Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 23:04:23
kader bizi hiç bırakmaz yaşam boyunca hep bizledir ama bir kader i mutlak vardır bunu değiştiremeyiz birde kader i muallak vardır önlemini alabiliriz şiirinizz çok anlamlı çok güzeldi kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım say...

Kader, @Asker Omur
16.8.2009 18:35:04
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:15:02
SN İBRAHİM BEY TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM DEĞERLİ KALEMİNİZDEN BİR DUYGU SAĞANAĞI VARDI MISRALARDA SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
................sis, @cosari
16.8.2009 08:59:48
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:11:46
ÇOK DUYGULUYDU İNANIN BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ UMARIM OKUR SEVDİĞİNİZ UMARIM HERŞEY GÜZEL OLUR KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
***kırgın****, @meftunkaranfil
16.8.2009 12:51:41
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:09:05
HOŞGELDİNİZ FEVZİ BEY ŞİİRLERİNİZİ VE SİZİ ÖZLEMİŞTİK KALEMİNİZ DAİM OLSUN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Adam ararsın, @FEVZİ ÜLKER
16.8.2009 14:10:42
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:06:28
KARANFİLLER MİS GİBİ KOKTU SAYFAMIZDA ŞİİRİNİZ MÜKEMMELDİ USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM KARANFİLLERİNİZİN YANINA
Karanfil, @Afet İnce Kırat
17.8.2009 00:00:38
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:03:15
TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİ DEĞERLİ DOST GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 01:00:02
ÖZLEM LE SEVGİ DOLU DİZELER ÖYLE İÇTEN ÖYLE GÜZEL Kİ EMEĞİNİ KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 00:52:34
ÇOK ANŞAMLI SÖZLER KALEMİNİZ HEP YAZSIN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Helak zamanı...., @simray
16.8.2009 15:45:48
GÜLDESTE
@guldeste
16 Ağustos 2009 Pazar 23:07:47
gönül sesin çağlamış gene ikincisi birincisindende duygulu olmuş usta kalemini emeğini yürekten kutluyorum sevgilerimle bir demet gül bıraktım orkidenin yanına üçüncü seriyi merakla bekliyorum oğul hayırlı geceler
GÜLDESTE
@guldeste
16 Ağustos 2009 Pazar 22:54:07
manevi duygularla yüklü içten çok güzel dizeler kaleminizi gönülden kutlarım sevgilerimle bir demet gül bıraktım sayfanıza
Şükran, @Canan Başak Türk
16.8.2009 08:33:15
GÜLDESTE
@guldeste
16 Ağustos 2009 Pazar 00:38:25
canım harika bir çalışma olmuş okurken çok etkilendim kalemini emeğini yürekten kutlarım sevgilerimle gene güllerle geldim sayfanıza
Mavi gözlü o kadın, @N.ALTIN
16.8.2009 00:22:21
GÜLDESTE
@guldeste
16 Ağustos 2009 Pazar 00:36:02
Her ayrılık saati içimi vuran oktur
Hiç hedefin saptırmaz, vurur orta yerinden.
Anlarsan sen anlarsın başka anlayan yoktur
Sulamaz gözyaşlarım, kurur orta yerinden.

Ay buluta kızarmış gölge etme ne olur
Seven yolun kaybetmiş belki yolunu bulur...

Orta yerinden, @RABATLI
16.8.2009 00:09:22
GÜLDESTE
@guldeste
16 Ağustos 2009 Pazar 00:34:08
anlam yüklü düşündürücü dizeler duyarlı yüreğinizi kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza hayırlı geceler
Gördün mü?, @ZEKİ TOMBUL
16.8.2009 00:05:03
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 23:41:45
Ruhlar, tabiatın istilasında…….
Azrail hürmetle selamlıyor geceyiiii
Rabbin asası değmişti ….giz vatanına
Çukurlar,insanlar, börtü böcekler, sürüngenler;;; iniltili yerlerde saf tuttu..


hala unutamadım bende inanın şiiriniz o acı günü yaşat...

GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 23:26:23
İLHAMINIZ BOL OLSUN DUYGU DOLU DİZELER KALEMİNİZİ EMEĞİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 19:30:56
canım ayşem öyle güzel anlatmışsın ki gitmek görmek isterdim o güzellikleri gönül sesin hiç susmasın yanaklarından sevgiyle öpüyorum hacı kardeşim
Ovacık yaylası, @AYSE 09
15.8.2009 16:23:42
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 00:14:59
hayırlı geceler ilgi ve beğeniyle okuduğum harika dizeler oldu değerli kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 00:11:34
hayırlı geceler geceye renk katan türkü tadında dizeker değerli kaleminizi candan kutlarım en içten sevgilerimle kucak dolusu güller bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 00:08:57
değerli dost resimle şiir sanki bütünleşmiş mükemmel dizeler sevgiyle mutlulukla dolu güzl günler dileğiyle
sevgi ve saygılarımla kucak dolusu güller bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
15 Ağustos 2009 Cumartesi 00:02:26
gene yüreğiniz dolmuş taşmış akmış dizelere değerli kaleminizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
.... meçhule yolcu...., @flycan57
14.8.2009 15:04:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.897
Şiir Okunma
882.975
Yazı Okunma
306.712
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL