Bu yıl ağabeyim yengem ve halam (bibim) hacca gittiler. Arife günü yazdım. 14/10/2013
Hacılar Arafat’a dizi dizi gittiler, El açıp gözler yaşlı duaların ettiler, Hakk aşkını hak bilip gönüllerde tattılar, Kavuştular huzura, günahları attılar, .....Vakfeniz mübarek olsun, mübarek hacılar, .....O dillerle Rabb’e teslime varın hacılar, .....İnsanlığa da bol bol dua edin hacılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HACILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HACILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli kardeşim.hacca giden bütün islam aleminin hacları mübarek olur ve Allah bizlerede nasip olur inşallah.Onların orada yaptıkları dualşar ta bizlere kadar ulaşır inşallah.Allah sağ salim dönmelerini nasip etsin,ailelerine kavuşsunlart inşallah.çok anlamlı bir şiirdi.kutlarım kardeşim.
HAC Hakka yaklaşmak idi tek amaç Yedi kez döndüm dönülecek yerde Ne kayalık dinledim ne yamaç Gençlik vardı o zaman serde
Çöl sıcakları yıldırmadı hakkın yolundan Uhutta yaralandık,coştuk bedirden Kana kana içtik zemzem suyundan Fidye oldu inandık,günah küfüre.
Pişmanlıklar içinde ağladık durduk Mahşeri kalabalıktı bir hayli savrulduk Allah’ın aşkıyla yandık kavrulduk Kendimizi geçtik makam-ı ibrahimde..
Ellerimiz yalnız ve yalnız ona açılır Mahşerde yoksa ameller boşa saçılır Akrabadan dosttan uzak kaçılır Allah’a aracılar koymadık hiçbir şekilde
Hacılar Arafat’a dizi dizi gittiler, El açıp gözler yaşlı duaların ettiler, Hakk aşkını hak bilip gönüllerde tattılar, Kavuştular huzura, günahları attılar, .....Vakfeniz mübarek olsun, mübarek hacılar, .....O dillerle Rabb’e teslime varın hacılar, .....İnsanlığa da bol bol dua edin hacılar.
Cemalettin Gürpınar
Allah her isteyene Nasip etsin Yüreği kalemi alkışlıyorum üstad Allah Kavuştursun _____________________________________Saygılar
Hacılar Arafat’a dizi dizi gittiler, El açıp gözler yaşlı duaların ettiler, Hakk aşkını hak bilip gönüllerde tattılar, Kavuştular huzura, günahları attılar, .....Vakfeniz mübarek olsun, mübarek hacılar, .....O dillerle Rabb’e teslime varın hacılar, .....İnsanlığa da bol bol dua edin hacılar.
Cemalettin Gürpınar Çok teşekkür ederim, rabbım hepsinin dualarını kabul amellerini makbul eylesin tebrikler hocam
Hacılar Arafat’a dizi dizi gittiler, El açıp gözler yaşlı duaların ettiler, Hakk aşkını hak bilip gönüllerde tattılar, Kavuştular huzura, günahları attılar, .....Vakfeniz mübarek olsun, mübarek hacılar, .....O dillerle Rabb’e teslime varın hacılar, .....İnsanlığa da bol bol dua edin hacılar.
Duyarlı yüreğin hiç susmasın şair arkadaşım. İnşallah seneye de biz bu kutsal görevi yerine getiririz. Kurban bayramınız mübarek olsun. Sağlıcakla kalınız...
evet ya artık gittiler bugün sanırım minada geceleyecekler yarında arafata çıkacaklar diye düşünüyorum ne mutlu gidenlee rabbim kabul etsin hacıkıllarını saygımlasınız tüm sevdiklerinizle mutlu huzur dolu bir bayram olsun saygımlasınız