(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tevazu güzeldir ve insanidir. Takdir karşıdan gelir ve değeri o zaman görülür. Eminim siz bu takdiri ve saygıyı görüyorsunuz, Alçakgönüllü ve ustaları anan bu güzel dizeleri yazan yüreğe saygı ile.
Karakoç bey bir efsane, Sığmaz şiire destane, Yavuz Bülent’im bir tane, Kendime şair diyemem.
Hakka yürüdü Reyhanim Soldu bak Gülüm reyhanım, Şaha kalktı bak Feymanim, Kendime şair diyemem. Çok harika şiirleriniz var,hem dinlendiriyor,hem düşündürüyor,beğeni ile okuyorum.Kutlarım gönülden,saygılar efendim.
Hakka yürüdü Reyhanim Soldu bak Gülüm reyhanım, Şaha kalktı bak Feymanim, Kendime şair diyemem.
üstadım,iki kelimeyi yan yana yazıpta şiir diye karşımıza çıkıp,kendini şair tanıtanların yanında ben elbette size şair diyemem,dede korkutum derim.muhabbetlerimle
Bu kadar alçak gönüllü olmayın lütfen.Bu güzel hece şiirleri usta olmayan kalem yazabilir mi ? Dizelerinizi her zaman beğeni ve ilgi ile okumak keyif veriyor. Yürekten kutlarım....Selam sevgi ve dua ile...
Muhsin Ertuğrul (Fazla tevâzu gösterme sonra inanırlar) demiş. Ölçülü bir tevazu elbette insanların nirengi noktası olmalı. Ama heceyi bu kadar rahat işlediğinize göre niye size ŞAİR demiyelim ki.
Güzel bir şiir okudum kaleminizden. Sizin mütevaziliğinizde görüyorum şiirinizi. Oysa iki sözcüğü bir araya getiren nice kişiler çekinmeden kendilerine şair diyebilmekte. Hakk'ın verdiği bir yetidir şiir. Birikimle zenginleşir dizeler. Yetenek olmadan da yazılamaz kolay kolay. Kutluyorum kaleminizi ve yüce gönlünüzü. Saygılar.
Evet, şair, gerçek bir şair de olsa kendi dememeli bunu diye düşünüyorum. Başkaları derse bir anlamı olur bu sözün. Yoksa iki mısra yazan herkes kendini şair ilan edebilir. Ama bunun bir anlamı olmaz. Çok güzel bir şiir, şiirle uğraşan herkesin takınırsa daha güzel olacağına inandığım bir tavır. Yüreğinize, kaleminize sağlık efendim. Saygılarla...
Edebimi takınırım, Yaanlara bakınırım, Sözlerimi sakınırım , Kendime şair diyemem.
Ozan Arif sıtarımdır, Hem bağlamam gitardımdır, Yüreğimde yatarımdır, Kendime şair diyemem.
Karakoç bey bir efsane, Sığmaz şiire destane, Yavuz Yülent’im bir tane, Kendime şair diyemem.
Hakka yürüdü Reyhanim Soldu bak Gülüm reyhanım, Şaha kalktı bak Feymanim, Kendime şair diyemem.
dostum hiç bir yazı yok bir baksanız hiç bir şey göremedim
Günaydın hayırlı sabahlar kolay gelsin nasılsınız zaten her şiir yazan şair değildir ve olamaz çok güzel bir şiir güzel bir çalışma emeğinize ve yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun saygılar gönderiyorum
Karakoç bey bir efsane,
Sığmaz şiire destane,
Yavuz Bülent’im bir tane,
Kendime şair diyemem.
Hakka yürüdü Reyhanim
Soldu bak Gülüm reyhanım,
Şaha kalktı bak Feymanim,
Kendime şair diyemem.
Yüreğinize sağlık,güzel bir şiir okudum,saygılarımla...