan
Diren, @necirvan-1
16.6.2010 19:14:08
guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:48:23

Kız gelin eyledik oğlan everdik,
Torunu her şeyden üstün severdik...
Beklenmedik anda tükeni verdik,
Azda olsa eşi dostu ağlattık...

Zaman yorgun düşürüyor
At da olsa insan
Bir yere kadar koşuyor
Biz yaşadık
Hayat bu
Darısı gayret göste...

guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:45:21
Çok güzel
Papatyalar ne bilir degilmi
Yürek dillidibek aşk için çırpınıyorsa
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Yüreğimde, @kosarli 47
16.6.2010 12:28:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:24:20


Son anda, yüzünde ufacık bir şaşkın tebessümle
Hayatın boş geçen zamanları, başına da sarılıverdiği, o an
Kahrolur!

Yüreğeine saglık
O yola doğru son hızla yolculuk
Çok saygılar AZAP
Kutlarım
...o an..., @AZAP
16.6.2010 12:35:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:18:39
Çalanın sömürenin hayatın sonu derin
Dost sevenin hak sevenin sırının sonu derin
Naz etme dost sana bana iki metre derin
El veripte şah sevenin sonu derin derin

...
Yüreğine saglık
Hayatı derinlemesine sorgulayan şiir
Var ol
Çok saygılar M...

İçim yanar derin, @Seyit Kazım
16.6.2010 14:21:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:14:33
birde, aşkı düşün aşkı
eski aşıkların sadakatiyle
daha tüketmemişken, son kırıntısını

...
Harika
Son kırıntısı tükenmez
Aşk berekettir.
Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok saygılar
Kapa gözlerini, @Y. Kaya
16.6.2010 10:40:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 15:05:40


Sonra
Yeni bir duygu kaplıyacak içini
Belli belirsiz çocuksu
Acaba diyeceksin
Oda düşünüyor mudur beni
Göz bebeklerine sığmayan bakışlarında
Yeni bir ışık yanacak pembemsi
Geçmişten kalan bir huzura terk edecek
Düşünceler yerini
Geçici b...

guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 04:42:44


Yok demem feleğe
Gönlünce vursun
Alacağı varsa
Durmasın alsın
Gücüm yetmez ona
İnsafa gelsin
Durduğum noktada ezerken beni
...
İnsaf. Bir insan yüreğinin merhametin de, inşallah var olsun.
Tövbe de, bir ilimdir pişmanlıkla söylenir.
All...

guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 04:34:51


Bir sıcak çayın buharı gibidir bakışların...
Baktıkça içim ısınır...
Aşkın cemresi düşer
Gönlümün buğulu yapraklarına.
Baharın gelme vaktidir bilirim...
Bakışlarında filizlenir tüm güzellikler...
Bakışlarında aşkı bulurum...
Gözleri...

guler birsozu
@gulerbirsozu
16 Haziran 2010 Çarşamba 02:17:56

Herkes ayrı yolda, kılavuz arar
Dost mahremine bile eğri bakar
İzinsiz bağlar da, bilmem ne arar
Dergâhına kabul, eyle hünkârım ,

Yüreğine saglık Aşık Komani
Çok saygılar
Çok farklı harika şiir
Var ol arkadaşım
Hünkarım, @aşık komani
16.6.2010 01:06:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.086
Şiir Okunma
1.492.469
Yazı Okunma
36.651
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL