Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
7 Şubat 2009 Cumartesi 21:10:08
yüreğinize sağlık...saygılar..
flycan57
@flycan57
6 Şubat 2009 Cuma 18:52:53
Nerdesin eyy meçhuldeki sevgili
Geleceksen gel tut ellerimi
Tükendi takatım kalmadı dermanım
Beklemek azap oldu yüreğime
yüreğinize sağlık....çok dokunaklıydı dizeler...saygılar..
> gel, @kaderimol
6.2.2009 15:54:34
flycan57
@flycan57
6 Şubat 2009 Cuma 18:50:05
Adı sen olmalı gözlerimdeki hesapsız sevincin
Yaz ortası katmer katmer açan beyaz güllerin
Zifiri karanlık gecelerimde mehtabın yıldızların
Sabahlarımda sıcacık güneşin adı sen olmalı sen

sıcacık güzel bir şiirdi...sevgiler...
..adı sen olmalı, @FeenOmeeN
5.2.2009 18:06:41
flycan57
@flycan57
6 Şubat 2009 Cuma 18:48:08
Ben bitti dedimmi bizim aşkımız
Sen kendi kendine konuşuyorsun
Bir kurşun sana sıkar birde kendime
Dogmadan kendini öldürtüyorsun.

Kurşunlara dizer manyak yaparım
Üstüne bir benzin döker yakarım
Küllerini savurur çöpe atarım
İbreti alemde ya...

Yaşatmam seni, @mehmet tunç
6.2.2009 18:29:16
flycan57
@flycan57
6 Şubat 2009 Cuma 12:23:27
Şair, hecenin ellerinde u/yandı
Noktanın saltanatın da son bul/du

Şairin..kendisini bu kadar güzel anlatabilmesi...tek kelimeyle harika...sağolun varolun..
flycan57
@flycan57
6 Şubat 2009 Cuma 12:16:37
düşüyorum
yağıyorum
içimdeki çocuğun elma yanaklarına
üşüyen ellerine
içinizdeki çocuk hep mutlu olsun.....çok severek okudum.....sevgiyle kalın..
flycan57
@flycan57
5 Şubat 2009 Perşembe 20:00:36
Sen,
Doğanın sevdası,
Kainatın değerisin,
Yeryüzüne nazla gelmiş,
Güllerin en güzelisin.
tebrikler...zevkle okudum..saygılar
Yabangülüsün sen, @zordost
5.2.2009 19:32:37
flycan57
@flycan57
5 Şubat 2009 Perşembe 15:18:15
Sarıl kendine sıkı.
Sisler dağılsın.
Gidenin önü açılsın.

insanın kendinden başka dostu sevdiği yok ..giden gitsin tutmanın bir faydası yok..değişik hoş bir şiirdi yüreğinize sağlık..
(((** sarıl **))), @neserselman
5.2.2009 14:27:49
flycan57
@flycan57
5 Şubat 2009 Perşembe 11:53:43
Uzak durma ne olur, seni çok özlüyorum
Hasreti aralayıp, vuslatı gözlüyorum
Arada engel diye dağları düzlüyorum
Düşümde sana doğru, geliyorum inan ki.

*/*/*/*

Uzağımda durursun yabancı eller gibi
Döküldü bak gözyaşım, çağladı seller gibi
M...

flycan57
@flycan57
5 Şubat 2009 Perşembe 09:41:45
yüreğinize sağlık...
flycan57
@flycan57
4 Şubat 2009 Çarşamba 22:52:50
Bir güzeli sevdim nur var adında.
Kalbim emanet sevdiğim kadında.
Büyüsü var sanki şerbet tadında.
Keyfimi bozmayın bugün mutluyum.

sevda yüklü dizelerdi tebrikler...umarım mutluluğunuz daim olur...saygılar..
Bugün mutluyum..., @şairselo
1.2.2009 23:59:56
flycan57
@flycan57
4 Şubat 2009 Çarşamba 14:54:41
yaşam ve ölüm zıt kardeşler...genelde hep yaşam üzerinedir şiirler....bence duygular çok güzel işlenmiş...sevgiyle kalın yaşama bağlı kalın...saygılar...
flycan57
@flycan57
4 Şubat 2009 Çarşamba 11:44:50
kadın demek, yüreğinde aşk demek
kadın demek, gözundeki yaş demek
kadın demek, arkandaki dağ demek
çağıl çağıl , emek demek
kadın demek, sevgi demek
kadın demek,herşey demek

Harika dizeler..yüreğine sağlık...selamlar...
Kadın demek, @bozkırınşairi
3.2.2009 00:25:34
flycan57
@flycan57
4 Şubat 2009 Çarşamba 11:42:42
Alnım açıktır kırışıkta olsa
Ayaz yanığı olsa da tenim,
Saçlarım en beyaz sayfalara
Ağıtlar yakar benim.

tebrikler...yüreğine sağlık..selamlar..
flycan57
@flycan57
3 Şubat 2009 Salı 19:56:33
teşekkürler..güzeldi...
Sondan sonra, @sevgimilitanı
3.2.2009 14:51:42
flycan57
@flycan57
1 Şubat 2009 Pazar 16:13:24
gel sevdanı koy sevdamın yanına
ellerini ellerimin
yüreğini yüreğimin
sabrını sabrımın yanına

seslendirince daha bir harika olmuş şiir....sesinizie yüreğinize emeğinize sağlık...ayrıca çok teşekkürler...bizlerle paylaştığnız bu güzelliklere..sa...

flycan57
@flycan57
31 Ocak 2009 Cumartesi 23:55:26
teşekkürler..sevda dolu yüreğiniz hep mutlu olsun...saygılar..
flycan57
@flycan57
31 Ocak 2009 Cumartesi 21:39:48
yüreğinize sağlık...çok haklısınız..nerede eski sevdalar....
================yalan, @şair67
31.1.2009 20:13:16
flycan57
@flycan57
31 Ocak 2009 Cumartesi 20:05:12
tebrikler...güzeldi...öğretmenlerimiz herşeyimizdir..gelecek ve çocuklarımız onlara emanettir...saygılar..
flycan57
@flycan57
31 Ocak 2009 Cumartesi 13:29:03
En sevdiğim türkünün müziği eşliğinde bir şiir şöleni yaşadım...teşekkürler..bu güzel dizeleri yazan, bu güzel dizeleri okuyan yüreği kutluyorum...iyiki varsınız..sağolun..varolun..harikasınız..saygılar...selamlar...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.882
Şiir Okunma
1.479.934
Yazı Okunma
66.542
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL