Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 13:25:40
çok güzel bir şiir okudum,içten yazılmış,ak ve pak
sevgilerimle,,,
Artık arama beni, @RAHİKA/KARS.36
21.12.2008 00:05:20
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 13:21:23
mükemmel bir şiir,
mükemmel ifadeler,
etkileyici,
yüreğin elem bilmesin.
sevgilerimle...
Sitem, @jiyanamin
20.12.2008 11:56:36
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 13:13:32
güzel şiirinizi okudum,
teşekkür ediyorum,

Yar Yar
seni kara saplı bçak gibi sineme sapladılar,
Değirmen misali döner başımi
sevda değil bu bir hışım..

sevgilerimle...
Zalim yar, @Nilüfer Sarp
21.12.2008 09:36:41
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 12:51:03
Bu ölümlü dünyada mutlak bir mutluluk yoktur,
Her mutluluk kendi içinde bir zehir taşır,Yahur dışardan gelen bir zehirle, zehirlenir. Cheov

mulu olun,mutlu kalın,

sevgilerimle..
Mutluluk, @mavisi_belirsiz_deniz
21.12.2008 12:27:40
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 12:43:57
güzel bir aşk şiiri,
her gruba dem vurulmuş,
aşk güzel,
kime olursa olsun,
aşksız kalmayın, sevgilerimle...
Aşk, @sevilay alpaslan
21.12.2008 12:20:16
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 12:34:17
eline,
kalemine,
yüreğine,
duyarlılığına,
içindeki ATATÜRK sevgisine,
minnet ve şükranlarımı sunuyorum...
sevgilerimle..
Ata'nın gözleri, @AYSE 09
21.12.2008 00:17:09
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 12:14:09
mükemmel bir şiir,
göndermeler yerinde ve çok hoş,
sevgilerimle..
Ey yolcu, @Tülay Aslan
17.12.2008 18:38:00
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 12:00:37
acı ve sitem dolu ,
bu güzel şiirinizi içim burkuk okudum,

gönlünüzce olsun herşey,

acılarda çekilmek içindir,

sevgilerimle
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:55:13
harikasınız, yine çok güzel şiiriniz,

Ne oldu, oldu atık,
söylemesi imkansız,
çocuklar bile biliyor,
Ali Ayşe yi seviyor.....

bu türküyü anımsattınız, saygılarımla
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:48:08
severek okudum,
yüreğinize sağlık,
sevgilerimle...
-başlıksız-, @gelıncık
20.12.2008 17:15:18
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:41:50
OKURKEN İÇİMİ PARÇALADINIZ,,

ALLAH KALBİNİZE GÖRE VERSİN,

SEVGİLERİMLE...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:38:24
çok güzel bir şiir ,
yüreğinize sağlık..

''Sürekli mutluluk sıkıntılıdır,onun inişi ve çıkışı olmalıdır.''..MOLİERE
Mutluluk nerede...., @hezal
21.12.2008 11:20:45
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:34:06
kısmetsiz toprak kadar mağrur,
asaletine sadık gece kadar
suskunsam şimdi böyle
sadece özlemişimdir.


kaleminiz daim olsun,

sevgilerimle....
Gri, @selin yıldız
28.11.2008 20:35:27
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:29:41
mükemmel bir şiir,
elleriniz,
yüreğiniz dert görmesin,
sevgilerimle...
Karmakarışığım, @figenŞahin
20.12.2008 21:41:34
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:24:56
yüreğinize sağlık,
bazen gizlice kalabiliyor sevda,
seven de sevilende için için yanıyorsa ,
bilmem ki...

sevgilerimle...
Bilmem ki, @Çeşminaz.
20.12.2008 11:58:57
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:16:49
önemli bir konuyu işlemişsiniz kısacık şiirinizde

Can DÜNDAR gibi birinin bu belgeseli yapmış olması ,üzücü olandır,

belgesel in adı bile insanı rahtsız edici nitelikte zaten
duyarlılığınıza teşekkürler...
Yorumsuz, @Fazilet ELİAÇIK
21.11.2008 00:04:58
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 11:05:29
Sende nem sende endişe
Onlar zevkten dört köşe.

ellerinize yüreğinize sağlık,
sevgilerimle.
-başlıksız-, @Müfide Decdeli
21.12.2008 06:54:28
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 06:05:36
inanımaz etkili bir şir okudum ,teşekkür ederim,
okurken nasıl diye her mısrasında düşünerek,
belkide bu saatte dimağ ım uyuduğundan ,
gecenin en etkili şiiriydi okuduğum,
yüreğiniz elem bilmesin, sevgilerimle...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 05:56:26
emeğinizi yüreğinizi kutluyorum,
gecenin bu saatinde içimizi ısıttınız,
sevgilerimle...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Aralık 2008 Pazar 05:50:54
su gibi okudum

kâh içim burkuldu,kâh ince bir sızı

belki de , belki de bende hüzünlendim,,

sevgilerimle... nefisti ...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.378
Şiir Okunma
40.954
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL