Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2014 Pazar 19:27:05
yalnızlığın kocamandır elleri
biliyorum ağzımı kapatacak siyah eldivenleriyle
içi aşk dolu kapsülleri yutar gibi
yutkunacağım alfabeyi


ah sen
dev yürekli kadın!

öpüyorum yetim yanımla şiirinden
kelamından

tebrıkler can ablam
Pembe mantolu liman, @soulmate
5.10.2014 12:50:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2014 Pazar 19:26:02
İçimde hasret sızısı
Böyle yazılmış yazısı
Elacık dedeciğinin
Nazlı, kınalı kuzusu



funda teyzesinin meleği...
maşallah

mutlu bayramlar can babam..
öpüyorum ellerinden
Kınalı kuzum, @superbaba
4.10.2014 12:34:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2014 Pazar 19:16:12
Aklıma gelmezdi böyle tükeniş
Duyunca anladım bu bir terkediş!
Var mıydı kitapta böyle bir gidiş
Ne hallere düştük, ben de şaşırdım



:(

ne hallere düştük
aynen öyle işte...


donmuş aklım perişan
şaşkın!
aklım ermedi ki usta...

...

Son sevda, @Dosteli_
5.10.2014 16:16:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2014 Pazar 19:05:26
Bugün bayram sevdiğim, bahaneyle sarılıp;
Sar içinde, sen yâr’sın, anladın mı yâr beni.
Sırlı camdır hediyem, yere vurma darılıp;
Dur! içinde sen varsın, anladın mı yâr beni.



içindeki (seni)bilen yar!
derde salar mıydı hiç be şairim ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:41:40
günde görmek senin kelamını
ah yüreğinden öptüğüm
çok sevindim çok....

cansın!
böyle muhteşemdi gelişin işte
bin şükür
Ruhu naylonlar, @Şirin Kelebek
2.10.2014 12:31:35
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:39:14
Öyle susmak olmuyor,bu yaman hallere
Kaoslar , fırtınalar kopuyor
Rehin olmuş sessizlik ,betonlanmış şehirlere
Bir garip, algılarla oynanıyor



susmadan da olmuyor
:(
tebrıkler dj arkadaşıma:)
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:37:39

Sana bedduam olmaz rabbim beni sorgular
Olmaz,ki bundan sonra senli aşka kurgular
Ürpertir yalnızlığım başlar bende korkular
Geceme düşer gözler ağlar yangın sonrası
Yaramı deşer sözler çağlar yangın sonrası



küllerimi savurdu şiir
:(
t...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:32:40
ZAMANSIZ TUZ BASTIN, GÖNÜL YARAMA
KALBİMDE, O ESKİ AŞKI ARAMA
İÇİMDE DİNMEYEN, NEFRET VAR AMMA
DİLERİM BETER OL, ALLAHINDAN BUL

:(

bayram bayram tövbe deyin be şair!
mevla neylerse güzel eyler

kutladım abim
Allahından bul, @İLK VE SON
3.10.2014 22:24:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:31:10

Ne çabuk unutuldu değerlerimiz
Ne çabuk kaybolup gittiler böyle
Ne çabuk tükendi birbirimize sevgimiz
Ve bir kadehte duran içki misali
Nasılda tükettik geçmişimizi
Bak küçüğüm
Bugün bayram
Ama her yer buz kadar soğuk artık


dondum ş...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2014 Cumartesi 11:27:07
Sen yine aynı sen suskun ve uzak

Ben yine aynı ben

Sana muhtaç ve sevdalı....

:(

serildim şöyle şiirin bir köşesinden ta son köşesine kadar
ben yine aynı ben işte
sızılı yanımla değişmedim
satlığa çıkarmadığım duygularım ile yine aynı ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2014 Cuma 19:49:45
mutlu bayramlarınız olsun

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2014 Cuma 19:47:55
ne güzel bir tablo
yine nakış nakış işlenen
ah o vefa...

öpüyorum sizleri
mis yüreklerinizden

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2014 Cuma 17:41:48
amin
diyelim yürekten...

saygımla turan abim bayramınız mübarek olsun
Bayramda, @YOZGATLITURAN
3.10.2014 03:47:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2014 Cuma 17:41:03
Eller bayram eder ben ah çekerim



bayramsa bayramınız mübarek olsun!
:(

emeğine sağlık can babam
saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ekim 2014 Perşembe 18:37:31
:((

bayramsa işte...


saygımla ablam
emeklerinize saglık
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ekim 2014 Perşembe 18:35:52
emeğinize sağlık

tebrıklerimle
Yazılamayan şiir, @Nuray Ayhan
1.10.2014 11:34:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2014 Pazartesi 21:45:32
yakışır ustaya...

tebrıklerimle abim
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2014 Pazartesi 21:28:00
anımsadıkça hatıraları üşüyen yüreklerin ısınması ne güzeldir değil mi
içten dizelerdi

tebrık vede saygımla abim
Resimlerde ki hatıralar, @KNİSK
29.9.2014 11:31:45
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2014 Pazartesi 21:26:56
Bir can yüreğine yolun düşerse
Yürek bayram eder, dil bayram eder
Her bir bakışında sevda yaşarsa
Eller bayram eder, gül bayram eder


emeğine sağlık abim..
tebrıklerimle
Gül bayramı, @Dosteli_
29.9.2014 14:11:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2014 Pazartesi 21:26:05
özlü dizeler
etkin kalemin nazarında

emeğine sağlık
abim..

kırmızı güllerin iadesi ile
tebrıklerimle
Sarsak, @_ZERRE_
29.9.2014 19:12:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.716
Şiir Okunma
1.228.606
Yazı Okunma
112.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL