(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
liseye giderken 'duvarların ötesi' diye bi oyunda oynayacaktım olmadı. hergün hergün prova var diye babamlar göndermemişti. :)))) sanat hayatımla oynadılar:))))))
Bu günlerde senorya kalmamış, iyi olurdu, Her seyreden bunun yazarını candan bulurdu. Senaristin sen olduğunu görünce karşında dururdu, Sevda masalları devirden devire geçer demişler... HakanKURTARAN
sevda masalı yazcaktım sinemalara düşer diye yazmadım
BUNDAN İYİ SEVDA MASALI OLURMU ESMA HOCAM.İKİ KELİMEYLE VE BİR ŞİİRLE SAYFALAR DOLU SEVDA MASALI ANLATIYORSUNUZ.DAHA NE OLSUN ANLAYAN ANLAR ANLAMAYAN KENDİ BİLİR.BEN SİZİ TEBRİK EDİYORYUM SAYGILARIMLA
İyi ettin. Senin o geyik muhabbetinden millet zaten yaka silkti. Bir de senaryo ha? Allahım yazdıysa bozsun.. Otur oturduğun yerde.. Rahatlık battı her halde!?..Hıımmm! Çok oludun, düşersen elime, tutmam elinden iyi mi?.. Yine de öptüm bi tanesi...
Bizimkisi nane ruhu, ya da tuz...Muhabbet olsun diye, Uçup gider merak etme sen!..... Sanatçı ruhu mu? Çok farklı bir boyut bende ben!.... O hep içimde giz!.. Bilmezsiniz çok özelimdir o benim... Canımsın, çokça tebriklerim...Hep sevgimdesin..
... bu yüzden hiç yazılamadı bu roman, hep denendi ama hiç tutmadı... " son model araba bastı gaza, dumanında boğuldu çiçekci kız. Başını usulca kaldırdı baktı küskünce. kesik kesik öksürdü, ince bir hastalığa yakalamıştı"
niyet nasiple köşe başında çarpışsın. elinden kitaoları düşsün. nasip kitapları yerden alıp niyete versin. o an gözgöze gelsinler ilk görüşte aşk geyiği olsun.... falan filan işte:)))))))
ya zati meshur olunca kafam rahat daha bi uyumlu olur sanki... :S
Hee nitfen ben fakir kız kostümü istiyorum,( seni kğrkler içinde hayal ediyorum su an ve yan masamdaki gerizekalının baskanı neye güldügümü anlamaya çalışıyor) :))))))))))
Selam ve sevgimle .. Tebrikler ..