Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
9 Haziran 2009 Salı 00:07:25
MÜKEMMEL BİR SESLENİŞ İÇTEN DOSTLUK DOLU DİZELER GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Âşıklüzumsuz, @ZEKİ TOMBUL
9.6.2009 00:03:47
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 22:21:00
Sen olmasaydın gece doğmazdı güne
Çember olur başımda sigaramın dumanı
Her nefes alışımda seni alırım seni
Yanan bir sevdadır dudaklarımda

Sen olmasaydın günle gelen fısıldayarak
Güneş kadar sıcak olmazdım günle
Kanım akıp gitmezdi ılık...

GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 22:15:14
HEM GÜLÜMSEDİM HEM DÜŞÜNDÜRDÜ DİZELERİN GÜZEL KALEMİN HEP YAZSIN GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM BİR DEMET GÜLLE SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 22:10:27


Bütün gece sevgilim koynunda yattım
Doymadan sevgilim doymadan kalktım
Soyunup kendimi denize attım
Unutma sevgilim unutma beni

Bu aşkı bitirdim sana doymadan
Öpüp sevmelerin alev almadan
Kalbinin içine sevdan dolmadan
Unuttun vefas...

Etkili Yorum
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 17:40:05
Adam Gibi
Seni bozkır tepelerde açan çiçek misali
Seni yeşil ormanlarda koşan geyik misali
Seni kuz yamaçlarda biten mantar misali
Seni ben gördümde yürekten sevdim

Ben seversem yürekten severim
Ben seversem taparcasına severim
Ben se...

Adam gibi, @RUMUZ4300
5.5.2009 12:34:45
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 16:46:20
MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA BİZİMLE PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEEŞEKKÜRLER SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Davetiye, @Bayram Ali Bülbül
8.6.2009 09:36:56
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 16:44:17
ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Seni__yazarken, @ilhamialbayrak
8.6.2009 10:50:23
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 16:42:04
Canlandı gözümde hatıralarım
Bak yine adını andım Firuze
Bir hazan kapladı soldu baharım
Yıllar,yılı nasıl yandım Firuze

Hayalin karşıma dikildi yine
Aramıza setler çekildi yine
Hasret tohumları ekildi yine
……Artık iflah etmez yaralar beni
...

GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 16:38:45
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM KALEMİNDEN YÜREĞİMİN BİR KÖŞESİNE SAKLADIM SÖZCÜKLERİ EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA

GÜLDESTE tarafından 6/8/2009 10:06:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:52:05
harikasın değerli dost bundan sonra hangi ilimizi anlatacaksın merakla bekliyorum kalemini gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:49:28
Sendeki suçları görmedin gülüm
Ayrılık şarabın kim verdi peki ?
Gönül bağı açık, girmedin gülüm
Açılan gülleri kim derdi peki ?

Ben bende değilim bilmem ki nerde
Yar beni düşürdü umulmaz derde
Yanmazken Güneş’te, ateş-i korda
Sinemdeki dağı,...

Kim vurdu peki ?, @RABATLI
8.6.2009 00:06:07
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:47:35
Yıldızları arar oldum her gece
Şaşırdım yönümü pusulam yoktur
Çaresizlik nasıl gidiyor güce
Şaşırdım yönümü pusulam yoktur

Göremedim gökte yıldızı ayı
Nasıl geçeceğim dereyi çayı
Sayamadım kırktan fazla bir sayı
Şaşırdım yönümü pusulam yoktu...

Pusulam yoktur, @ZEKİ TOMBUL
8.6.2009 00:07:10
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:42:52
yalnızlık denince akla hep ben gelirim
duygularım darmadağın nedense
o günlerim gelip geçici belli
ama nedense aklım hep sende
birini bekliyorum elini uzatacak
birini bekliyorum tutup kaldıracak
gülmeyen yüzümü güldürecek
yüreğimdeki sızı alev...

GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:38:42
Yunus gibi dolaşsam
Yunus gibi yaşasam
Yunus olsam şiir ler yazsam
Çiçeklerde arasam
Bastığım toprak duada olsa
El açıp yalvarsam
Ah yunus gibi yunus gibi


Taptuğun kapısında kul olsam
Eşiğine yüz sürsem
Ağlasam gözyaşım sel olsa...

Yunus gibi, @AYSE 09
8.6.2009 00:06:17
GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:26:21
Sildim gönlümden seni gözümde yoksun artık,
Şu yaralı gönlümü niye böyle terk ettin?
Bitmeyen sevgimizi bir avuç suda yaktık,
Seni benden çok sevdim, sen şimdi mi fark ettin?

Sevmek öyle kutsal ki sen bunu bilmiyorsun,
Sevmek öyle kolay mı, ha...

GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:21:48
bu gece sensizliği yaşarken
döktüm dağıttım resimlerini
tek tek baktığım her karede
hayalin canlandı gözlerimde

bir kristal tanesiyim ellerinde
tutamazsan kırılır dağılırım
sana olan sevgim tertemiz
aşkım ise depreme dayanıklı

ell...

GÜLDESTE
@guldeste
8 Haziran 2009 Pazartesi 00:15:47
HOCAM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRİNİZİ DAHA OKUDUM KALEMİNİZ HEP BİZLERLE OLSUN EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA
Özüm yunus., @türkmendağlı
7.6.2009 23:17:34
GÜLDESTE
@guldeste
7 Haziran 2009 Pazar 23:54:47
Sen gülünce,,
Ay naz’a düşer
Yıldızlar cilve
Bulutun mavisinde.


Sen gülünce,,
Yürek beyaz güvercin
Uçarım dalga dalga
Bulunduğun o şehre.


Sen gülünce,,
Geçmiş zamanlarımın
çocukluk masumiyeti
Güleç yüzüm,minik ellerim.


Sen gül...

GÜLDESTE
@guldeste
7 Haziran 2009 Pazar 23:33:33
Yağmurlar yağarken usulca düşlere
Yokluğun çöker sis gibi gecelere
İsmini böler dururum hep hecelere
Yine gel ayışığında uğurböceğim





Mevsimler degişti yine geldi bahar
Ormanda bütün çiçekler sana açar
Ne zaman onu tutsam elimden uçar ...

GÜLDESTE
@guldeste
7 Haziran 2009 Pazar 23:14:25
harika bir anlatım çok güzel bir şiir usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Boşuna sevinmek, @Toynak
7.6.2009 00:00:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.706
Şiir Okunma
882.670
Yazı Okunma
306.535
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL