Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:47:38
Tat kalmadı aşımda,
Belirsiz yazım kışımda,
Kavak yeli başımda,
Gideceğim az kaldı.

Yürüdüm durdum karda,
Hala yüreğim harda,
Kim dayanır bu derde,
Gideceğim az kaldı.

Kul bilmezse ayıp’ı,
Bulamadım seyip’i,
Kim bulacak kayıp’ı,
Gidece...

Az kaldı, @kocakurtsoylum
20.10.2009 06:31:04
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:36:21
Sahile Vuranlar 5

Gönlümden doğuyor dicle ve fırat.
Bu topraklara hayat verir murat.
Yüzün sürer taşlara ilelebet.
Dururlur basrada sahile vurur..

Aşıkın dağlara çıktığı zaman.
Başından eksilmez ağrının duman.
Dostumuz; düşmanlarımız...

Sahile vuranlar 5, @AhmetÇelik
19.10.2009 00:50:18
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:21:58
Evet insan sevince,diken bile gül gözüküyor.Akınınz sevginiz daim olsun.
......gül, @Y. Kaya
20.10.2009 10:12:39
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:04:27
Bir defa olsun buluşalım gülüm
Fikret der benim ol, vız gelir ölüm
Zaten sayılı yaşanacak günüm
Sana ram oldum, kölen sandım gülüm.


Körfezin kkalemi,tebrik ederim,sanki aşıkmı yaptılar sizi,böyle yazdırdılarına göre,boş değil herhalde.?
Sandım gülüm, @FİKRET SAĞ
20.10.2009 00:30:44
batu_41
@batu-41
20 Ekim 2009 Salı 10:01:03
Salkım Söğüt

Sen de yaşananlardan, almamışsın bir öğüt,
Saçın sal da rüzgâra, biraz efkârın dağıt!
Dünyanın tüm kahrını, yüklemişsin omzuna,
Benim gibi yorgunsun, belli ki salkım söğüt.


Aslında öğüt bana gerek de.Verecek birini bulamadım d...

Salkım söğüt, @İzzet KOCADAĞ
20.10.2009 08:56:02
batu_41
@batu-41
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:07:31
Sana uzanan diller, kıvrım kıvrım kıvrılsın!
Kim kem gözle bakarsa, boyu posu devrilsin!
Değsin hazan rüzgârı, savrum savrum savrulsun,
Sen sevda yollarında, yeniver telaşını!

Bir kere fırsat versen, Ümit’inin eline,
İnan ki dokunamam, saçının...

batu_41
@batu-41
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:02:11
Bunu çok beğendim.Sağol kalem.Saygılarım size,ve güzel şiiirinize.
Niyetler farklı, @Mustafa Berçin
19.10.2009 11:21:05
batu_41
@batu-41
19 Ekim 2009 Pazartesi 16:55:52
NE OLDU SEVDİĞİM

Sel suyu karışmış dere suyuna
Billur gibi sudan içemez oldum
Ne oldu sevdiğim senin huyuna
Yanından yörenden geçemez oldum

Yaprağı kalmadı gönül dalımın
Çiçeği olsaydın gönül balımın
Zoruma gidiyor nazın çalımın
Cilveni e...

Ne oldu sevdiğim, @ZEKİ TOMBUL
18.10.2009 00:02:19
batu_41
@batu-41
19 Ekim 2009 Pazartesi 16:52:40
Uzaktayım diye şikayet etme
Gönül yakın olsa yollar uzar mı
Huzurum kalmadı mutlu zannetme
Özlemese gönül sana kızar mı

Sabah olur güne dertle başlarım
Nehirlere döndü akan yaşlarım
Hasretlikten yıkık kaldı kaşlarım
Seven yârdan ayrı ...

Gel sivastayım, @ZEKİ TOMBUL
19.10.2009 00:02:18
batu_41
@batu-41
18 Ekim 2009 Pazar 19:52:49
Sanki benim içinmiş çektim onca cefayı,
Buda hakkım dır diye hiç sürmedim sefayı,
Neye yarar yerlere vursam şimdi kafayı.
------------Ölmedim ayaktayım keşkelerle doluyum,
------------Gördüysen hayra yorma ben kederin koluyum.

Ne zaman ne olac...

Keşkelerle doluyum, @havva keskin
18.10.2009 08:46:56
batu_41
@batu-41
18 Ekim 2009 Pazar 19:47:34
Sana aşkım hakikat pınarından
Haydi sevdiğini söyle bir tanem
Kalbim muradın almadı sevdandan
Gelde sevdiğini söyle bir tanem.

Afitap’ım eğlencelik değilsin
Sen benim ölümüne sevdiğimsin
Hayatımda en yüce değerimsin
Bana, sevdiğini söyle bir...

batu_41
@batu-41
18 Ekim 2009 Pazar 17:06:59
İşe güce yaramaz, yağcı bir adam
Elinde dosyası vardı partiye
Yağcıya iltifat olurdu madem
Kapıdan içeri girdi partiye

Uzattı dosyayı kendinden emin
Sertçe dedi ki, bu parti dedemin
Dilinde vallahlı billâhlı yemin
Yeminle gözdağı verdi parti...

Yağlar inceden, @bekirce
18.10.2009 14:35:08
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:47:16
Terk ettim herşeyi kendi kendimi
Taşındım dünyandan rüyalarından
Bulamasam bile kendi dengimi
Çıktım bak ben artık yalanlarından

Yok oldum kokumu üstünden aldım
Aşk hep önde gitti ben geri kaldım
Bir değil bin defa kapını çaldım
Kovuldum gön...

Yok oldum, @ceyhunaltunkas
17.10.2009 17:35:57
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:21:01
Aldanma ellerin, tatlı diline
İçinde bin türlü, yalanı vardır
Verme sen kalbini, onun eline
Alıpta yerlere, çalanı vardır

Sanırsın zülfüne, sümbüller sinmiş
O kara gözlere, yıldızlar inmiş
Yüreğin hoplatan, o ipek tenmiş
Uğruna ateşe, dalanı...

Çantada keklik, @belkiz
17.10.2009 17:15:48
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:17:05
Değerli dost,duygularınızı sayfala dökmeniz kadar daha güzel acaba ne varki.Uygun bulursanız bir dörtlükde benim katkım olsun.Saygılarımla nice şiirlere.O kaba herifin yazdığınıda o ayıbı kendiisi temZaman geldi çattı ömrüm bitiyor
Köyün bacaları ha...

Sevdiğime, @FİKRET SAĞ
17.10.2009 16:12:47
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:00:03
bu sana son sözüm
değmezsin buna gülüm
yaktım kalmadı külün
şerefsizsin yalancı


Bizde bir kıta alalımda,bari yalacı olmayalım.Vallahi iiyi kızdırmışlar.İİyikide kızdırmışlar yoksa bunu yazmazdı.Sağol şairem harikasın.
Yalancı, @DELİL
17.10.2009 15:42:29
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 13:42:08
Yâdel gibi gelip geçti yanımdan,
Doğru derler aşkın gözü kör’ümüş.
Bin, naz ile usandırdı canımdan,
Bu dünyada yâr sevmesi zor’umuş.

Süre geldim sevdiğimin izini,
Göremedim fistanının tozunu,
Sevemedim yanağını, yüzünü,
Kavuşmadan tez ayrılı...

Yâdel gibi, @ozanseveni
17.10.2009 13:31:24
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 12:36:51
OHH OLSUN


Leylâ Leylâ diyen Mecnun misali
Yanıyorsun çöldesin ya.. ohh olsun
Demir çarık giyen Mecnun misali
Perişan bir hâldesin ya.. ohh olsun

Gönül var ki sevda pınarı olur
Gönül var ki can özünden can alır
Yâr bilmeze gülüm elden ne ...

Ohh olsun, @bekirce
17.10.2009 12:31:03
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 11:49:03
Sen bilseydin bendeki sana olan sevdayı,
Ömür boyu diz çöküp gözlerime bakardın.
Güneşi söndürürdün, bahşiş verirdin ayı,
Dünyayı sevgilerin selleriyle yıkardın.

Zümrüdü Ankaları Kaf dağında bulurdun,
Sevdalı gönüllere mihenk taşı olurdun,
Yu...

Bilseydin, @ümit zeki soyuduru
14.10.2009 00:25:31
batu_41
@batu-41
17 Ekim 2009 Cumartesi 11:38:51
Diyeceğinizi yüzüme deyin.
Yerecekseniz , acımasız yerin.
Sevecekseniz , yürekten sevin.
Asacaksanız , sağlığımda asın.
Ödül verecekseniz şimdi verin.
Ölünce , sesinizi duyamam.
Elimi kolumu oynatamam.
Tebriklerinizi kabul edemem.
Sevinçten h...

Sağlığımda, @Mehmet Aktaş
14.10.2009 20:17:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.257
Şiir Okunma
3.865.537
Yazı Okunma
82.965
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL