(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYVALLAH... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYVALLAH... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dingin kafayla tekrar dinlemek nasip oldu. Mehmet Nalbant hocamın davudi sesiyle öyle güzel bütünleşmiş ki dizeler. Mest oldum hocam. Müsaadenizle Face'de paylaşıyorum.
Cahil Sultan, Âlim korkmuş, susuyor Aşk azabta, gönüller buz kesiyor Her bir yandan hoyrat rüzgâr esiyor Yaprak döken hazana da EYVALLAH.
Usta kalem, değerli üstadım! Şiirlerine yorum yapmada bile kelime dağarcığım kifayetsiz kalır. Tek kelime mükemmelsin vesselam. Şiir, yorum , herşey mükemmel. Tebrik ediyorum canı gönülden. Ey vallah..................
Geçmiş bayramınızzı kutlarım. Allah yar ve yardımcımız olsun İnşallah... Allaha emanet olun Mecit bey. Selamlar Saygılar.......
Her gidişinde öyle güzel eserler bırakıyorsun ki geride sen dönene kadar o harika dizelerle avunuyoruz. Bu şiiri arabada hep dinlerdim ama teybi bozuldu:((
Ömür dedikleri dem beşik mezar arası Her ayrılık bir hüzün, son gidiş provası
Yaz dostum yaz bırakma ! elden düşmeden kalem Yüreklere işliyor nakşettiğin her kelam
Allahın izni ile yine muhteşem şiirlere döneceksin bundan eminim. Sağlık huzur dolu günler dileğimle, Rabbime emanetsin...
Şimdilik git her daim Allah'a emanet ol, gittiğin yerlerde dostların da gönlüne dol, yokluğun gönlümüze gelmeden bol, EYVALLAH TEZ ZAMANDA DÖNENE EYVALLAH... bu şiiri yazan yüreğine mısralara can olan bu yoruma (sese) bin selam olsun...EYVALLAH...
.....çabuk gel dostum, yolun nurlu dönüşün aydınlıkla olsun...Allah' emanet ol....
sonsuz saygı ve selamlarım gönül eri yürek dostuma...
Henüz bir aylik bir site üyesi, siir dostu, degerli bir Kalem oldugunuz görülüyor.
Öncelikle HOSGELDiNiZ diyorum.
Sanki daha önceleri tanidigim bir simâ, dost bir ses oldugunuzu hissediyorum :)
Bir önceki siirimde "hece şiirini sevdiren değerli kaleme teşekkürler..." teveccühünde bulunmussunuz.
Cok tesekkür ederim.
"hece şiirini sevdiren değerli kalemlerden birine..." diyerek ufak ama önemli bir degisiklik yapmama müsade ederseniz, bu ifadenizden ONUR duyar, kabul edebilirim.
Mevcut siteler icinde en güzeli olduguna inandigim bu sitede güzel paylasimlar, herseyin gönlünüzce olmasini diler, selam ve saygilarimi sunarim.
evet, bir Mecit Aktürk şiiri seslendirmiştim ben de :) ama mahçubum tekrar bakınca seslendirmeye; zira o dönemde çok vakıf değildik montaj işine.. şimdi daha çok yol aldık montaj konusunda.. inşallah yine okuruz Mecit ağabey.. hece okumak daha zor aslında; hele ki Mecit AKTÜRK şiiri ise daha zor... İster istemez baskı oluyor tökezlememek için :)
Kararli bir insan olarak bilinirim. Lâkin, bugüne dek teveccüh buyurup mükemmel ses ve yorumlariyla siirlerime renk katmaktan öte yazmayi sevdiren, kalemime güc veren her biri cok cok degerli dostlar arasinda secim yapmakta cok zorlandim dogrusu.
Sonuc itibariyle ilk seslendiren ve büyük de begeni alan bu siirde karar kildim.
Bu vesile ile size de bir kez daha tesekkür eder, SAGLIK, HUZUR ve MUTLULUKLAR dilerim.
Selam ve sevgiler Degerli DostuM, sevgili Kardesim...