Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 23:30:51

OH KAYNANA

-Bugün de Kaynanayı haşladık.. Ohhh! be..

Evinden bir allı Turna
Kaydırttım ya oh Kaynana
Düğünümde Davul-Zurna
Çaldırttım ya oh Kaynana

Yazlığını Marmaris’ten
Gelinliğini Paris’ten
Hem de en birinci Cinsten ...

Oh kaynana, @bekirce
19.8.2010 18:10:05
batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 19:19:30
Kaybolan umutlarım
Karardı bak yarınlarım
Sabah olmaz akşamlarım
Hepsi sen yoksun diye

Fırat akıyor bak sessiz
Gönlümde sevdam sensiz
Sabahlarım güneşsiz
Akşamlara gebe kalmışım bu gece

Sevgimi yolladım sana
Saldım esen yelin koynuna
Ha...

Bu gece, @yalnızkaranlık
19.8.2010 10:54:05
batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 18:03:13
Az yaşa,çok yaşa birgün ölürsün
Sen de bir köşede toprak olursun,
Dostların uğramaz yalnız kalırsın,
Faydasız işlerle heybe dolmuyor.


Faniyi bırakıp sonsuza çalış,
Orası öz yurdun,orada kalış,
Terkeyle dünyayı cennete alış,
Sonsuzluk ufkun...

(05)yalan dünya, @seyfi betik
19.8.2010 17:23:29
batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 12:11:38
Mevla’m seni hoş yaratmış.
Yakışmış güzel yakışmış.
Göz üstüne kaş yaratmış.
Yakışmış güzel yakışmış.

Sürme çekmiş ela göze.
Baş etmiş işveye naza.
Çok dolaşıp gelme söze.
Yakışmış güzel yakışmış.

Tel tel yaratmış zülüf̵...

batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 12:05:48
kaç karargâhı eskitip , kaç menzilde şehit düşmüştüm uğruna
hiç bitmeyecek bir askerlik yadigâr kaldı bana

vatanım olmuştu tenin
göğümdü o kara gözlerin

yıldızları en kalabalık şehirlerde dalardık rüyalara
uyanmamacasına
gökkuşağının doğaca...

Adım boyu s e n, @eMİNeYZAMAN
19.8.2010 04:33:28
batu_41
@batu-41
19 Ağustos 2010 Perşembe 00:46:09
Ey benim korkularım…
bu kadar korkutma beni,
bilirim zor dur ayrılıklar,
her karanlığın ardından elbette gün doğar,
eğer giderse bir gün bunda da bir hayır var,
ağla sızla dert yan sitem et ama ah etme,
ahına dayanmaz dağlar,
gidiyorsa s...

Giderse bir gün….., @dudu
19.8.2010 00:31:03
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 19:02:41
Kaynayıp içten içe, buhar mı olacaksın,
Süleyman ölmedi mi, sanma sen kalacaksın
Bil ki kendi zehrini, içerek öleceksin,
Çivi nasıl çakılır, göreceksin sonunda.

Güzele güzel dedim, ama bana gülmedi,
Bir iki damla suyla, bardak bile dolmadı,
...

Göreceksin sonunda, @NAZCA
18.8.2010 17:56:51
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 18:55:16

ALACA GÜZELDİR



Alaca güzeldir,
Doyulmaz gezmeye.
Battal Dede Parkından karşıları süzmeye.

Alaca güzeldir,
İklimi kışın biraz serttir,
İnsanı canayakın ve merttir.

Alaca güzeldir,
Tarihi kitaplardan okunur,
Meclisinde mısra mısra ...

Alaca güzeldir, @ŞairAcemi
18.8.2010 18:38:07
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 16:25:17
Do - Re - Mi - Fa - Sol - La - Si - Do (AKROSTİŞ)

(Do) laşıyor merakım müziğin nidâsında,
/kulağımda nağmeler...i k i ş e r l i...rakseder,
.
(Re) ngîn hayalât ise gönlümün bahçesinde,
keyf-i temaşa ile...s a r m a ş...d o l a ş...meşkeder,
....

batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 14:36:12

rüyalarım ertelendi,anılarım terkedildi..
gündüzlerim karardı,neredeyim ben!
şimdi başbaşayım işte,
bir senin yokluğun,
birde,olmayan ben.

gecelerim yırtınıyor,acıtıyor içindeki yaramı!
olsun istemiyoruz sabah,
ey içimdeki ben,!
bekleme ...

Olmayan ben, @mehmet sancak
18.8.2010 14:14:54
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 14:32:13
AZGINLIK TUFANA BENZER

İnsanlık maziden ibret almazsa
Azgınlık bir anlık tufana benzer
Bir hayrdan ve şerden ibret kalmazsa
Zalimlik hikmette şu ana benzer;

Beyinden beyine bir sinek gezer
Perde, Güvercin’in Hira’sı olmaz
Nemru...

Azgınlık tufana benzer, @bekirce
18.8.2010 14:21:27
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 14:29:22
Sevdayı yüzük gibi parmağıma takamam
Ben yandım aşkın ile bir de seni yakamam
Seni sevdim bir kere başka yâre bakamam
Hasretin çekilmiyor inme indi kalbime
Hadi ne bekliyorsun koş gir hemen gönlüme.

Kalbin dili yok ama gözlerim aşkla dolu
Gel...

Bekliyorum hala, @GÜLAY BİRKL
17.8.2010 22:18:05
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 14:08:11
Ömür tatlı gelir sana ,
Her başlangıç erer sona,
Ecel birgün vurur cana,
Sen üstadsız ölemezsin.

Yeni eskir,doğan ölür,
Fani dünya yalan olur,
Senin ile amel kalır,
Sen üstadsız dilemezsin.

Kalpte iman zikir dilde,
Himmet senden deyip ge...

(04)bilemezsin, @seyfi betik
18.8.2010 13:36:54
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 14:03:12
Gelin dostlar toplanalım burada
Magdur olan hiç kalmasın arada
Merhamet eylerse yüce yaradan
Onada şükrümüz var var elhamdülillah

Mayıs onbeş engelliler günüdür
Unutmayın yardımlaşma günüdür
Ne verirsen boşa gitmez yeridir
Verene şükr...

batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 13:56:23
Aktığın girdapta neler bıraktın,
Kırk yıl oldu hala benden firaktın,
Bana uzak durdun hem de ıraktın,
Hiç kimse çekemez nazını senin,

Elli iki yıllık ömür geçti naz ile
Geçti günüm, altı telli saz ile
Bahar bitti, kışta bitti, yaz ile
Hiç ki...

Nazını senin, @YUSUFYÜZLÜM
18.8.2010 07:27:10
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 11:35:32
Dinliyorum herkes kendince haklı
Yalana talana niye gözler kapalı
Bu ülkeye bu politika beyler zararlı
Bırakın ne olur beyler kini nefreti

Siz siz olun soyu hiç karıştırmayın
Gücünüz yeterse Âdem’i dışarı atın
Ya haksızlık yapın ya hakk...

Bırakın, @aliorhan06
18.8.2010 11:01:31
batu_41
@batu-41
18 Ağustos 2010 Çarşamba 01:55:09
Değerli dost yüreğin ve kalemin daim olsun çok güzelin güzeli bir şiir dökülmüş sayfanıza.Çok teşekkür ederim.Ah ah 17 ağosdos hüznün ve acının yüreklere kazındığı acı dolu yıl ve ay.Ne fidanlar gitti,ne canlar,ocaklar kapandı gitti.yaktı yaktı bizi ...

batu_41
@batu-41
17 Ağustos 2010 Salı 23:45:42
Yeşilde,sarıda,alımda sensin,
Tomurcuk, çiçekte,dalımda sensin,
Şekerde,polende,balımda sensin,
Seni unutmanın mümkünü mü var?

Hangi yöne gitsem? yolumda sensin,
Önümde,sağımda,solumda sensin,
Sermayem,servetim,pulum da sensin,
Seni unutmanı...

batu_41
@batu-41
17 Ağustos 2010 Salı 23:43:01
kutlarım değerli dost güzel yüreğini mevla yakarışlarımızı duysun işallah..
Tek çare, @mehmet ali unsal
17.8.2010 22:50:11
batu_41
@batu-41
17 Ağustos 2010 Salı 18:50:12
Ben hasrete sevdalı, ben uzak iklim kızı
Kırat’ı kamçılayan öfkenin sabırsızı
Kâbusa sarılırken kaydı içimden sızı
______İpek şala büründüm düşlerime gün düştü
______Düşünceler şahlandı erken değil dün düştü.

İkbalimi bağladı gecenin kel...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.649
Şiir Okunma
3.868.230
Yazı Okunma
83.051
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL