(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE TALİHTİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE TALİHTİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba bitanem canım offf ne fenadır taş kalplı olmak kımseninde olmasını istemem doğrusu kırılmış bir yüreğin feryadı gibi geldi bitanem taş bir kalp olmasın dilerim sevgi ile kal hoşçakal bitanem
Ne talihtir bendeki, Aşık oldum sevdim seni, Çek hançerini vur beni, Girem mezara mezara...
Ela gözlüm selam sana, Çevir yüzün bak buyana, Canımı verem de sana, Girem mezara mezara...
Geceler boyunca düşün, Ömürler boyunca yüzün, Yüreğimi yakan gülüşün, Sokar mezara mezara...
Bilemedim ne istersin, Nedir gönlünde yerim, Dünyada kalamadı yerim Girem mezara mezara...
TAŞ VAR Taş var duvar olur, Taş var sütun olur, Taş var yol olur, Taş var yarimin kalbi olur........
Bir gönülden dökülen hüzünlü bir sevdanın sesini okudum ve duygulandım.Yüreğin ve kalbin en güzelini hak ediyor kardeşim.Dilerim dönlündeki sevdan olur bulur yolunu..Kutlarım seni ve güzel şiirini...
Yeter artık yeter,bu kadar yeter. Şu benim çektiklerim snden de beter. Şükür olsun küçüklükte çekmişim. Bu yaşta olsaydı dahada beter..
Yeter dedim yeter dertler bitmiyor. Senin çektiğini kimse bilmiyor. Yazmak istemiyorum ,kalem durmuyor. Bu yaşta olması dahada beter.......BATU41
Taş var duvar olur,
Taş var sütun olur,
Taş var yol olur,
Taş var yarimin kalbi olur........
Şair taş olsa çatlardı bu şiirden sonra. Bence kalbi tunçtan . Tebrikler saygılarımla