Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 15:04:41
etkili bir sitem şiiri,
yüreğiniz dert görmesin,
sevgilerimle..
_*yürek sızısı*_*, @mavi_gece
22.12.2008 14:56:24
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 13:47:51
şiirinizi okudum,
yanarak,yıkılarak,
içim burkularak,

yinede büyük konusmayacaksın
o olmazsa yasayamam demeyeceksin,
yasarsin, yasaniyor,
çok sevmeyeceksin, cok seversen cok uzulursun,
hakettigi kadar seveceksin,
yüreginiz yangin yeri besbe...

dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:57:21
bir önceki şiirindede ATATÜRK şirini okumuştuk,
şimdide Hz.MUHAMMED in,kalplerimizin pasını sildiniz,
teşekkür ederim,
şükranlarımı sunuyorum,
kutlu olsun,
sevgilerimle...
Muhammedin doğum günü, @AYSE 09
22.12.2008 09:05:36
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:36:32
çok güzel bir şiir ve vefa örneği,

bir arkadaştan kendine bir şiir yazılması çok hoş bir duygu olsa gerek,

imrenmemek ne mümkün,

dostluğunuz daim olsun.

sevgi ve saygılarımla..
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:33:12
bu kadar güzel ve etkili
kelimeleri bir araya getirebilmek için,
sanırım aşık olmak gerek,,
okurken içini ürpertiyor,,
yüreğin elem bilmesin.
sevgilerimle...
Cann.2, @hezal
22.12.2008 09:56:21
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:19:10
teşekkürler
duyarlılığınıza
bizde dilemiyoruz..
dileyenleride kınıyoruz..
sevgi ve saygılarımla
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:14:49
bazen bir kapı kapanmadan,
diğer kapı açılmazmış,
neden zorluyorsun ki,

sevgilerimle..
Aç kapıyı, @berna35
5.9.2008 10:01:34
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:08:55
çok güzel,

senli sevdalarda doğ,

sevgilerimle...
Sen, @berna35
11.9.2008 23:20:26
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:05:57
bazen ağlamakta güzeldir,
süzülen her damla bir anlam akıtıyorsa eğer,
susmak,
susmak diyemediklerini demektir keza
o kadar çok şey denir ki o susuşlarda..
güzel şiiriniz için teşekkür ederim,
sevgilerimle...
Sustum........, @berna35
15.9.2008 13:42:54
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 12:00:11
çok güzel,tek kelimeyle mükemmel,
emeğinize yüreğinize sağlık..
Fani dünya, @hicranseçkin
22.12.2008 11:57:45
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 04:08:15
çok güzel bir sevi şiiri
içten,masumca,

evet, sevmek ,
ateslerde yanmak gibi bir şey...

sevgilerimle..
Benim deli gönlüm, @ANNELERAĞLAR
21.12.2008 15:24:17
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 02:19:24
etkili bir özlem ve sevi şiiri,

teşekkürler,

evet,sevgi emek ister,

hemde yoğun emek,

temelinde yoğun sevgi olmayan hiç bir sevgi,

yeşermez ,büyümezmis,

veya sonu azapla bitermiş,

sevginiz,kaleminiz daim olsun,

sevgilerimle...
Seni sevmek, @yarenimsin
22.12.2008 01:31:29
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 01:43:52
mükemmel bir şiir,
duyguya boğdunuz,
gözlerim buğulandı,
diyecek bir şey bulamıyorum,
eli öpülesi,
sevgilerimle...
İçimin anne yanı, @Leyla Demirli
22.12.2008 01:33:17
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 01:39:28
mahzunlaştırdınız beni,

etkili ve mükemmel bir şiir,

yazan elleriniz,yüreğiniz dert görmesin,

ayrılığın,

yarım kalmışlığın,

adı; hüzün olsun...

sevgilerimle....
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 01:17:48
kaf dağından güneşi getirir gibi,

maraş tan bize güzel bir şiir getirdin,

emeğine saygı,

ve sevgilerimle....
Kaf dağının ardında, @çigdem
21.12.2008 22:35:42
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 01:05:54
10 numara bir şiir,

duyarlılığınızı,
ata ya vefanızı kutluyorum,

''sarı saçlım,mavi gözlüm nerdesin?''

sevgilerimle...
Yengi meşalesi, @Saadet Ün
22.12.2008 00:27:09
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 00:51:30
mükemmel bir şiir okuttunuz,
teşekkür ediyorum,
Düş/ündürdünüz...

sevgilerimle..
Övgü, @aşiyan052
22.12.2008 00:43:04
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 00:48:13
nefis bir aşk şiiri,

evet öyle yapıyor,

çok güzel demişsiniz mısralarınızda,

teşekkürler ediyorum ,

Asaf hocanında dediği gibi,

AŞK
Aşk koşmaktan çok kovalamayı sever,
görmekten çok özlemeyi,
dokunmaktan çok düşlemeyi,
ve aşk öyle ...

Aşk bu, @Nilüfer Sarp
22.12.2008 00:32:45
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 00:42:10
şiirsiz kalmayın,

güzel bir şiir yazmışsınız zaten,

keyifle okudum,

ilhamsız kalmayın efendim,

sevgilerimle...
Zor işmiş, @nursen ateş
22.12.2008 00:39:32
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Aralık 2008 Pazartesi 00:18:31
öncelikle hoşgeldiniz,

söylenmesi gereken ne varsa şiirinizde söylemişsiniz zaten,

içten masum ak ve pak,

sevgilerimle...

Ne dersin..?, @kader_48can
21.12.2008 23:32:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.361
Şiir Okunma
40.953
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL