Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2014 Pazar 10:47:45
Tuz basıyom yaralara bilesin
Turnam Nazlı yâr’den haber getirin


:((

haberide
azdırır ya yaraları
kanadı kırık turnalar gelmez gayri can babam..
bize uğramaz haberi de slmıda

emeğine saglık
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2014 Pazar 10:37:21
tutsak şiirler yazdırıp adına
yıktırma gözlerinde ki kenti
kundaklatma buz tutmuş hislerimi
adınla başlayan sloganlar attırma
astırma şimdi kipriklerine kendimi


emeğine sağlık
şiir ve yorum
nefisti can

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2014 Pazar 10:35:53
Yarali yorgun mülteci yüreğim’

yorgun!
yaralı
:(

öyle işte...
şiir gibi yüreğim


emeğine sağlık abim

saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2014 Pazar 10:35:03

Gece benden ben geceden kaçarım,
Dertlerimi yıldızlara açarım,
Kanadım olsaydı sonsuz uçardım,
Uçardım ki derdimi el bilmesin,
Kaçardım ki göz yaşım yar görmesin.



emeklerinize sağlık
abim
kutluyorum iki güzel yüreği
Görmesin, @AHMET ACAR
11.10.2014 21:39:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2014 Cumartesi 13:25:25
yerinde
yine
emeğin ve sen
ve o sevdiğim nefes sevinç ablam

öpüyorum yüreklerinizden
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2014 Cumartesi 13:23:18
Benim için...
Hz.İsrafil’in Sur’a Üflediği vakitti o an...
Zaman durmuştu
ve çaresizdim...

Günlerce kaybettiğim şuurumu aradım tek başıma...

:(
ÇOK ZORDU!
ÇOK..

nasıl bir vuruluştu,tepeden tırnağa aksaklığım bundandı sana
b...

Bir ihanetin ardından, @sSerzeniSs
11.10.2014 01:25:02
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2014 Cumartesi 12:52:42
Sızlayan hüzünlü yanımdın benim
Alnıma yazılan yazgımdın benim
Sen mazide kalan anımdın benim
Sevenin suçu ne gelmeyen sensin.


:(

herkez kendi kaderini yaşar işte
yol gösterirsin bazen,doğruların dilinde yarım kalır be abim
eğrilerini sa...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2014 Cuma 01:49:54

hayatı zindan edenlere karşıt
yürüyoruz sevdiğim..


tebrıkler abim..

saygımla
Ay’ın şavkı, @hkarasahin
8.9.2014 14:35:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 23:35:00
canımsın sen ya

öpüyorum çok
Ah istanbul, @AYSE 09
8.10.2014 20:55:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 23:33:11
ama/
ben bilmiyordum
hayaller kendi kollarında susar diye/


bilmiyordum..
:((


emeğine sağlık..
Kakımsız akçeler.., @_Günce_
8.10.2014 12:18:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 23:32:24
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Değil midir, @Yalcin Temiz
8.10.2014 16:48:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 23:31:25
ya okuyanda açılan yaralar
:((


yorumsuzum
tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 23:17:57
ablam çok geçmiş olsun
benim başımdaki sıkıntıdan haberdar olamadım
:(

mevlam şifa nasip etsin öpüyorum yüreğinden
sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:23:09
emeğine sağlık can ablam

tebrık ve duamla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:22:34
emeğine sağlık abim

saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:20:47
Devir kötü, devrân bozuk diyorlar
Devire de düzene de EYVALLAH...
Gözüm yaşlı, bana "yazık" diyorlar,
Ezene de üzene de EYVALLAH.


eyvallah!
usta

emeğine sağlık saygımla
Eyvallah..., @Mecit Aktürk
7.10.2014 00:49:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:19:42
şiir
ne güzel düşmüş bu sayfaya
hasan abimde hakkını vermiş yine..

saygım ve tebrıklerimle
Resimdeki son veda, @aslan bülent
9.10.2014 00:01:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:18:45
emeğine sağlık
gönlü güzel insan

sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:17:32
Ne toprağım oldu,ne de bir taşım.
Ben doğdum doğalı gözümde yaşım.
Kurtulmadı dertten,kederden başım.
Yürü yalan dünya senden usandım…

:(

usandım!!


emeğine sağlık abim
saygımla tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2014 Perşembe 22:16:14

Geri dönmeyeceğim artık.,
Sol yanımdaki sancı bitene kadar.
Uyumak istiyorum,sensiz düşlerde.,
Ve..,,
Uyanmak istiyorum,sensiz sabahlara
Yürek yangınım bitsin artık.,
Yoruldum.,yoruldum.,


yoruldum..
yoruldum!

bitimsizliğim gib...

Yoruldum, @_Duygu Şen_
7.10.2014 22:06:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.711
Şiir Okunma
1.228.595
Yazı Okunma
112.572
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL