Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2009 Cumartesi 00:17:29
offff offff şiirinizde acı gerçekler öyle içten anlatılmış ki derin düşünccelere daldım mükemmek bir şiir di usta kaleminiz hiç susmasın sevgilerimle
GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2009 Cumartesi 00:13:48
nekadar güzel dizeler anlatım mükemmel her mısrasına takılıp kaldım kalemin var olsun sevgilerimi bıraktım sayfanıza
Sevdamdır felaketim, @Şükran AY
22.8.2009 00:07:52
GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2009 Cumartesi 00:11:04
değerli dost duygularını serpilmiş dizelere hepsi birbirinden güzel gönül sesinizi hiç susmasın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Yoldaşım, @ZEKİ TOMBUL
22.8.2009 00:01:52
GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2009 Cumartesi 00:07:32
değerli kalem yazan yüreğin dert görmesin gönülden kutluyorum alkışlıyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
21 Ağustos 2009 Cuma 22:37:27
BEN GİTMENİZE ÇOK ÜZÜLDÜM İNANIN SİZİ ÖZLÜYECEĞİZ ACABA DESEM HATIRIM İÇİN KALIRMIYDINIZ SİZİ ÇOK SEVİYORUZ RESİMLERİNİZİ ŞİİRLERİNİZİ İÇTEN YORUMLARINIZI SEVGİYLE YANAKLARINIZDAN ÖPÜYORUM

GÜLDESTE tarafından 8/21/2009 10:38:11 PM zamanında dü...

Elveda gidiyorum, @gül peri
9.7.2009 19:20:33
GÜLDESTE
@guldeste
21 Ağustos 2009 Cuma 22:26:10
SN İBRAHİM BEY HER ŞİİRİNİZDE ANLAMLI DEĞİŞİK KONULARI İŞLİYORSUN DEĞERLİ KALEMİNİZ HEP YAZSIN BİZLER OKUYALIM SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE
@guldeste
21 Ağustos 2009 Cuma 22:21:41
ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZELDİ DEĞERLİ KALEM EN İÇTEM SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANIZA
........gördüm, @Pervin YETİŞ
21.8.2009 16:19:45
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 22:40:03
GÜZELDİ ANLAMLIYDI DİZELERİN VE OKUYANA BIRAKILAN YORUM BU DA MÜKEMMELDİ KALEMİNİ EMEĞİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİMİ KUCAK DOLUSU GÜLLERLE BIRAKTIM SAYFANIZA
Unut gitsin.., @eMİNeYZAMAN
20.8.2009 00:01:25
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 21:55:18
sağlıkla mutlulukla huzurla nice mübarek ramazanlara inşallah hep birlikte hocam değerli kaleminizi şiirinizi gönülden ktlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 21:52:14
canım canım bu ne güzel dilekler bu güzel dizeler gönül sesin çağlamış sanki değerli kalemini candan kutlarım sevgilerimle güllerimi bıraktım sayfanıza
Dua, @GÜLAY BİRKL
20.8.2009 20:16:21
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:47:07
zonguldak ne kadar güzel anlatmışsınız değerli kalem tüm illeri anlatan yüreğinize kaleminize emeğinize sağlık diyorum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:43:35
değerli kalem güzel bir anlatım mükemmel bir şiir okudum sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Şikayetim var., @romanci28
20.8.2009 04:32:15
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:41:38
duygularınız dolmuş taşmış dökülüvermiş dizelere çok içten ve çok güzeldi değerli kaleminiz hep yazsın en içten sevgilerimle kucak dolusu güller bıraktım sayfanıza
Kızıl gonca, @Afet İnce Kırat
20.8.2009 08:13:48
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:36:54
mükemmel bir anlatım manevi duygularla dopdollu usta kalemini candan kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza hayırlı ramazanlar efendim
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:33:16
amin amin canım sağlıkla mutlulukla huzurla daha nice ramazanlara inşallah güzel yüreğin hiç susmasın yanaklarından sevgiyle öpüyorum
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:29:50
güzel bir çalışma keyifle beğeniyle okudum değerli kaleminiz hep yazsın sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:27:13
haklısınız çok anlamlıydı dizeleriniz değerli kaleminizi candan kutlarım sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza
Dokunma, @FEVZİ ÜLKER
20.8.2009 12:14:43
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:22:19
maskeleri yüzümüze takmasak çok mu zor olduğumuz gibi görünsek anlamlı dizelerinizi candan kutlarım resime de bayılsım inanın sevgilerimle bir demet gül bıraktım sayfanıza
Üçüncü maske, @belkiz
20.8.2009 12:49:39
GÜLDESTE
@guldeste
20 Ağustos 2009 Perşembe 19:18:33
tüm kalbimle amin diyorum değerli kaleminiz hep yazsın hayırlı ramazanlar diliyorum sevgilerimle
Rabbim, @N.ALTIN
20.8.2009 15:02:58
GÜLDESTE
@guldeste
19 Ağustos 2009 Çarşamba 23:34:51
SN İBRAHİM BEY ŞİİRLERİNİZDE AHENK ANLATIM ÖYLE İÇTEN ÖYLE GÜZEL Kİ DEĞERLİ KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.912
Şiir Okunma
882.999
Yazı Okunma
306.735
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL