Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 15:53:14

Neşeli günleri yaşayandık.
Göz gözede bakışarak.
İhanet yoktu sevğilerimiz de
Benden nefret etmeye başladın
Şunu bilki suç yok ben de.
Şimdiyse neler oldu;
Benden uzaklara gittin.
Boynumu bükülü bıraktırıp;
Ellerimi koynuma bağlattırdın.
...

ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 15:51:13

Çiçekler rengarenk dal uçlarında
Papatya ne güzel bak saçlarında
Sıcaklığın ne hoş avuçlarında
Öyle tatlısın ki balsın bu bahar

Böylece huşuyla akşam oluyor
Yeşeren sevgiler gönle doluyor
İnsanlar seviyor yüzler gülüyor
Türküler söyleyen d...

ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 14:41:11

Hayat yükümü koydum kâğıt bir yelkenliye
Taşımadı eridim sırlarımla gömüldüm.
Kandırmışlar çocukken yaşamak güzel diye
Zannetmesin insanlar ömür boyunca güldüm.
***
Ey yollar, hazırlanın yükünüz eksilecek
Elvedanın zamanı şimdi bana yan...

Yollar, @Afet İnce Kırat
9.4.2009 00:02:17
ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 12:42:21
En sevdiğim renkttin..,
Huzurla çizerdim hasretini duvarlara,
Endişelerin çocuksu gibi,
Sonra....
Sonra en karanlık gecede
Düşerdi ellerime darmadağınık hayallerin.

Öten bir baykuştur şimdi yıkık duvarlarda,,
Derler ya
Ölüm habercisidir o u...

ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 12:04:35

Düşmanı çok ama yine de mutlu
Yarına çıkmaya daim umutlu
Bir bahçe bulursa bol cana dutlu
Sazına vuruyor yalnız garip kuş
***Düşmanı çok ama yine de mutlu…


Ecel gelir durur bir gün yükünde
Kıvrılır ve kalır çalı bükünde
Bir kartal pençes...

Garip kuş, @maskosu
9.4.2009 09:28:18
ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 12:02:22

Dünya yıkılsada yürek dağlama
Giden gitsin bırak kara bağlama
Bizim dostluğumuz bitmez ağlama
BEN HER ZAMAN YANINDAYIM BİLESİN

Yüreğinize sağlık,bitmeyen sevgi ve sevdalar,alkışlıyorum,Tebriklerimle..
ferhan
@ferhan
9 Nisan 2009 Perşembe 11:27:54

Gelişecek seralar
Kaybolacak yaralar
Her şey yetişir bolca
Kısalır o aralar

"Sol Şerit" çağ atlatır
İşsizliği şutlatır

Yara derin çok büyük
Hasan diyor çoktur yük
Yetkilim duysun bizi
Gel de bu zorluğu bük

"Sol Şerit" çağ atlatır
...

ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:44:51

Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir mükemmel bir resim,çok maharetler var sizde ALLAH nazardan saklasın,sevgi kurak çöllere hep aksın,inciler dökülsün çağlasın sonsuza dek,selam ve saygılar..
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:37:18

Candan istiyoruz ferman bekleriz
Gözyaşlarımızla dua ekleriz
Affedilmez isek daim tekleriz
Makbul bir nedâmet dileriz senden…


Sana hakiki kul, Resule ümmet
Olalım mahbubun eylesin himmet
İman kuran ile celp edip Rahmet;
Ebedî selâmet dil...

Dileriz senden, @maskosu
8.4.2009 09:19:25
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:32:05

Nerden nereye geldik.
Acı, çile ızdırabı yere serdik.
Oluşuyor olgunlaşma evreleri.
Çürükler silinip gelişiyor geleceği.

Yüreğinize sağlık,önemli olan milli iradeyi ve gerçek demokrasiyi özümsemek ve dik durmak..
Demokrasi, @hüseyin akıllı
8.4.2009 09:06:54
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:29:07

ANADOLU EFSANESİ
Memleket sevdalı yüreği yandı
Karların içinde allahı andı
Sevilen sayılan temiz bir candı
Kadere yenildi muhsin başkanım

Bükülmez bileği yiğitti mertti
Prensip sahibi yerinde sertti
Ülkenin sorunu içinde dertti
Kadere yen...

Anadolu efsanesi, @ahmet sivri
7.4.2009 13:56:05
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:24:33

Ülkü yolunda,gençlik çağında
Yılları geçti zindan damında

Soğuk taş duvarlar
Özlenen dağlar
Semaya yükselen dualar

Gitti,gitti bir yiğit daha gitti
Yürekleri yaktı,boynumuzu büktü

Soğuk beyaz örtüde
Yatıyor özlediği yerde

Bir kutl...

Muhsinler ölmez, @Kançeri
8.4.2009 10:47:19
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:08:22

Bir gece misafir et
Sessizce rüyalarına geleyim
Bir defa yeminlerine tövbe et
Gel de yeterki sürünerek geleyim,,



Bu kadar vefasız, katı olma
Yaşatır felek mutlaka sanada
Bir canın için sarıldın inada
Gelde yeterki sürünerek geleyim,,
...

ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 15:31:51
Çık Gel

Uzun yıllar
sayfa sayfa çevirdim kitapları
İçlerinde neler vardı neler
İlim vardı,irfan vardı,bilgi vardı
Ne güzel şiirler ,ne güzel hikayeler

Bir şeyler arardım okurken
kendimi koyardım hep özneye
tümleçler,sıfatlar,yüklemler ...

Çık gel, @Cemal Erkoç
8.4.2009 00:01:03
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 15:29:55

Gölge gibi hep dolaştım peşinde
Gündüz hayalimde, gece düşümde
Bir gün yatamadım beyaz döşünde
Baktın da sevgilim unuttun beni.

Bu şehirler sana sevgi sunar mı ?
Gül yok ise bülbül bağa konar mı ?
Fitili olmayan fener yanar mı ?
Yaktın da ...

Unuttun beni, @RABATLI
8.4.2009 00:14:24
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 11:43:47

Özler hasret ile dostu gönüller
Canlanır tüm tatlı acı anılar
Gurbet elde gönül gizli iniler
Hasret tüter gizli gizli duydunmu....

Efkara banarsın bütün zamanı
Göğü bile sarar özlem dumanı
Yaylalara göçüp gitme zamanı
Özlem sızar gizli giz...

Gurbet duydunmu, @hoşkelam
5.4.2009 00:26:33
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 11:13:49

Birlikte söylenmeli oysa hep bir ağızdan
Güneş yanığı bir ten, say ki kara yağızdan
Ne önemi var ki sözlerin, aşk olsun yeter
Öyle yanık bir yürek, Ahmet Arif den beter

Denizlerin türküsü uzaklardan gelmekte
Ne bir selam getirip ne de haber ...

Denizlerin türküsü, @cemil
8.4.2009 09:40:07
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 10:52:51

Tenzih’te, Teşbih’te, Hikmet tahtında,
Tevhit’in sırları O’nun katında,
Zaten ikilik yok kendi Zat’ında,
Eğride doğruda BİR görür oldum.

Irmaklar eğrimi ya da akan su?
Bir insan yapısı, bir gönül kuşu,
Her şeyin eğrisi, kendi doğrusu,
Eğri...

Eğri?-doğru?, @Mustafa Yaralı
8.4.2009 00:00:54
ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 10:23:50

Toplumun geleceği
Gençler ve çocuklar da
Saygı sevgi gösterin
Coşsun kuzucuklar da

Sevgiye sevgi verin
Yara olmasın derin

Sizler duyun sesimi
Elleri birleştirin
Öğretmen Hasan söyler
Saygıyı yerleştirin

Sevgiye sevgi verin
Yara olm...

ferhan
@ferhan
8 Nisan 2009 Çarşamba 10:11:08

Eğer bir gün, olur da geri dönerse benliğimiz
Yeniden biz olalım utangaç bakışlarımızda
Kaçarsa eğer nefesimizden bir nefes
Bölelim toprağın uykusunu,
Yeniden uyanılım gençliğin coşkusuna
O da olmazsa orta yaş tutkusuna...

Bu kalp ve salla...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.732
Şiir Okunma
1.724.257
Yazı Okunma
24.632
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL