Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 12:51:03
BE FAKİRLİK

Be fakirlik söyle sana ne ettim,
Gelip benim ocağımda bitersin.
Yetmedi mi çektiklerim elinden?
Daha beni gurbet ele atarsın.

Nere gitsem sen çıkarsın yoluma,
Hiç bakmadın şu gariban halıma,
Küçük yaşta bindin *şıvga* dalıma,
...

Be fakirlik, @ozanseveni
22.10.2009 12:33:25
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 12:25:35
Bu karar perdesi
Bitirir beni
Senli duyguların arefesinde
Hele bir dinlesen neler anlatır
Cama aşkla vuran yağmur sesinde

Bu türkiler beni alır götürür
Ne sırlar gizlidir her hecesinde
Karışık duygular kör düğüm olur
Yiten bir gündüzün kör ...

batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 12:12:51
Senin ile muradıma ereğim
İste şu gönlümü sana vereyim
Oda olur sabret benim yüreğim
Şimdi son dileğim kaldı sevdiğim

Baharda görmedim böylesi gülü
Ben için yaratmış Mevla bu kulu
Bu gün sevindirdi Zeki Tombul’u
Gönül sana âşık oldu sevdiğim...

Sevdiğim, @ZEKİ TOMBUL
22.10.2009 00:12:20
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 12:09:48
Resimlere bakıp da iç geçirme boş yere
Giden geri gelmiyor, hayat devam ediyor
Dökme gözyaşlarını beyhûde kadehlere
Giden geri gelmiyor, hayat devam ediyor

Çâresi unutmaktır, ayrılık denen zehrin,
Unut sen de gideni, anlamı yok ki kahrın
Güze...

U n u t, @itahtacioglu
22.10.2009 00:39:02
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 12:07:28
YA SEN YA HİÇ

Seviyorum aşığım ben sana,
Söyle nasıl kıyarım ki sana,
Uzattım hadi elimi tut sana,
Ya sen olacaksın ya hiç kimse.

Yazdım seni kalbimin içine,
İmza çaktım üstüne ölümüne,
Pazarlık ettim ben ecel ile,
Ya sen olacaksın ya hiç...

Ya sen ya hiç, @keklikci
22.10.2009 02:03:11
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 11:44:46
Senden ayrılalı ne hallerdeyim
Aklımda fikrimde hep dünlerim var
Sorgulu bakışta kem dillerdeyim
Candan bezdiğimi bilemezsin yâr

Günleri unuttum gece her anım
Sen diye yanıyor acıyor canım
Vallahi,billahi boştur sol yanım
Sana hasretimi bile...

===bılemessın===yar===, @yarali67
22.10.2009 02:28:06
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 11:36:34
sevmek ne güzel
zalimler olmasa

paylaşmak ne güzel
nefsimiz olmasa

ülkemiz nede güzel oysa
ayrımcılık olmasa

herşey tek olsa
biz ne yaparız

yaradan yaratmadımı
bütün insanları
tek olan değilmi o sadece

bizi biz yapanda
insan om...

Barış umuttur, @Y. Kaya
22.10.2009 10:01:10
batu_41
@batu-41
22 Ekim 2009 Perşembe 11:18:16
Eskisi gibi sevmiyorsan suç benim mi?
sevmek kısa surdüyse,unutması uzun sürer
Çürüyecek yüreğim mi var
aklar giyinmiş iskeletimde....yar

CÜMLE BİLE KURAMADIM YORUM İÇİN.MUHTEŞEM ŞAİR.HUTLARIM KUTLARM
Sana geliyorum..., @kulhasan
19.10.2009 22:43:42
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 22:45:02
O gül kokun bende, unuttum sanma
Ama, hasretinle öldürdün beni
Aşkın nârındayım, istersen yanma
Canım, hasretinle öldürdün beni.

Bir hayalinle bırakıp da gittin
Gönlümde fidandın, büyüyüp gittin
Bu firakı hak edecek ne ettim
Aşkım, hasretinl...

batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 19:03:07

Başı boz bulutlu dumanlı dağlar
Bahar gelsin dostumuza gidelim
Yüreğim hey heyde, gözlerim ağlar
Yaz gelsin de dostumuza gidelim.


Yine bitiyor mu güllerin bağda
Ömür geçip gitti bir garip çağda
Bulut olup, gel şu çöle bir yağ da
Yollar y...

Dosta gidelim, @haticeak
21.10.2009 06:47:57
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 14:36:46
Bir yanda dikenlerim
Şimdi düşler dünyasına girdim
seni düşlerime çağırıyorum ey sevgili
şimdi zamanıdır sevmelerin
şimdi zamanıdır hüznün
sarı yapraklar,sarı güller ve
sararmış bir ömür tükenmekte
bent el örgülü
dikenli teller içindeyim
...

batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 14:34:10
Dizlerinde bulursun başımdan kalan izi
Yıldızlar seyrederdi kör gecelerde bizi
Sonbahar yağmurları yağarken dizi dizi
***************Ellerimle bıraktım damlasına resmimi
***************Ölürsen unutursun iki hece ismimi.

Sen sana baktığında ayn...

batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 11:57:27
Sazım ile bir sohbete oturdum,
Sazım sordu ben derdimi söyledim.
Felek beni Ümmü kızdan ayırdı,
On beşimde sevdaları boyladım.

Ne ettikte felek bize kızarsın?
Niçin bizim kuyumuzu kazarsın?
Ümmü’ m ile aramızı bozarsın,
Felek senin bam teli...

Sazım ile, @ozanseveni
21.10.2009 11:53:40
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 11:13:57
Martı’ya “bak biz!” dedim
Dedi: “sus güz gavatı”

Tayfasına seslendi
“Takımı taklavatı

Toplayın gidiyorum
Bir ülke biliyorum

Hakcadır adaleti
Nur yüzlü cemaati.!

Kuşa böyle yurd gerek
Belli vakti saati”

Söyleyin kim vakarlı?
İşte ...

Oh hooo! dedi, @bekirce
21.10.2009 11:05:29
batu_41
@batu-41
21 Ekim 2009 Çarşamba 10:48:35
Düş müydü aşkımız, hayal miydik biz?
Boşa yıpratıldı yazık sevgimiz.
Bülbül güle küsmüş, gül/se sevgisiz;
Bilemedik aşkı biz, adımız nankör...
Şiirlerini tekrar tekrar okuyunca içindaki sırlar çözülüyor.Şairem u dörtlük beni çokkk derinlere göt...

Sevgiye nankörüz, @babidim
20.10.2009 06:42:19
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 11:34:38
Seçemez Olduk

ne oldu ey dostlar bize bu sıra
mevsim yıla döndü yıllar asıra
günleri şaşırdık aylarda sıra
ekim mi, kasım mı seçemez olduk.

ayrımız olmazdı, gayrımız yoktu
sevgimiz çok yüce kalbimiz paktı
olan oldu biri yalnız bıraktı
hıs...

Seçemez olduk, @Mustafa Berçin
20.10.2009 10:30:38
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 11:08:09
Gideceğiz bir gün, bu bildik gerçek.
Dostlar toparlanıp toprağa sercek.
Anlamak içinse gerekmez mercek.
Bal olur günüyse, gitmek bu elden.

Kepekler tükenip, kalmazsa yolu,
Tanrı tez yanına isterse kulu,
Dağ, bayır demeden, çakılla çalı,
Yol ...

Gitmek bu elden, @cemil
20.10.2009 08:55:12
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 11:04:53
Sana siirler yazdim
Hep sana hep seni yazdim
Anlamadin
Siir yazmayi beceremedim
Vaz gectim..........
Sana sevdigimi söyledim
Her seyimsin canimsin dedim
Inanmadin
Seni sevmeyi beceremedim
Vazgectim,,,,,,,,,,,
Senin icin ölürüm dedim
Sana ...

batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 11:00:29


Ne anlatabildim, nede anladın!
Sen sağırdın sanki, sanki ben de kör...
Gel gör şimdi beni, dilimde adın;
Bilmedik aşkı biz, adımız nankör...


Leb, desen anlardım, tanırdım seni,
Lebi , demeden ben, bilirdin beni...
Neydi sevilmenin, bizd...

Sevgiye nankörüz, @babidim
20.10.2009 06:42:19
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:49:36
Balık baştan kokar derler
Yalan sana yakışmıyor
Neden sıkılır kemerler
Krizsiz gün yaşanmıyor

Verilerin hep düzmece
Dram içinde gülmece
Sonumuz sanki bilmece
Gelecek umut vermiyor

Zamlar gıdaya dadandı
Bıçak kemiğe dayandı
Vatandaş geç ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.177
Şiir Okunma
3.864.831
Yazı Okunma
82.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL