Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
10 Ocak 2010 Pazar 00:19:21
Yaşanmıyor dünya senin döşünde
Sarılmadan çaldı yollar ömrümü
Koşulmuyor gece gündüz peşinde
Sormadan harcadı yıllar ömrümü

Doğdum nefesimi verdi Yaradan
Sayamadım kaç yıl geçti aradan
Kaça kaça uzak durdum karadan
Tüketti vicdansız kullar ö...

Ömrüm, @ZEKİ TOMBUL
10.1.2010 00:02:04
batu_41
@batu-41
10 Ocak 2010 Pazar 00:16:20
BENİM AHIM OLSUN

Hergün hasretim sarınca seni,
Başını vuracak taşların olsun.
Baktığın aynada görünce beni,
Daima gözünden yaşların düşsün..

Neşeyi unut,huzur bulama,
Mumyakta hep, sen beni ara.
Yağlı urganlarla kendini bağla,
Boynuna tak...

batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 21:13:09
Yokluğunda kaybetmişler yönünü,
Bir meçhule yürür yorgun dizleri.
Arıyorken her gününde dününü,
Paylaşmıyor sırlarını, gizleri

Sen gidince kahretmişti bu adam,
Sanki geçti binlerce yıl aradan,
Böyle ceza olur mu ey Yaradan,
Gözlerinde kanlı...

Bir hasret kurbanı..., @aysıla
9.1.2010 04:25:46
batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 20:40:26
Düşün be kardeşim düşün ne olur
Sen göçer gidersin düşüncen kalır
Gelecek nesillere bir katkın olur
Düşün be kardeşim düşün ne olur

Kullan yaratanın sana verdiklerini
Yapma o şeytanların dediklerini
Terk edip gitmeden sevdiklerini
Düşün be k...

batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 20:19:24
Düşün be kardeşim düşün ne olur
Sen göçer gidersin düşüncen kalır
Gelecek nesillere bir katkın olur
Düşün be kardeşim düşün ne olur

Kullan yaratanın sana verdiklerini
Yapma o şeytanların dediklerini
Terk edip gitmeden sevdiklerini
Düşün be k...

Ne olur, @aliorhan06
9.1.2010 19:51:12
batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 17:29:23
Ne de yakışmıştı sevdalık bize
Bizi ayrı koyan yollar utansın
Seni alacaktım gelecek yaza
Aramıza giren kullar utansın

Neydi günahımız sevmekten başka
Karşı gelinir mi böyle bir aşka
Seherin bir vakti kaçsaydın keşke
Bizi bizden alan eller u...

batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 17:13:52
Gözlerim ışığı nurundan alır
Sen olmazsan gönül nerede kalır
Yüreğim aşkınla huzuru bulur
Zeki Tombul sensiz duramaz oldu


Her zamanki zeki klasını seveyim.Değerli dost.Kalemin susmasın.Ben öksüz kalırım.Sevgilerimle kal
batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 15:46:45
Hiç bir ayrılık son değildir
Değildir hiç bir sevda
Uğruna diz çökmeğe
Her sevgili
Gitmek için gelir oysa
Her sevgili sevdiğini sanır
Gülümseyerek hayata

Sende gitmek için
Gelmedinmi ey hüzün
Git artık
Ardına bile bakmadan
Gidişin be...

Git artık ne olur, @Y. Kaya
9.1.2010 13:58:40
batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 14:53:44
Yüreğim! bırak peşinden gitmeyi insafsızın
Dön artık! asil sahibine seni taşıyan benim
Hayat verensin bana tükenir tüm nefesim
Sen bana aitsin kalbim vicdansıza değil...

Kendine gel artık düşme zulmün peşine
Acımaz kurutur kanını donarsın sonr...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
9 Ocak 2010 Cumartesi 12:57:26
HER ŞEHİD ZAFERDEN DÖNEN ORDUDUR

-Sincan’da Bayrağa Saygı Yürüyüşü’nün şiiri-

Vatandır bastığı toprağın adı
Ahdı var bir şehid olmak maksadı
Günlerden bir Cuma, bir Yaz sabahı

Uyandı Mehmed’im kalk borusuyla
Ne bilsin az...

batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 22:34:41
Kaşları ve gözleri nasıl desem bir afet
Bu ne güzellik böyle,bu nasıl bir zerafet

Dağ görse devrilirdi,fettan bakışlarını
Ağzım açık seyrettim,gerdan kırışlarını

Yağ ateşi görünce,nasıl erir,dökülür
Aynen içerim öyle,uzuvlarım sökülür

Gün...

Afet, @abdulhadi bay
8.1.2010 22:25:48
batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 20:37:16
Yalan sözlerine başka ekleme
Kalbimden çıkmaya zor ettin bugün
Sana inanma mı daha bekleme
Sevgimi tamamen kaybettin bugün

Gayri suçlarına çekemem perde
Başım üstündeydin şimdiyse yerde
Söyle sözlerimde yalanım nerde
Seni sevdiğimi unuttun b...

Bugün, @ZEKİ TOMBUL
7.1.2010 00:02:10
batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 17:30:59
Yanlizliklarin tam ortasinda
Cikiverdin birden karsima
Karanlikta göz kirparken umutlara
Doluverdin sen hayatima
Kücük bir kiz cocugu gibi masumca
Sariverdim seni kollarima
Kurumus dallarimi yeserttin sevdanla
Sende bildim ben sevilmeyi ilk de...

batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 17:27:34
Dostlarım vardı etrafımda benim,
Kader birliği ettiğim dostlar..
Birer, birer kayboldular.
Bir tek onlar ayrılmadılar benden,
Dert ortağım, can yoldaşım şiirlerim

Aşklarım vardı benim,
Sonsuza kadar bitmeyecek sandığım,
Bitirmediğim h...

Can dostum, @M.Ali GEÇER
8.1.2010 10:53:37
batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 17:09:56
Baş koyduğum yastıklar yaraladı yüzümü
Gecelerin sabahı gama açtım gözümü
Öyle zalim ki talih geçiremem sözümü
Hep avutan aldatan fallar alıştım ben.

Hiç şaşmam yeşermezse ilkbahar da dallarım
Düşmedi düşmesin de güli-zara yollarım
Çürüdü san...

batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 12:37:21
Zor dayanmak sıcağa
Dolapta soğuk ara
çok çeşidi olsa da
Kaymaklımdır dondurma

Altınordu’m, Altay’ım
Karşıyaka, Göztepe
Yakışmıyor bu size
Bekleriz Süper lige

İzmir’e mani yazdık
Hem yedik hem de gezdik
Kışlar ılıman g...

Manice ( 35-izmir), @UNALAN
8.1.2010 11:20:19
batu_41
@batu-41
8 Ocak 2010 Cuma 12:29:12
KÖREBE (Akrostiş)

K örebe oynardık,
........\_____çocuktuk,
...................\_____yaşımız daha yedi-sekiz,
Ö ylece gezinirdik ortada,
........\_____gözler bağlı,
...................\_____etraf sessiz,
R ast gelirse elim birine,
........\...

Körebe (akrostiş), @MetinEser
8.1.2010 12:25:25
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 22:46:46
Değerli dost,çok teşekkür ederim pembe renginize.Kardeşinizi onure ettiniz.Sağolun varolun.Sizinde gönlünüzden,yuvanızdan gülleriniz hiç solmasın işallah

batu_41 tarafından 1/7/2010 10:48:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir yıl daha geçti, @GÜLDESTE
31.12.2009 17:08:08
batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 22:33:31
TÜM DÜNYAYA BARIŞ,HUZUR GELSİN
MUTLULUK VE SEVGİ GETİRSİN.
SAVAŞLAR SONA ERSİN
TÜM KAİNAT BİRBİRİNİ SEVSİN.

İŞSİZLİKVE TERÖR BİTSİN
KADINLAR,KIZLAR EZİLMESİN.
BOŞANMALAR OLMASIN
ÇOCUKLAR,BEBEKLER AĞLAMASIN.

YAŞLILARA SAYGI DUYULSUN
HAYVA...

batu_41
@batu-41
7 Ocak 2010 Perşembe 21:38:59
Tufanbeyli Hitit’den
Kalma bir dini merkez
Adanalıyıh Babam
Gelip de görsün herkes

Acıktıysa karnınız
Meşhurdur kebabımız
Kebaba doyduysanız
İçli köfte hasımız

Meşhur şırdan dolması
Tırşik yemeğin hası
Bu yemehlardan önce
Dul avr...

Manice (01-adana), @UNALAN
7.1.2010 10:42:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.327
Şiir Okunma
3.866.124
Yazı Okunma
82.976
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL