Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:46:04
Gerçekler saptırılmamalı
Yapmacık olan gökyüzü olamaz
Boyansa da, renkten renge
Ne siyahı beyaz olur
Ne beyazı siyah


Gerksiz uğraşla
Ömür tüketen
Özünü yitirir. Kafir olur.

Yüreğine saglık Yaşar Çetinkaya
Çok saygılar

Yaşam, @Y. Kaya
14.6.2010 13:26:47
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:35:42
Birgün senin gözünde düşersem, bırak beni
Gurbet elinde derdime yandın, yüzüm yok sana
Âteş-feşân elemlere attımsa yak beni
Yıllarca bekledin, bu sebepden sözüm yok sana
...
Çok harika
Farklı güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:29:57
Dayan yüreğim dayan.
Dayanmıyor işte.
Yüreğine saglık Aşık Komani
Çok saygı ve sevgiler can arkadaşım
Çatıyorum, @aşık komani
15.6.2010 00:49:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:25:32
Mesele bu
Kaygılar göz ardı edilemeyecek taliminde
Yaşamak bu olmamalı
İnsanlık ölmüş
Mezar kazıyor diri ruhlara ölü çocuklar
DEĞİŞEBİLECEGİNİ DÜŞÜNEMEDİĞİM BİR DÜZEN
Öfke patlamasına sebep...
Yüreğine saglık UNALAN
Çok saygılar Şair
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:16:32
Çok güzeldi AZAP
Yüreğine saglık
Çok saygılar
...zordu o ilk adım..., @AZAP
14.6.2010 12:29:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:09:36
Çok güzel
Gözler ruhun aynasıdır
Yalan nedir bilmez onlar
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Gözler, @Mehmet Ali Türkan
15.6.2010 00:00:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:05:56
Çok güzel
Yüreğine saglık Gezgin Şair
Herşeyin sebebi gereksizleri umursamak
Boşverememek
Neyseki
Şair için şiir olur
Çok saygılar
Ve3, @Gezgin_Sair_
15.6.2010 00:31:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Haziran 2010 Salı 02:01:11
Hoşgeldin Necirvan
Hoşgeldi torunun
Çok güzel bir şiirle yine burdasın
Çok saygılar arkadaşım
Güneşim, @necirvan-1
14.6.2010 22:33:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 20:14:36
Amin
Kandilin mübarek olsun

Yüreğine saglık
Çok saygılar AYŞE
Geliyor kandil diye, @AYSE 09
14.6.2010 18:53:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 20:11:53
Gerçekten sırılsıklam bir aşk şiiri
Yüreğinize saglık
Çok saygılar Sepetci
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 11:20:45


Düşün
Hele bir düşün
Binlerce insan arasında yalnızlığımı
Gün batımlarında
Kuşlar bile dönüyorken yuvaya
Ayaklarımın eve gitmek istemeyişini
Düşün
Soğuk bir masa
Etrafında yalnızlığım ve ben
Bir türkü yükselir şimdi odamda
“Asri g...

guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 10:16:12
Ruhu şad olsun
Yüreksizlerin şerefsizliğine bir can daha heba...
Saygılar Ayvalıklı
Biz egeliyiz, @ayvalıklı
14.6.2010 09:30:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 06:21:50
Bırakta
Geçmişimizden bugün utansın,
Kırılmış dallarımız avuçlarımızda
Kimbilir yapraklarımız nerede savrulur
Sen mavi
Ben asi
Bir deli rüzgar estikçe
Kudurur deniz gözlerimizde tuzu kurur
Uzat ellerini sok karanlığıma
Al beni
Sar çocuk g...

guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 06:10:48
Çok güzeldi
Yüreğine saglık
Dua eden o olsun inşallah
Saygılar
Sen yüreğime dua et..., @ekim67
14.6.2010 01:42:42
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 04:50:44
Bir tek seni istedim be gülüm
Kimler geldi kimler geçmedi ki
Kiler vurmadı ki şu soyka yüreğe
...
Çok güzel
Yüreğine saglık
Saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 04:45:08

Maziye bakarsın solmuş yapraklar
Eyvah anılarım ağlayacaklar
Yüzümde çizgiler saçımda aklar
Bir kulun bu hale koydu yarabbi
...
Çok güzel tam yerinde bir yarabbi
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 04:42:28
Öü Bebek

Hep isyanlardadır,
Arada bir düşlere kızar yağmur ağlar ;ama
Hiç toprak kokmaz hevesleri.

Zaman ağlasın sensiz aktığı için,
Ölüm kendinden utansın,
Ben bilmem kaçıncı boyuttayım.
...
Çok güzel
Farklı
Yüreğine saglık
Çok say...

Ölü bebek, @Timur KOHEN
14.6.2010 02:05:08
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 02:37:16
İnsanlar İstanbulsuz
Ben kadınsız.
Durun ve insanlara bakın
İstanbul gidiyor
Onlar İstanbul’u yaşıyor
...
Çok güzel ve çok derin anlamlar VAR
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 02:28:02
Harika bir reçete
Uymak gerek
ŞEKER HASTASI REÇETESİ TAM BENLİK
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Haziran 2010 Pazartesi 02:23:10
Hiç bitmeyen bir hayat olsun
Çok güzel di
Yüreğine saglık Ali Ulubay
Biraz hüzünlendim diyebilirim resim şahaneydi.
Mutluluk tablosu
Çok güzel
Çok saygılar
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.132
Şiir Okunma
1.492.648
Yazı Okunma
36.654
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL