Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 23:30:36
HANİ YÜREĞİNDE SAKLARSIN ONU HANİ GÜNEŞLE DOĞAR SIMSICAK BAHAR ÇİÇEKLERİ KADAR MASUM RENGARENK HANI KUCAKLAYIVERİRSİN ÖZLEMLE CANIMSIN NE GÜZEL YAZMIŞSIN ROMANINI BİR OKUYABİLSEYDİM YANAKLARINDAN SEVGİYLE ÖPÜYORUM KUCAK DOLUSU GÜLLERLE GELD...

Günışığı, @AYSE 09
18.8.2009 08:21:47
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 23:16:56
DEĞERLİ DOST ŞİİRİNİZİ MÜZİK YORUMUNUZU USTA KALEMİNİZİ KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA

GÜLDESTE tarafından 8/19/2009 11:18:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
........yalancı dünya, @recep_t
19.8.2009 22:51:34
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 22:51:12
igüzel dizelerinizi gönülden kutlarım kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılarımla
Aşk illeti, @cinitas
19.8.2009 13:53:05
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 22:47:36
güzel içten duygu dolu dizeler kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılarımla bir demet gül bıraktım sayfanıza
Suçum seni sevmek, @monoroza73
19.8.2009 14:05:47
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 20:24:51
değerli dost bu güzel anlamlı şiirinizi gönülden kutlarım yarın ramazan başlıyor bu arada hayırlı sağlıklı mutlu ramazanlar dilerim sevgi ve saygılarımla kucak dolusu güller bıraktım sayfanıza
Haram yeme sen, @kocakurtsoylum
19.8.2009 15:21:02
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 20:21:07
canım benim şiire yansıttığın sözler o kadar şirin o kadar güzel olmuş ki usta kalemini gönülden kutlarım sevgilerimle kucak dolusu güller bıraktım sayfanıza
Sevgi gezegenleri, @GÜLAY BİRKL
19.8.2009 14:00:39
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 20:16:50
değerli kalem inanın her şiirinizde ayrı bir anlam ayrı bir tad var gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarımla bir demet gül bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 20:13:56
değerli kalem güzel bir şiirinizi daha okudum sayfanızadan en içten sevgi ve saygılarımla bir demet gül bıraktım sayfanıza
Elimde kaldı, @ZEKİ TOMBUL
19.8.2009 02:14:58
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 00:34:05
HARİKASIN ÖZLEMİŞTİK ŞİİRLERİNİ VE SİZİ KALEMİNİZ HEP YAZSIN EN İÇTEN SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 00:31:49
DEĞERLİ KALEM İLLERİMİZİ ANLATAN HARİKA ŞİİRLERİNİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM EN BÜYÜK İSTEĞİM HEPSİNİ BİR ARADA KİTAP OLARAK BASILMASI USTA KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANIZA
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 00:05:42
HOCAM GENE MÜKEMMEL BİR ŞİİRLE GELMİŞSİNİZ KALEMİNİZ HEP BU SAYFADA OLSUN BİZLER OKUYALIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM
Sensiz dünya., @türkmendağlı
18.8.2009 22:15:35
GÜLDESTE
@guldeste
18 Ağustos 2009 Salı 01:21:34
çok haklısınız şiirin güzelliğine içindeki kocaman anlamına yazacak yorum bulamadım inanın kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
... bitmeyen kaos..., @flycan57
17.8.2009 21:26:40
GÜLDESTE
@guldeste
18 Ağustos 2009 Salı 01:19:09
şarkı tadında harika dizeler ahh keşke sazlarla dinleseydik hemde özellikle kemanla usta kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Kal kemancı, @RABATLI
18.8.2009 00:06:03
GÜLDESTE
@guldeste
18 Ağustos 2009 Salı 01:17:23
içten duyguların yansımasıydı çok güzel olmuş kaleminizi emeğinizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Alıştım…, @romanci28
18.8.2009 00:33:18
GÜLDESTE
@guldeste
18 Ağustos 2009 Salı 01:13:24
HARİKAYDI BENİ ALDI GÖTÜRDÜ DUYGU BAHÇESİNE GÜZEL KALEMİN HEP YAZSIN EN İÇTEN SEVGİLERİMLE BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA
Şiir oldum, @mavi gözyaşları
17.8.2009 15:24:20
GÜLDESTE
@guldeste
18 Ağustos 2009 Salı 01:09:22
değerli kaleminizi emeğinizi gönülden kutlarım en içten sevgi ve saygılarıml
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 23:35:40
HAKLISINIZ HALA ÖNLEM ALMADIK ALLAH BİR DAHA GÖSTERMESİN Ama ya olursa...? duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
17 ağustos, @ferhan
17.8.2009 13:15:06
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 23:31:54
şimdi nerde bu güzel ramazanlar inanın bu güzellikleri çok özledim sahurda davulcu başlardı maniye
NE UYURSUN NE UYURSUN
BU UYKUDA NE BULURSUN
AL ABDESDİN KIL NAMAZIN
CENNETİ ALAYI BULURSUN

sonra ışıklar yanar çoluk çocuk oruca kalkardı so...

GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 23:11:15
ayyy ayy ayy allah bağışlasın buradan kocaman öpüyorum onu okadar içten okadar duygulu yazmışsınız ki tek kelimeyle tebrikler diyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Torunum, @Cemal Erkoç
15.8.2009 00:02:08
GÜLDESTE
@guldeste
17 Ağustos 2009 Pazartesi 23:08:17
duygu nehrinizde bir gezinti yaptım çok çok anlamlıydı dizeleriniz kaleminizi emeğinizi gönülden kutlarım sevgilerimi bıraktım sayfanıza
Yoruldum artık, @sahaf
17.8.2009 13:59:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.913
Şiir Okunma
882.999
Yazı Okunma
306.735
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL