Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 17:14:26
Masallarda kaldı artık temiz sevdalar
Ulaşmak mümkün olmuyor Ağrı dağına
Rüzgar bile alet olmuş zalim ağına
Ayrılık nameleri taşıyor tanıdık
Temiz sevdalar masallarda kaldı artık

Çok yüzsüz oluverdi artık rayihalar
Aşk kokusu içermiyor ...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:09:58
bir rüzgar esti yüreğimin bağrında
yokluğunu hissetim genç yaşımda
acıyı gördüm sessizliğin akşamında
hatırlarken gözyaşlarım aktı sevdiğim

ben ayrılığı hakedecek ne yaptım
mutlu hayatı seninle isterken
çektirdiğimiz resimlere bakarken
doldu...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:00:39
SEVGİ DOLU ÇOK İÇTEN DUYGULAR DÖKÜLMÜŞ DİZELERE KALEMİNİZİ CANDAN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
O ve aşk, @Onur BİLGE
1.6.2009 00:17:11
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:53:49
bir kez seven olursam
sevdiğim hemen gelir
mutluluğu bulursam
sevdiğim hemen gelir

her soluk alışımda
uykuya dalışımda
yalnızca kalışımda
sevdiğim hemen gelir

dardaysam yanımdadır
sorduysam canımdadır
gördüysem anımdadır
sevdiğim hemen...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:51:38
NE GÜZEL BİR DÜET NE GÜZEL DİZELER GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Düet, @havva keskin
1.6.2009 00:05:42
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:47:06
ŞARKI TADINDA İÇTEN ÇOK GÜZEL DİZELER KALEMİNİZ HEP YAZSIN GÖNLÜNÜZ SÖYLESİN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:44:31
İstiyorum inan ki gözlerin gözlerimde
Ellerinde ellerim sevgi sözü dilimde.
Bir parka oturmuşuz yan yana hem diz dize
Çiçekler arasında çiçeklerde bizimle.


Diyorum her şey gülsün güneş de ay da bize
Şarkılar yazılsın hep sevdamız üzerine.
B...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:42:11
Serin bir dağ rüzgârı gönüllerde eserken
Gölün zümrüt gözleri gönlümü yakıverdi.
Görüverdim aniden cennet nerede derken
Şimşek gibi Boraboy gözümde çakıverdi.

Yaprakların sesleri dua ediyor gibi
Hazine mi saklıyor acaba gölün dibi
Kıpkızıl bi...

Boraboy, @Afet İnce Kırat
1.6.2009 00:01:36
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:32:36
CANIMSIN SAĞLIK HUZUR DOLU DAHA NİCE SENELERE DİYORUM ÖYLE GÜZEL ÖYLE İÇTEN YAZMIŞSIN Kİ ANLATAMAM GÜZEL YÜREĞİNDEN İNCİ TANELERİ DÖKÜLMÜŞ YANAKLARINDAN SEVGİYLE ÖPÜYORUM KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM AYŞEM HEM SANA HEM HACI BEYE
29 mayıs cuma, @AYSE 09
1.6.2009 00:02:01
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:24:11
Ömrün baharında yorgun düşüren,
Yıllara göz kırpan hazandan bıktım.
Hiç yoktan ensemde boza pişiren,
Derdi deva diye yazandan bıktım.

Bir arı misali gezerken gülü,
Fırtına çıkarıp kırdıran dalı,
Henüz peteğime yaptığım balı,
Ansızın gelip de...

Bıktım, @Murat Arıcı
31.5.2009 20:19:14
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:19:29
Akıllı sel gibi, fikirde kıtlık,
Kimi dolu diyor, kimi boş diyor.
Kavramlar karışık, eylemde zıtlık,
Kimi abes diyor, kimi hoş diyor.

Talepler aykırı, dengesiz üleş,
Kaypak zeminlerde, farklıdır güreş,
Biri yağmur bekler, öteki güneş,
Ki...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:09:28
Bir bulut üstündeyim, altımda süpürgem var
Yolum sana doğrudur, bilmem kaç saat sürer.
Bağırsam yükseklerden sağır sultanlar duyar
Almışken aşk tadını, umudum yarım kalır.

Dağların yükseğine, konardı atmacalar
Gündüzler hasret kokar, hicran ko...

Hayalsin şimdi, @RABATLI
1.6.2009 00:06:59
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:06:48
SEVGİ DOLU ÇOK GÜZEL DİZELER YÜREĞİNİZDEN SEVGİLER DAMLAMIŞ DİZELERE EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 00:05:20
Yüreğim yanıyor mevsimim kurak
Daha güz gelmeden soldum bu sene
Yolculuk tükendi mezar son durak
Hüzünle kederle doldum bu sene

Kalmadı dizimde gücüm dermanım
Nazlı yârdan geldi ölüm fermanım
Viran olmuş bağa döndü harmanım
Figan eden bülbül...

Bu sene, @ZEKİ TOMBUL
1.6.2009 00:01:10
GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 23:37:50
Nazlı yarim, sana aşkım, gönlümden.
Sevdim dersin, cayarsın sen, sözünden.
Gözlerimde, fer kalmadı hüzünden.
Sevmeyenin, belli olur yüzünden.

Ben yarime, sevgi verdim, kalbimden.
Bülbül ayrılır mı, güzel gülünden.
Derbeder oldum ben, senin yü...

GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 22:29:40

Şerhini vurmuş kader yarınsız gün üstüne
Umutlar bin ziyan ki beklemek mümkün değil
Mahlası yitik kimlik and verir can kastına
Sulh bin giryan eder ki muştusu mümkün değil


Vefa bedeli zina dert yükünü çekemem
Sevda meylinden çıkıp düze huz...

Mümkün değil, @Şükran AY
31.5.2009 13:21:07
GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 22:24:45
Ey can! Bu öykü bitti, haydi, kaldır at suya
Adressiz bakışların dalsın artık uykuya
Ürküten çığlık gibi içimde duya duya

Kulağımda çınlayan acı veren sesini
Seninle tek başına koyarak gideceğim.

Sevda atölyesinde yıllar boyu çıraktın
Yala...

GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 22:17:50
beni terkedip gitmiştin uzaklara
bağrımda yaralı hislerim kaldı
senden sonra küstüm hayata
sana yalvaracak bir söz kaldı.

mutluluk geride yılların deminde
kavuşma anı bekleyiş sitemle
bundan sonra barışmam kaderle
sana yazılan mektuplar kald...

**kaldı**, @esmerefsane
30.5.2009 20:00:36
GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 20:47:12
BANA YAZDIĞIN MEKTUPLARINI BULDUM BU GECE
MAZİDE KALAN TÜM ANILARLA DOLDUM BU GECE
YAĞMUR MİSALİ GÖZ YAŞLARIMI SALDIM BU GECE
YAŞADIKLARIMIN GİRDABINDA KALDIM BU GECE

ALBÜMDEKİ RESİMLERİMİZE BAKTIM BU GECE
ÇIKARTTIM HEPSİNİ YERLERİNDEN YIRTTIM...

Bu gece, @temel48
31.5.2009 00:01:09
GÜLDESTE
@guldeste
31 Mayıs 2009 Pazar 20:35:32
çelişkiler hayatımızsa hep karşılaşırız çnemli olan doğru kararı vermektir anlamlı dizelerinizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımla
Çelişki içindeyim, @Son Damla
31.5.2009 09:21:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.673
Şiir Okunma
882.617
Yazı Okunma
306.511
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL