Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
14 Ağustos 2019 Çarşamba 12:12:19
Gönülden bestelenen bu şarkıyı kim susturabilir ki..

Çok güzeldi ..Yüreğinize sağlık saygılarımla hocam.
Nur ecem, @Alptekin Yazar
14.8.2019 11:32:30
Ferda,ca
@ferda-ca
14 Ağustos 2019 Çarşamba 12:00:32
Anne ve kadın yüreğim sevdi şiiri.Yüreğiniz var olsun hocam.Kız kardeş de anne oluyor bazen kardeşine.Şu an kardeşim hasta ve ben bakıyorum anne şevkatiyle..Aslında vefalı yürek taşır kadınlar,anaçtırlar sevdiklerine.Hiç tanımadıkları çocuk ağlasa ku...

Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2019 Cumartesi 09:34:26
Umutlar tükenmesin küçük kız..

Tebrikler sevgiler hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2019 Cumartesi 09:29:50
Şiirler bazen de kendi anlatmak iç döküştür.Can olup ruhlara akmak ne güzel..

Tebrikler saygılar hocam.
Bu canı, @ishakaras
2.8.2019 00:02:46
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2019 Cumartesi 09:15:46
Edebiyat Defteri seçki kuruluna,beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan kalem arkadaşlarıma çok teşekkür ediyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim.Var olunuz...
Özet, @Ferda,ca
25.7.2019 00:20:56
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Temmuz 2019 Perşembe 01:43:56
Güzel bir Fermandı yoldaş yüreğinize sağlık.:)

Hocam saygı ve selamlarımla.

Ferman üstüne, @Ahmet KARA
25.7.2019 00:35:04
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Temmuz 2019 Perşembe 01:32:10
Muallakta kalmak çok zor bi durum..

Anlatım çok güzeldi konuya dair.

Yüreğinize sağlık tebrik ederim hocam.
Muallâk..., @Taylan KOÇ
23.7.2019 10:42:59
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Temmuz 2019 Perşembe 00:53:14
İlham veren yazan yazdıran yüreklere selam olsun.

İnsanın yalnız olmadığını duyuran bir çağrının mutlaka ulaşacağı, ulaştığına değeceği, O’nda kalacağı, yakışacağı, hakikat olacağı bir adres olmuş şiir..

Yaşayıp ölenler adına, sürüp gidenler ad...

Hale, @ishakaras
25.7.2019 00:04:50
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 17:43:19
Göz yaşı akıtmıyorum sanmayın, sadece siz görmüyorsunuz…Demiş şair..

Yaşama,yaşananlara sitemli bir yürek sesiydi şiir.

Yüreğinize keder değmesin kalemde kalsın diyor saygılarımı sunuyorum hocam.
Gülmedi kaderim, @Servet Bardak
20.7.2019 17:38:32
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 17:30:01
İçimizdeki değişkenler yüzünden birden bire çoğalıp aynı hızla eksilebiliyoruz.

Dört işlemin en çok da çarpma işleminde dağılıyoruz.

Parçalarımızı aramaksa bizi göçebe yapıyor.

İnsan kalmaya çalıştıkça da,patilerin varlığına sığınıyoruz..
...

Çılga, @ozan
18.7.2019 09:01:25
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 17:17:30
Allah bağışlasın aynen torunlar çok seviliyor.

Dedikodu bile güzeldir Onlarla.

Hele ki; umutlar engin renkler maviyse.

Umarım tüm çocuklarımıza değer bu güzellikler

Sevgilerimle şairem.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 17:03:59
Anneler hep delidir ne yapsa yeridir dedi anne yüreğim.

Daha bugün koskocaman oğluma bisiklet aldığı için kızdım.

Çünkü anneler korumacıdır,çocuklarının başına bir şey gelmesinden hep korkarlar.

Başınız sağ olsun mekanı cennet olsun annenizi...

Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 16:47:44
İnsan olgunlaştıkça kimlik kazanır bir içimlik sigara dalında.

Ve ne kadar içine çekersen o kadar bağımlı olursun sevdaya.

ama zararını da göze almalısın,çünkü sevgi çok büyük emek ister..

Sararsa da dalında,birlikte düşmek güzeldir toprağa....

Kalp tablası, @fransız
18.7.2019 12:24:18
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 16:32:31
Gülün ortasında ağlayan şair ..:)

İkmale kalmak da ayrıca iyidir.

Dersinin tekrar ettirir insana daha iyiye ulaşabilmek için.

Her daim yaz şair saygım ile..
Guguk, @fransız
19.7.2019 11:58:42
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:36:49
Tebrik ederim şairem nicelerine sevgilerimle..
Ruh iniltileri, @..kuzeyinkızı..
25.4.2019 17:30:43
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:32:39
Kızım'ın Adı Elçin o yüzden dikkatimi çekti ama çok beğendim şiiri.Paylaşan yüreğinize teşekkürler saygılar efendim..
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:23:39
Yaşama dair manidardı şiir hoş geldiniz şair saygılarımla.
Can, @Ervai BEYAZKUŞ
20.7.2019 15:18:29
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:20:30
Ben cevabı buldum ama söylemiyorum :))

Hani diyorum üzeriniz açık kalmış olabilir uyurken..

Ya da birazcık düşünün siz de demek mi istediniz bizlere..:) her şey bir yana

Ben'lik duygusu “Bireyin, ‘kim olduğunu’ tanımlama biçimi”

Sorgulan...

Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:05:11
Özlem buram buram..
Ah be'adam, @gelincik
20.7.2019 01:58:58
Ferda,ca
@ferda-ca
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:04:45
Özlem buram buram..
Ah be'adam, @gelincik
20.7.2019 01:58:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.881
Şiir Okunma
1.279.884
Yazı Okunma
103.135
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL