Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 16:05:14
CAN BİZİM

Türkmen bizim,çerkez bizim,laz bizim
Kürt beyine verdiğimiz kız bizim.
Aleviler meclisinde çaldığımız saz bizim.
Ayrılığa düşmeyelim kurban olan canlar bizim

Doğudaki akıtılan hiç uğruna kan bizim
Bu kanlara kan isteyen öfke dolu ...

Vatan isterim, @sivas58
28.10.2009 13:09:21
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 15:41:26
Ayrı yaşasanda özledim demem,
Umutsuz günlerle bekletme sevmem,
Gönlüme sevgini yükledim demem,
Gözlerinden akan yaşa inanmam.


Özlemle yaşatıp haberin almam,
Derin uykulara beraber dalmam,
Sevğisiz günüme sevgiler salmam,
Gözlerinden akan ...

Gelmem, @Kangallı Mustafa
28.10.2009 08:42:24
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 15:38:30
DOST OLMAK İSTİYORUM

Dost olmak istiyorum düşmanımlada
Sırdaş olup dertleşmek istiyorum onlarlada
Hayaller kurmak istiyorum yemyeşil dünyada yarınlara
Alabildiğinide yüzmek istiyorum mavi sularda

Dostolmak istiyorum hayal dünyasında
Kitapla...

batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 15:34:41
BİR AVUÇ TOPRAĞI MI PAYLAŞAMIYORUZ?
NE GÖTÜRECEĞİZ ÖLÜNCE?
EBEDİ EVİMİZE GİDİNCE
BİR BEZ PARÇASI SADECE.

TÜM SİLAHLARI ÇİÇEK YAPALIM,
DÜNYAYI CENNET YAPALIM,
DÜŞMANLARI DOST YAPALIM,
KÜTÜLÜKLERİ İYİLİK YAPALIM,
KAKTÜSLERİ GÜL YAPALIM.

SÜ...

Hepimiz kardeşiz, @sevdapınarı
28.10.2009 00:29:18
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 14:06:47
Ne geceler dost bana, ne gündüzler
Artık yalnızlığa, alıştı gözler,
Etrafsa külliyen, münafık şeytan
Mealinden ûzak, o demde yüzler.

Sıfat’ı şer cani, faniler çıktı
Tüm adab’ı mahşeri, sarıp yıktı
Niceden beridir, süren yavuzluk
Lakin hüda’i...

Sona ersin, @nevzat taşkıran
28.10.2009 13:15:54
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 13:55:11
İzmir kıyılarında
Biliyorum ağlıyorsun, görüyorum gözyaşlarını
Şimdi hüzünler çağırıyor devrimlerini
Bandolar çalıyor sahilde,
İzmirin dağlarında çiçekler açar
Senin at üstünde gelişin canlandı birden
Çocukların sana koştu şuursuzca
Ve İzmirli...

Atam ağlıyor bu gün, @Çamlıgil
28.10.2009 13:49:39
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 13:50:44
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )
N azlı kardelen şiirlerinde
İ nciler dökülür sözlerinde
C an dersin can dost bildiklerine
E ski günler dolar gözlerine

S essice gülümser resimlerde
E n değerli hazinen için...

batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 13:44:46

Lüle lüle yar saçının telleri,
Gül yüzünde dalga dalga süzülür,
Çiçek açmış gül sinenin gülleri,
Nazar değmiş büzüm büzüm büzülür.

Sevdalanıp otağına düşünce,
Veriyorum al canımı peşince,
Yine çattın kaşlarını haşince,
Bakışların yüreğime ...

batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 13:07:37
sen aşksın
ben esirin
................öylece hayata tutunan.


Tebrikler değerli kalem
batu_41
@batu-41
28 Ekim 2009 Çarşamba 12:31:36
Ben bıktım sen usanmadın
Ne yaptımsa uslanmadın
Omuzuma yaslanmadın
Bıkmadın mı bıkmadın mı?

Bıkmadın mı ayrı ayrı
Olmuyor yâr senden ayrı
Sabrım kalmadı bak gayrı
Bıkmadın mı bıkmadın mı?

Tebrikler şairme,yürekten kutlarım.
Bıkmadın mı, @ceyhunaltunkas
28.10.2009 10:18:18
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 15:33:54
Ne dem vurduk içli dışlı dertleşip
Ne rest çektim tutumuna sertleşip
Diyemedim kaderime ters düşüp
Say ki yazgım sensizliğe eğimli

Çok manidar bir şiir.Alana yeterde artar.Kutluyorum usta kalem
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 13:01:39
Sevdamsın güz güllerinde açılmış,
El değmemiş goncalar gibi bahçelerimde
Melekler kadar güzel gülen gözlerin
Rüyaralarımdasın,hayallerimdesin


Dost kalem burası beni çok hüzünlendirdi.Çünkü biraz önce bahçemde açan gülleri izledim öyle.Ve hüz...

Sevdim ben, @Çamlıgil
27.10.2009 12:33:13
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 12:54:41
Tombul’un da aklı fikri şehirde
Senin salın yüzmez böyle nehirde
Bırak kalsın üç ineğin ahırda
Köylüye bu işler hormuş doğru mu

Can kardeşim gene dökmüşsün güzellikleri satırlara.Bu yürek sende iken,heryerde sana yer hazır.Buyur bizim kocaeline...

Doğru mu ?, @ZEKİ TOMBUL
27.10.2009 12:00:07
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 10:29:00
Kurtulamam gönül senin elinden,
Her güzele kul eyledin sen beni.
Güzellerin saçlarının telinden,
Yakıp, yakıp kül eyledin sen beni.

Sevdaya salarsın garip başımı,
Bildirmedin baharımı, kışımı,
Yağmur ettin gözümdeki yaşımı,
Boz bulanık sel e...

Sen beni, @ozanseveni
27.10.2009 08:56:22
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 10:17:38
Ne bilirdim bu raylar, bizi ayırır bir gün?
Vagondan el sallarken, görürüm en son seni.
Kim bilir nerelerde, kaldı sıladan sürgün?
Dönmedi bir daha hiç, giden gurbet treni!


Şairim hangimizin kalbinin bir köşesinde gurbet anısı yokki.?Gelir di...

Gurbet treni, @İzzet KOCADAĞ
27.10.2009 08:24:19
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 00:07:37
Sende âşık ozan şair yetişir
Sivas diye bir biriyle atışır
Bağlarında nice bülbül ötüşür
Garip dertli bülbül oldum Sivasım

Tarihten bu güne kültür taşıyor
Eserlerin dim dik hâlâ yaşıyor
Zeki Tombul aşkın ile coşuyor
Mutluluktan sazlar çaldım...

Sivasım, @ZEKİ TOMBUL
27.10.2009 00:04:48
batu_41
@batu-41
27 Ekim 2009 Salı 00:00:10
Nedendir annem bu ayrılık
Neden babamdan ayrı kaldık
Cennette diyorsun şimdi baban
Neden gitti anne ,çokmu kırdık?.......

Ağlıyorum okulda,tenha köşelerde,
Arkadaşlarımı babası almaya geldiğinde
Babam öldü diyemiyorum,zoruma gidiyor
Baban ne...

batu_41
@batu-41
26 Ekim 2009 Pazartesi 21:36:55
İyi biliyordun kırıktı dalım
Yarım can kalmama çıkmıştı falım
Ne istedin benden bre hey zalım
Kurtul vebâlimden kudretin varsa...


Helal olsun sizede,şiirede.Yürekten ayakta alkışlıyorum tekrar.Çok çok güzel olmuş.Demekki yapana kar kalmasın ...

= kudretin varsa =, @gelmeyenvuslat
26.10.2009 21:27:51
batu_41
@batu-41
26 Ekim 2009 Pazartesi 14:38:34
Bıktırdın hayattan yazık çok yazık
Sevgime değmedin bir zalim çıktın
Sevgili görünüp attın hep kazık
Küçücük dünyamı başıma yıktın

Candan vur diye mi sevdim ben seni
Hergün ölümlere yolladın beni
Yaram kapanmışken yâr yeni yeni
Yine kalbime ...

batu_41
@batu-41
26 Ekim 2009 Pazartesi 10:05:46
Açınca pencereyi çıka geldi
İsmi hariç, gayrisi bana eldi
Selam deyince de gerisi geldi
O yârimden başka, güzel değildir.

Afili güzel, senin için yazdım
İsmini gönlüme, derince kazdım
Seni iyi bildim, sanmam aldandım
O yâr senden başka, güze...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.139
Şiir Okunma
3.864.652
Yazı Okunma
82.906
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL