Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
5 Haziran 2009 Cuma 00:59:54
duygu yüklü şarkı tadında çok güzel dizeler kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
5 Haziran 2009 Cuma 00:54:14
Aklın ağrısaydı, renkler solsaydı
Kavuşma hayali kurmaz, gelirdin!
Sende, benim kadar sevgi olsaydı
Bunca zaman orda durmaz, gelirdin.


Sevgiye yasak yok, gönüller özgür
Bir sevgi şairi, aşkı hoş görür.
Sevmeyen yürekler paslanır, çürür
De...

Durmaz gelirdin, @Onur BİLGE
5.6.2009 00:10:47
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 23:07:06
GÜLÜMSETİRKEN DÜŞÜNDÜRÜYOR ASLINDA ÇOK GÜZEL DİZELER KALEMİNİZ HEP YAZSIN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 23:01:19
Güneş kızıl saçını serivermiş dağlara
Dağlar kızıla çalar Atakum’da her akşam
Balıklar sürü sürü takılınca ağlara
Tekneye neşe dolar Atakum’da her akşam

Gökyüzü mavilikten dönünce kurşuniye
Kimi oturmuş bara yudumlar içkisini
Hasret yanar yür...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 20:46:08
çok güzel dizeler dil sussada yürek susmasın kalem hep yazsın usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 20:31:10
çok içten bir anlatım vardı dizelerinizde harika sözcüklerle süslenmişti usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 19:32:44
Henüz açmış tomurcuk bir gül;
Yeni filizlenmiş yaprak misali.
Yaralı kuşun kanadında,
Ürkekti sevdam yokluğunda..

Adammıydın ki sen!
Yaşadığım sevide...


çok güzel bir şiir okudum usta kaleminizden ve harika bir yorum dinledim gönülden ku...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 19:23:20
duygu dolu çok içten dizeler buruk bir ayrılıktı anlatılan kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımla
Yit sen., @Alaaddin Uygun
31.5.2009 12:29:23
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 19:03:39
hece vezniyle yazılmış sevgi özlem dolu çok güzel dizeler kaleminizi emeğinizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 18:55:19
Ayrılığın kitabı da olur mu deme
Bu mazmunu senden aldım sevdiğim
Benim kitabımda ayrılık yazmaz demiştin
Yıllar oldu şu gönlüme uğramadın sevdiğim

Hilâller dolunayla kaç kez buluştu
Mehtaplar denizlerle kaç kez konuştu
Kar taneleri rüz...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 18:52:21
Kara gözlerine büründü gece
Şu yüreğim yangın yeri Firuze
Hasretin dağ oldu yüceden,yüce
……Bak sevdamı özetliyor şu dize
……Ben” Tuna’yım”Sen “Suna”sın Firuze

Turkuaz’a kardeş diyorlar seni
Tuna’ya yakışır bu renk de hani
Ezgine vurulur inler...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 18:36:32
mükemmel bir şiir okudum güzel kaleminizden ve çok anlamlıydı yanaklarınızdan sevgiyle öpüyorum
Vamp/irin, @Müfide Decdeli
4.6.2009 05:29:47
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 18:13:13
Nazar değer diye güzelliğine,
Seni sakınırken,gözümden bile.
Gelin olup gittin başka birine.
Nasıl dayanırım,hasretliğine.

Aşkın odu ile sinem yakarsın.
Koluna bir başka birin takarsın.
Karşımda durupta melül bakarsın.
Nasıl dayanırım,hasret...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:52:20
sevgiler demetinin
fesleğen kokusunda
dostluğun emetinin
taslayan dokusunda

düş dolu öğütlerin
kırık dal söğütlerin
atılan kâğıtların
toslayan sokusunda

ozan efe geç kalma
cehalete uç salma
kehanete suç olma
(o)kuslayan fokusunda

bu...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:41:56
evet inşallah bu sene yağmura hasret kalmayız çok güzel ve çok anlamlıydı dizelerin can ayşem kalemin hep yazsın biz okuyalım yanaklarından sevgiyle öpüyorum
Susuz yaz, @AYSE 09
4.6.2009 00:06:35
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:29:02

Bir sevda türküsüydü,yanık yanık dilimde
Dert tasa düğünüydü,tüm yükü de belimde

................. Dünya olmuş bana dar,herkes üstüme gelir
.................Lapa lapa yağar kar,o da halimi bilir

Umutlarım tükendi,senden bana fayda yok
Artı...

GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:20:18
NE DİYEYİM NE YORUM YAPAYIM HEPSİNİ ANLATMIŞSINIZ DİZELERDE HAKLISINIZ HEMDE ÇOK KALEMİNİZ HEP YAZSIN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Yalan mı?, @ms-solmaz
3.6.2009 22:29:05
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:16:35
ÇOK ANLAMLI SÖZLER VE GERÇEKTEN HAKLISINIZ DUYARLI YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ CANDAN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:14:25
HÜZÜNLÜ BİR SESLENİŞTİ DİLERİM UMUTLARINIZLA MUTLULUKLA GÜZEL GÜNLER SİZİN OLSUN SEVDİKLERİNİZLE BERABER USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Gurbet yolu, @Mustafa Yaralı
4.6.2009 00:02:50
GÜLDESTE
@guldeste
4 Haziran 2009 Perşembe 00:08:42
doldur sâki
bu gecede içip sarhoş olalım
yalnızlık çekilir ahvâl değil
kendimizden……………. uzaklara kaçalım

akıl diyor-barışık ol kendinle
geçmişle mi gelecekle mi ,hangisiyle
çocukluğum gitmiş,gençliğim bitmiş
sevgililer bir bir beni terk etm...

Sâki, @Cemal Erkoç
4.6.2009 00:00:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.602
Şiir Okunma
882.419
Yazı Okunma
306.424
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL