(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHU ZAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHU ZAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesi güzel gönüllü kıymetli insanlar yeryüzünde yaşadıkça ümidim tükenmezÖzüyle sözüyle bir çok az insan vardır.Asrın Yunus Emre gönüllülerine selam olsun.Saygımla...
İşte özüyle sözüyle bir olan insanlar karşısında da öyle güzel dostlar bulur. Ümitler tükenmesin, zaman geçtikçe inşallah daha güzel şiirler doğacak bu kalemden. Bunda en büyük pay da sizindir. Beni bu siteye ısındırdınız fakat ; şiirlerin takibinde gecikmeleriniz zaman zaman görülmektedir. Bağışlamak bizden. Saygılar, Sevgiler,Selamlar...
Ben benliğim terk eyledim yoluna, Girdim bendeki o benin koluna, Aşk dükkânımdaki canan buluna, Yar senin aşkından, senin aşkından......DOST MERHABA YİNE COŞKUN GÜZEL GÖNÜL KUTLARIM...SEVGİLER...
Hocam erinmeyip mısraların hece sayısını bir daha say. Bazı mısraların hece sayısı birbirirni tutmuyor. Kimi 11'li, kimi 10'lu. Erinme lütfen. Hece şiirinde mısraların hece sayısı birbirine denk olmalı. Selamlar.
Gönül dostu hak yolunda,sır gibi bitmez tükenmez sevdalarda kırk yıl sürse de zindanlarda vaz geçmez bu sevdadan. Kutlarım sevgili dost, gönlün var olsun. Sevgilerimle...
Kıymetli hocam değerli abim bu ne güzel bir şiir .. İçinde Allah aşkı olan..iyiliği güzelliği bulurmuş.. bu şiirde bende onu buldum.. saygılarımla hocam
Değerli ve çok kıymetli benim kardeşim inan ben sizleri çok seviyorum. Durdu Hoacamın sayesiyle sizileri rametli babanızı hep tanıyorum... Allah hep güzellikler versin... Şiire yaptığın o güzel yorumuna çok teşekür ederim. Saygılar, sevgiler, selamlar...
Benin can dostum ve kardeşim şiire yaptığın o güzel yorumuna teşekkür ederim. Sevgilerimi, saygılarımı, selamlarımı yüksek şahsiyetinize arz eylerim... Seninle sohpeti özlemedim sanma...
Ey Allah’ım aşkın kime yar olur? * Gözün yaşı akar, dinmez sel olur.* Sine yanar, gönül ahu zar durur. Yar senin aşkından, senin aşkından.
gittikçe güzele giden daha da güzele gideceğine inandığım bir kalem ilk kıtayı a/b/a/b olarak yazsanız daha da güzel bir hal alacaktır. bi,rde redif öncesi iç kafiyeye dikkat selam ve dua ile selam ve dua ile
Ol sevdayı aşkın kime takılsa, Ne muhabbet var sineye bakılsa, Günden güne artar bu dert nasılsa, Yar senin aşkından, senin aşkından. ---------------------------------------- Derinlerden duygu sesiydi. Güzel duyguların hoş yansıması. Gönlünüz var olsun efendim!
Hocam...Gönüldeki ilahi aşkın yakması bir başka.Mevlam gönüllerimizden sevgiyi merhameti eksik etmesin.Kibirden ve haset bizleri ve gönül gözlerini uzak etsin iaşşal.Kutlarım can dost.
Ben benliğim terk eyledim yoluna, Girdim bendeki o benin koluna, Aşk dükkânımdaki canan buluna, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Haydi, Cemal sen bu yolda ver canı, Bak o zaman bulursun sen sultanı. Terk eyledim ben kendimi hani, Yar senin aşkından, senin aşkından. HARİKAYDI DİZELERİNİZ KUTLUYORUM YAZAN KALEMİ SAYGILARIMLA HER DAİM
USTAM; KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL VE AKICI BİR ŞİİR OKUDUM… ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK… KALEMİNİZ DAİM, İLHAMINIZ BOL OLSUN… ŞİİR GÖNLÜNÜZDEN EKSİK OLMASIN...SELAM VE DUA. SAYGILARIMLA.
çok güzel bir şiir...bir kere konu çok önemli ve takdire değer, kim beğenmiyorsa varsın beğenmesin ben çok beğeniyorum şiirlerinizi ve şahsiyetinizi değerli hocam, aynen devam lütfen,yılmak,küsmek yok asla...biliyorsunuz dinimizde tebliğ var...güzel ve anlamlı şiirinizi kutlarım bu vesileyle,saygımla,selamlar...
estağfurullah değerli hocam ne dmek görev telakki ederim her daim bunu...hep yanınızdayız,yılmak yok..hiç kimse kimseyi dini şiir yazıyor veya yazmıyor diye kınayamaz,beğenmeyebilirsiin fakat hakarete dayalı ve adına da yorum dersen zırvalamış olursun ki şiirleriniz her türlü takdirin üstündedir..ben de mutlaka bir ara Allah ve dini şiirler yazacağım ayrıca ramazanda da bu iyi gider diye düşünüyoruym tabiş bu tür şiir sadece ramazanda yazılacak diye bir şasrt da yok..siz bakmayın hocam o sözler,değmez,kutlarım tekrar,sevgi ve saygımla,selamlar...
Önce selamale benim çok kıymetli hocam. Çok anlamlı ve manidar yorumuna önce teşekkürler. Yorumunda belittiğin gibi şiirim çok çirkin bir saldırıyla karşı karşıya kaldı. Yzım kurallarından da değil sadece bu "şirden başaka... " diye cümle kurdu yorumunda. Densizlik yaptı. Ben de kenidisine uygunca bir cevap vermiştim. Nısl oldu bilemiyorum şu an onun yorumu fialn yok oartada çok mutluyum. Hocam sizlerin destsği beni üzüntümü inan unutturdu çok büyük moral oldu. Allah razı osun siz dostlarım devm derse devem deceğim inş. İnan hocam küsmek yıkılmak olamyacak sala... Hocam iyiki sizler versınız ve siz değerli kardeşeleirmle tanıştım. HOCAM SİZLER BENİM GURUR KAYNAĞIMSINIZ. SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR
ben çok şeye benzetim..mesela Mevlana aşkının gönüllerde yer etmesine, sevgiye, insanca düşünceye, islam ahlak ve inançlarına,saygılı olmaya,dostluğa kısacası şiir gibi şiire benzettim,kutlarım değerli hocam,kalbimizi sizinle her daim,sağolun,varolun..onca parlak yıldız arasında bir tanesi sönmüş diye tüm yıldızları karanlık görüyorsa insan demek ki o insanın gönül gözü körelmiş demektir,saygımla,selamlar,sevgiler...
Ben böyle bir yorum hak etmiyorum. Yanlıştasın Ben sein şiirlerinden bütün yorularımı kaldırdım sende yorumunu kaldır. Yoka bu yorumun senen yüz karan olarak burada kalacaktır. Kendini temizle sayfamı değil...
Nefis dağın yol et dost iline var. Olmadı İbrahim Ethem’e hiç ar. Ol yar için taht gitse de çekilmez zar. Yar senin aşkından, senin aşkından.
Ben benliğim terk eyledim yoluna, Girdim bendeki o benin koluna, Aşk dükkânımdaki canan buluna, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Haydi, Cemal sen bu yolda ver canı, Bak o zaman bulursun sen sultanı. Terk eyledim ben kendimi hani, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Saygıdeğer Cemalettin Hocam Yüreğinize sağlık, çok güzel duygular ile ifede etmişsiniz gerçek sevgiyi Kutlarım değerli ve usta kaleminizi Saygı hürmetlerimle.......
Ey Allah’ım aşkın kime yar olur? Gözün yaşı akar, dinmez sel olur. Sine yanar, gönül ahu zar durur. Yar senin aşkından, senin aşkından.
Ol sevdayı aşkın kime takılsa, Ne muhabbet var sineye bakılsa, Günden güne artar bu dert nasılsa, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Senin aşkın Leyla’yı Mecnun eder, Ferhat delmese dağ Şirin ne der? Döndü Yunus Tabduk Emre’ye gider, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Nefis dağın yol et dost iline var. Olmadı İbrahim Ethem’e hiç ar. Ol yar için taht gitse de çekilmez zar. Yar senin aşkından, senin aşkından.
Ben benliğim terk eyledim yoluna, Girdim bendeki o benin koluna, Aşk dükkânımdaki canan buluna, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Haydi, Cemal sen bu yolda ver canı, Bak o zaman bulursun sen sultanı. Terk eyledim ben kendimi hani, Yar senin aşkından, senin aşkından.
Kutlarım Cemal kardeşim harika bir şiir olmuş ses olan Durak abimi tebrik ederim güzel yorumlamış. Gönül gözü açık olan aşkı bir başka görüyor. Her aşk bir yol gerçek olana ulaştıran saygı ve selamlar.