Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Haziran 2010 Cumartesi 06:00:39




Hüzün yağmurları dolmaya görsün yeter ki gözlerine.
Bir şehit haberi düşmesin yeter ki o yufka yüreğine,
Kan yağar kahrına ,yanar damla damla, şehit analarının acı kederleriyle.
Bin şiir yazar da dokundurur o an,yaralı gönüllere, can nefes...

guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Haziran 2010 Cumartesi 05:55:59
Biraz hüzün biraz espiri tamamı acı geldi
Yüreğine saglık ALİ ULUBAY
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 22:17:09
Hayatın acaip adaleti şiir de fazlasıyla dokundurulmuş.
Tamam hırsızlık dünyanın en en en pis suçu
Fakat nedenlerle kıyaslanırsa, mecburiyet gözü dönmüş bir açlığın çaresiz muhtaçlığı hani dilenmektense çalmak daha az incitir onuru.Borç yigidin ...

Adalet, @Y. Kaya
18.6.2010 09:33:47
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 05:57:16
Çok güzel
Çok begendim
Harika duygular
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
İşte aşk, @fahner
4.6.2010 17:06:12
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 03:27:04
Ne güzel
Aşk olsun
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Aşk var, @çingene
18.6.2010 00:21:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 03:24:07
Dost selamını tez zamanda versin dilerim kırılmasın yürekler
Yüreğine saglık Mehmet Ali ÜNSAL
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 03:18:38
Bu gün canım dalga geçmek istiyor
Neyime gerek şiir
Alın üç nokta düzenimi
Beni anlayın/ MI? ANLAMADIM
Şiir yok.
Fakat Deniz Tayanç burda
Çok saygılar
(Şiir nerde)
..., @deniz_tayanç1
18.6.2010 00:28:08
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 03:09:23

Adini koyamadigim satirlarim
Helalleselim cok derdimi cekdiniz
En zor zamanlarimda siz teselli ettiniz
Hakkinizi veremedim olmadi adiniz siir
Olmayan siirlerim sizlerde affedin

Beni şu saatte ağlattın arkadaşım nedir bu af.
Yüreğinden da...

Ve son, @Gezgin_Sair_
18.6.2010 02:54:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:58:31


Pepuk kuşuda inanmamıştı,ama o kardeşine,
Yarmıştı karnını,görmek için.
Bütün kengerleri o mu yedi diye.
Nereden bilsin ki, torbanın altı yırtık,
Kengerler dökülmüş yere.




Şiir ve misal düşündürdü.
Acabalıda olsa düşüncem.Her şeye ra...

Pepuk kuşum, @GÜLER TEKER
18.6.2010 02:35:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:53:03
Çok güzel di Türkmendağlı
Yüreği sevgiyi fazlasıyla hak eden Şair
Çok saygı ve sevgiler Yunus diyarına selamlar
Kandiliniz mübarek olsun
Sevgisiz koyma., @türkmendağlı
17.6.2010 22:13:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:24:54
Çok güzeldi
Harika rüyalar bilinç altıymış
Yüreğine saglık AŞIKLUZUMSUZ
ÇOK SAYGILAR
KANDİLİN MÜBAREK OLSUN
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:21:50
Sevginin bu kadar berrak sulardan içilişindeki yansıma için bende teşekkür ederim
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Kandiliniz mübarek olsun
Büyük sevgi, @kosarli 47
17.6.2010 12:37:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:19:14
Yüreğine saglık Ayvalıklı
Çok saygılar
Kandilin mübarek olsun
Çok sagol
R e g a i p, @ayvalıklı
17.6.2010 10:17:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:17:44
En özel güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Özelimsin, @ekim67
17.6.2010 11:52:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:15:29
AYRILMAM

Hayalin gözümden birtürlü gitmez,
Çektiğim acının hiç sonu bitmez,
Aldığım ilaçlar derdime yetmez,
Beni bu sevdaya koyanda sensin.

Sevmeseydim seni, yârim demezdim.
Yüzüne gülerek seni sevmezdim.
Ellerinden tutup inan gezmezdim,...

Ayrılmam, @Kangallı Mustafa
17.6.2010 11:52:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:13:02
Şiir yok Kangallı Mustafa
Saygılar
Ayrılmam, @Kangallı Mustafa
17.6.2010 11:52:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 02:11:14
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Harika örnek
Çok saygı ve sevgiler Son Damla
Hayrunisa şenel, @Son Damla
17.6.2010 22:03:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 01:05:53

O zaman Ata’m vardı, memleketi kurtardı._________RESSAM
Yetişmiyor Kemal’ler, hava iyice karardı.
Nasıl umutlanayım ki, kan uykularda Millet.
Aydınlar hapislerde, kalmadı bilime zilyed.
...
Harikaydı.
Yüreğine saglık
Final de çok...

guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Haziran 2010 Cuma 00:47:28
Çok güzel
Yüreğine saglık AZAP
Kandilin mübarek olsun
Çok saygı ve sevgiler
...sana susuzum ben..., @AZAP
17.6.2010 12:38:36
guler birsozu
@gulerbirsozu
17 Haziran 2010 Perşembe 16:33:00
Bilirim hep yanımdadır,canımdadır,kanımın her damlasındadır.
Bana şah damarımdan çok daha yakındır.
O yalnız benim değil,cihan-ı âlemin nurlu ışığıdır.
Darlanma eyy dostum..ALLÂH hepimizin tek yardımcısıdır...


...
Çok güzel çok içten samimi ...

Rabbim..., @ecedemet
17.6.2010 14:27:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.079
Şiir Okunma
1.492.446
Yazı Okunma
36.651
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL