Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:58:22
Öğle vakti,
Ve güneş yakıcı sıcaklığında kavururken bedenleri
Ben gözlerimi kamaştıran güneşe rağmen
Kaldırmışım başımı
Kırpmadan gözlerimi görmeye ve algılamaya çalışıyorum
Yer yer bulutların kapladığı gökyüzünü
Arada çeviriyorum başımı
Ye...

GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:55:50
Çile çeşmesi ömrüm
Akaaar akaar akar
Nice feryad u figan
Nice ahu zar ille
Çile çeşmesi ömrüm
Hasret özlem ille
Akaaar akaar akar


Dünyama güneş doğmadı ki
Çoğaldı derdim eksilmedi ki
Tanrı beni unutmuş san ki
Çile çeşmesi ömrüm
Acılar...

GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:53:43
HOCAM MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM GENE USTA KALEMİNİZDEN İLAHİ AŞKLA YANAN YÜREK KAVRULMUŞ YANMIŞ EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:49:09
HARİKA DİZELER BENHAYRABOLU DA BULUNDUM EVET H HARFLERİNİ KULLANMIYORSUNUZ O GÜZEL GÜNLERİMİ HİÇ UNUTMAM KALEMİNİZ DAİM OLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:43:03
Sanma benim ahım yerde kalacak
Huzuru mahşer de şikayetim var
İlâhi adalet yerin bulacak
Huzuru mahşerde şikayetim var

Gam ile kederle yoğurdun beni
Rüzgarlar önünde savurdun beni
Cehennem narına kavurdun beni
Huzuru mahşerde şikayetim var
...

GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 19:41:01
Alize rüzgârlar esiyordu
Cemre düşmüştü havaya
Belki bir sınamaydı bu
Her şey lehimeydi…
Gün bana amadeydi
Hedefim ihyayken uğraşımı
Ütopi değildi hayallerim…

Alatav mıymış düşüncelerim
Yaz yağmuru gibi hafif miymiş?
Ne emin başlamıştım oy...

Veda, @Atifet GEZEK
2.6.2009 00:00:26
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 00:17:20
HOCAM TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM USTA KALEMİNİZDEN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Öğüt, @cosari
1.6.2009 22:16:16
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 00:15:37
BÖYLE BİR ÇALIŞMA YAPMANIZI AYAKTA ALKIŞLIYORUM MÜKEMMELDİ ŞİİRİNİZ ŞİMDİ BEN DÖRT GÖZLE İSTANBUL U BEKLİORUM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 00:07:32
BU GÜN DOSTLARIMIZ SENİ SORDULAR.
MEĞER BİLMİYORLARMIŞ AYRILDIĞIMIZI
CEVAP VEREMEDİM.
HARLADI ÖZLEMİN İÇİMDE,YANARDAĞ MİSALİ.
DERTLEŞMEK İÇİN,
SANA GELDİM.
NASILSIN BİR TANEM.
SENDE YALNIZSIN BENİM GİBİ.
KALBİMDEKİ ODACIKLARDA BÜTÜN ANILARIMI...

Seni sordular, @temel48
2.6.2009 00:01:18
GÜLDESTE
@guldeste
2 Haziran 2009 Salı 00:00:48
HAKLISINIZ ÇOOOKKK HEMDE ÇOOOKKK KISA AMA HERŞEYİ ANLATMIŞSINIZ EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Özür, @ozgun68
1.6.2009 00:01:44
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:58:17
HARİKA BİR ÇALIŞMA GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Manilerim, @neneh.
28.5.2009 14:50:07
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:41:38
Bu dünyada gördüğüm yanımda kâr kalmadı.
Sevda denen sürgünü, yaşarken çöle düştüm.
Geçerken uğradığın ömrümde yâr kalmadı.
Araladım gönlümü, bir tatlı söze düştüm.

Muhebbetle ördüğüm köşkümde kul kalmadı.
Sığmaz idim ummana, duruldum göle düş...

Kalmadı, @betul
1.6.2009 00:20:47
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:38:47
ne
zaman
bulut olsan yüreğimde
yağmurun sesine benziyor sesin...

ne
zaman
kapatsam gözlerimi
seninle özgürüm
açsam
sevgine ac
sana tutsak...

en
büyük
yangını
sen başlattın bak
seviyorum seni
ne yaparsan yap...

yaaa gerçekten ç...

Bir sen, @Toprağımsın
25.5.2009 23:59:32
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:11:30
tek kelimeyle mükemmel bir şiir usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:05:24
Türkmendağlı sende, böyle aşıksın.
Yoksulla fakirle, sen barışıksın.
Şiirin okunsun, güller açılsın.
Vatan, millet, bayrak, senin dilinde.


hocam usta kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 22:21:08
Sevdalı başımı elime aldım
Düşlerimi ta gerilere saldım
Ağladım üzüldüm hicrana daldım
Gene de bu aşktan kurtulamadım.

Kalbimin kapısını sımsıkı kapamıştım
Hüznüme yeisime inan ki alışmıştım
İçime dönmeyen gözlerime kanmıştım.
Unuttum dedim ...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 18:36:10
Kaç kanadım var benim.....
Daha kaç kişiyi alacak altına...
Girmek isterken kanatlarının altına,
Çekimi veriyorum,kanatlarımın altına.

Zaman hızla geçiyor..........
Uçmakta geciktim,
Derinlerde bir yerlerde,tutsak olan ne...
Ne zaman azat ed...

GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 18:11:01
Bir ağıt gibi
Tınısı yanaklarımı yalıyor hüznün
Yağmur yağsa da önemli değil
Akıttığım yaşlar ağzı küf kokulu mutluluğu doyuruyor

Bastığım çimenden
Soluduğum havaya kadar
Bir uzantısında çırpınışlığın
Gurur ile onur arasında
Derme çat...

Çiçek bozuğu..., @seyyahcptn
31.5.2009 03:34:56
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 17:21:10
Beklediğimi bilseydi yüreğin
Acaba gelirmiydin
Özlemleri büyüyen her gecenin
Sabahı olmak istemezmiydi gözlerin

Yine ıssız sahiller
Ve yine ben sensiz baharların tadındayım
Yarım kaldım

Gel ey sevgili
Zaman bitirmeden bişeyleri,
Günler...

Yarım kaldım, @eMİNeYZAMAN
1.6.2009 12:12:13
GÜLDESTE
@guldeste
1 Haziran 2009 Pazartesi 17:19:05
Bu yollarda uçalım
Uçalım kavuşalım
Her şey Allah’ ın emri
Yollarda yarışalım
Gaz, fren, şanzıman
Aman halimiz yaman
Rampaların ustasıyım
Ben kızların hastasıyım
Asfaltları ağlatırım
Önüme çıkmayın kıyarım
Duanla yaşamadım
Bedduanla öleyim...

Asfalt ağladı, @belkiz
1.6.2009 14:29:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.604
Şiir Okunma
882.419
Yazı Okunma
306.424
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL