(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam şiiriniz zaten muhteşemde resimde bozkurtla öyle uyum sağlamışınız ki resminizi görünce duygulandım sizin yaşınızda değerli bir abinin bozkurtla fotoğrafları olması bir belgedir bazıları diyorki ülkücüler hep gençler oluyor yani yaşlandıktan sonra fazla ilgi göstermiyor ..harikasın hocam saygıyla ellerinden öperim
Duygu yüklü dizelerinize iç üzülmüşlüğümü iletirim şairim. Siz kendinize haksızlık etmeyiniz ne olur üstadım. Saygılarımla selamlar... Allaha emanet olunuz.
Siz harikasınız kocakurtsoylum Yazdıklarınızda hep bir doyum Dolar ki içe sizsiniz benim soyum Derim ki ne mutludur kocakurtsoylum.
"Bana böyle dostlar gerek," dizenizi okuyunca biraz durgunlaştım ve derin düşüncelere daldım. İnsanoğluna dosttan başka ne gerek ki? Macaristan'a Türkler top güllelerini attıktan sonra gülleler gerisin geriye Türklerin tarafına geliyormuş. Padişah bir türlü Macaristan'ı fethedemiyormuş. Meseleyi araştırtmış. "Gül Baba" isimli bir zat gelen top güllelerini eliyle tutup geri, geldiği yere atıyormuş ve şöyle diyormuş: "Öldürmeyin benim gavurcuklarımı! Ben onları Müslüman yapıp Cehennem azabından kurtaracağım." Tebrik ediyorum, saygılar.
Aşk ateşi sardı beni, Lüzumsuzlar sordu ben, DAĞDEVİREN gördü beni, Kendime şair diyeme.
Bu sitede şiir yazan, Hemi şair hemde ozan, Var mı sizden bana kızan, Kendime şair diyeme.
Duygularınızı,düşüncelerinizi ve dizelerinizi en içten bir biçimde dile getiriyorsunuz,bence başarılısınız.Gönülden tebrikler güzel ve anlam doluydu dizeleriniz.Saygılar.
TÜRKMENDAĞLIM bir dost yürek, İçi dolu Ülkü Erek, Bana böyle dostlar gerek, Kendime şair diyeme.
KADERİMOL dedin durdun, Şairisin sen bu yurdun, Moskaf’a karşı kudurdun, Kendime şair diyeme.
ŞAHBALLIM sazın inletti, Avrupaya da dinletti, Gümbür gümbür gümbürletti, Kendime şair diyemem.. ------ Güzel dizeler hocam. Kutlarım.Saygı ve hürmetlerimle..