Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 21:27:58
Kumkapı döndü reynaya
Bütçe delik sen fıkara
İki kadeh içmek için
İşin yoksa balık ara

Nerde tarihi eserim
Artık boşamı gezerim
Öyle hallere düşmüşüz
Anlatmaktan da bezerim

Eskiden bir Moda vardı
Orda sevdalar bahardı
Şimdi ayrılık kol ...

Manice ( 34-istanbul), @UNALAN
5.1.2010 18:00:54
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 21:09:48
Simsiyah gözlerin hilal kaşların
Kalpleri titreten o bakışların
Çok canları yakar şuh gülüşlerin
Rüyamı süsleyen kul sana benzer


Bu dünyada yoktur emsalin senin
Eritir ruhumu endamın senin
Gülizar mı desem kız evin senin
Tomurcuğa açmış g...

Ay sana benzer, @aysanabenzer
31.12.2009 15:59:00
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 20:18:23
Ne demiş atalarımız vede büyüklerimiz.TEVEKKELİ ALLAH sevgili abiicğim.Kutlarım güzel şiiiri.Bunda bikmet var amma.Muammayı şair biliyor olsa gerektir.Ömüürünüz ve yuvanız sağlık sıhatle dolsun.
Hasbelkader, @bekirce
7.1.2010 19:47:35
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 20:00:35
Bilmem ki gözünde nedir değerim
Ben bir hiçim lakin Allah’ım kerim.
Kim neye layıksa o versin derim
Beni bu dertlere, aşkın düşürdü.

Hiç eksik olmadı kurşun dilinden
Kangren bu yaram senin elinden
Kaymış gözbebeğim hiçran selinden
Beni...

Aşkın düşürdü., @romanci28
7.1.2010 19:52:28
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 19:36:42
Bahar gibi yeşerirdin her yerde
Sevgi kaynıyordu o gözlerinde
Tebessüm olurdu her an yüzünde
Ne hale gelmişin haberin var mı?

Düz bayır demeden koşar dururdun
Eğlenmeyi gülmeyi nasıl severdin
Nasıl oldu böyle kendinden geçtin
Gülmeyi unutmuş...

Haberin var mı?, @aliorhan06
7.1.2010 18:58:46
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 17:59:58
Kış güneşi gibi erken batışın,
Şu gönlümü hara attı nazlı can,
Ahdimizin üzerine yatışın,
Şu gönlümü nara attı nazlı can.

Sevgiliydik, sevinçliydik coşardık,
Deli taylar gibi hoplar koşardık,
Gönlümüzde heves ile yaşardık,
Şu gönlümü zora at...

Nazlıcan, @kocakurtsoylum
7.1.2010 17:42:53
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 18:44:17
Kutalarım kardeşimi yürekten.Her yürekte ayrı bir yanlızlık vardır.Bazen güneş batmasada,bedeni ısıtmaz ya,birileri yuvada kurmuş olsalar,mutlu değillerdir şairem.
Hani sizin küçük gelinlerde söylediğiniz gibi.Adı batsın töre.
Ölrek yaşa,yada yaşar...

Cehennem, @belkiz
6.1.2010 10:04:08
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 18:39:47
...........Söz

Doğru söz
Yemin gerektirmez
Ya alçak olup
Alçaklarda gezersin
Ya da doğru olup
Dorukları mesken tutarsın
Siz hangisini yeğlersiniz .


HAKKIN VE HAKLININ YANINDA.........................................Sevgilerimle kalın...

...........söz, @Y. Kaya
6.1.2010 12:23:44
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 18:35:59
Yarın.. Mankeniniz de bana ana değil mi?
Doğmadan öldürmüştü seyrettiniz bu filmi
Namus; kirli dudak mı, edeb; yalayan dil mi?
Vebalin yok mu ana, yem olurken kızın, yem?

Gafilse vebalin var ezanı susturanda
Zalimse hakkın da var, halka kan ku...

Fravun'un oyunu, @bekirce
6.1.2010 17:07:01
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 18:31:51
Yorulmuş kolları çapa vurmaktan
Gözleri kızarmış çok ağlamaktan
Duramıyor ayakta daha genç yaşta
Henüz on dördünde körpecik Nalı

Şehit vermiş iki kardeş teröre
Baba yaşlı ana düşmüş bir derde
On dördünde boyun eğmiş kadere
Kor bir ateş gibi ...

Nazlı, @aliorhan06
6.1.2010 18:15:18
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 12:12:35
Sen gittiğinde,
Neler götürüyorsun benden, farkında mısın.?
Bitmek tükenmek bilmeyen hasretliklerimi,
Alnımıza sürülen yazgımı,
Korkutulmuş acılarımı,
Beyaz sayfalara çizilen hıçkırıklarımı,
Renklerinin birbirine karıştığı yarınlarımı,
...

batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:55:16
nemem bu yoldan bitmeden koşum
Emperyalist itlerine karşı benim savaşım
Mazlum halkı sömürenlerle olamaz işim
Dönemem bu yoldan bitmeden koşum

Tanımam haksızı asla babam olsa da
Bölmek istiyorlar bizleri Amerika Avrupa
Uyanın hey millet artık...

Dönemem, @aliorhan06
5.1.2010 17:43:29
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:52:53
rına gelip gelip giderim
Her gelişte tazelenir kederim
Sıradayım bende sıra beklerim
Bir sen değişmedin bir sen sevdiğim.

Yaralı yürekler ey’olur sanma
Unuttu diyene aldanma,kanma
Saçım,başım,yaşım değişti ama
Bir sen değişmedin bir se...

batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:39:55
Gönül umduğuna küser darılır
Bende sana küstüm daha görüşmem
Attığın taşlarla başım yarılır
Ağlasan gülsen de sana karışmam

Ayrılık göründü herkes yoluna
Yalvarsan dokunmam elin koluna
Bir daha yaklaşmam sağın soluna
Bayramlarda bile gelme b...

batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:28:36
SIĞINAK

Siner mi
içimdeki
umut çılgınlığı
sanıyorsun
sen varken.???

Bu ateş varken sönmez üsdadım.Kısa ama anlamlıydı.Kutlarım.
Sığınak, @faruk tabak
5.1.2010 18:26:52
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:20:48
Mevsimsiz soldu yüzüm sisli hazana döndüm
Kök salıp toprağına tutunamadım gitti
Yasaklı bir rüyaydın yaşayamadan söndüm
Serseri yangınının külü savruldu yitti

Göz bebeğime düştü sevdiğimin hasleti
Hala O’nun yerine başkasını seçemem
Taş...

Vazgeçmedim geçemem, @hasret
5.1.2010 17:43:12
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:14:14
Günler haftalar aylar derken
Acı tatlı karıştı yine
Yaşamdan parçalar koparken
Bir sene daha geçti bile

Bahar yaz hazan kış beklerken
Yağmurlar karlar yağdı bile
Naçar kalpler ümit ararken
Bir sene daha bitti böyle

Hırsız yalanlar dal kır...

Bir yıl daha geçti, @GÜLDESTE
31.12.2009 17:08:08
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:09:45
Ne zaman güneşe takılsa gözüm;
Işıldar semadan o tatlı yüzün.
Her kışı bahara bağlayan günde,
Fısıldar ruhuma sevgini,hüzün.

Boşluğa uzanır bazan ellerim,
Bakınca haline titrer dizlerim.
Hasrete takılır başımız önde,
Buğulanır bulut gibi göz...

Bahar yaprakları, @ensarpinar
5.1.2010 01:09:26
batu_41
@batu-41
6 Ocak 2010 Çarşamba 01:36:19
Dermediğin sevda gülü, solmaz mı?
Ocağında her gün yanan nar benim.
Ne olur sevenim olsan, olmaz mı?
Yollarında toz olacak yar benim,
Sen olmazsan, gülmem artık zor benim!

Bir resmine, feda ettin sen beni,
Bu mu sevgin, göremedim handeni?
Se...

Yar/ınım, @ümit zeki soyuduru
5.1.2010 00:12:09
batu_41
@batu-41
5 Ocak 2010 Salı 12:15:17
Hemşerim adını değiştirelim vallahi.(GEZGİN ŞAİR ) desk neolurdu.Kalemini kültür bakanı görmeli derim.
Manice ( 56-siirt), @UNALAN
3.1.2010 11:56:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.205
Şiir Okunma
3.864.995
Yazı Okunma
82.931
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL