Şiirler yazsam, Şarkılar söylesem, Her güzel şeyde biraz seni bulsam... Şimdi çıkıp bana gelsen, Seni özlemek bitermi bilmem... Bazen seni yanı başımda hissederken, Nefesiyin sıcaklığında bile, Seni özlerken............. Bu yaşamı seninle sürsem, Sanmaki özlemim bitecek, Yazdığım şiirlerdeki aşk mı bitecek? Ben böylede mutluyum biliyorsun, Seni sevmek ayrıcalıktır. Bunu sende biliyorsun...... Bu aşk.... Bir gün biter mi? Seni benden çok sevecek, Benim gibi bekleyecek, Birini bulursan şayet.... İşte böyle bir şey seni sevmek....
YARENİMSİN(22/12/2008) (SEVMEK YÜREK VE EMEK İSTER)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yaşamı seninle sürsem, Sanmaki özlemim bitecek, Yazdığım şiirlerdeki aşk mı bitecek? Ben böylede mutluyum biliyorsun, Seni sevmek ayrıcalıktır. Bunu sende biliyorsun......
Aşkınız kalbinizin mahzeninde gittikçe değerlenmiş Dizelere dökülmğş harika bir şiir olmuş.Kutlarım Güzel yüreğinizi. Selamlar.
yüreğine sağlık şairem emek sevdaya dair aşık ekmekten kesildirde gönül közdür sönülmez herkez sever aşk ile yanarda bir ben gibi ibrahim ne ki diyemez,,, bir menekşe için hiç bir bulut bu kadar ağlıyamaz