Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
20 Aralık 2013 Cuma 15:35:36
YÜREĞİNİ SEVİYİM SENİN EMİ..YÜREĞİ GÜZEL KARDEŞİM BENİM GÖNÜLDEN KUTLUYORUM YÜREK SESİNİ..HERŞEY ÖYLE MÜKEMMELKİ İNSAN DİNLERKEN MEST OLUYOR İNANKİ..ELLERİN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN.hÜZÜN VE KEDER SENDEN IRAK OLSUNLAR

Adem Havva'dan beri bu günlere d...

Kul etti, @S / ÂYE
15.9.2011 20:38:06
batu_41
@batu-41
18 Aralık 2013 Çarşamba 21:51:40
Eveet şairim malesef kader dediğimiz olgu germişse öne engelli,ne yaparsan yap fayda etmez yaraya..İşte bu yüzdendir şairler hep yazarlar ya BÖLEMEDİK FELEK İLE KOZUMU diye bunun gibi birşey toprağım..selam saygılarımlasınız
Zaman kısa, @k.doğanay
18.12.2013 19:41:57
batu_41
@batu-41
18 Aralık 2013 Çarşamba 18:15:37
Sevdalarda hep zor olanlar çıkar insanın yoluna,aslında adı üstünde zor olan..Ama sevdalarda bir başka zordur engeller..Önünüzde engellerin olmaması dileklerimle
Kavuştur bizi., @Zeki Arlan
18.12.2013 12:43:16
batu_41
@batu-41
18 Aralık 2013 Çarşamba 18:12:32
AHVALİ ŞİKAYET ETMİŞ DEĞERLİ DOSTUM..BAZAN ÖYLE ANLAR OLURKİ EN SEVDİĞİNİ SÖLERİ BAKIŞLARI SENİ İNCİTİR İŞTE SEVGİLER YÜREĞİNİZDEN EKSİK OLMASIN SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
18 Aralık 2013 Çarşamba 18:09:35
Arife tarif gerekmiyor ki.Olmayınca olmuyor işte..
Hep yoklarsın koynunu,görürsün hayal düşte
Ne gelen var ne giden,erirsin için için
Bir anlam veremezsin nazarmı değdi niçin..

Vel hasılı yorum yazayım diyorum mısralar dökülür,işte böyledir sev...

batu_41
@batu-41
16 Aralık 2013 Pazartesi 12:33:24
Çok güzel mısralar okudum değerli dost yürekten tebriklerimi gönderiyorum selam saygılarımlasınız
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2013 Pazartesi 12:32:09
Yürekten alkışlarımı gönderiyorum her iki gönül kardeşime..Şiir çok mükemmel,yorumsa ayrı bir haz zevkle dinledim ve okudum sevgiler gönderiyorum gönül bahçenize değerli dostlarım
Şeb-i arus, @Nilüfer Sarp
16.12.2013 09:52:58
batu_41
@batu-41
16 Aralık 2013 Pazartesi 12:29:27
Bu alemde düstur var diyorlar bana Mehmet;
’Aşk, kadını yazar da, kadın aşkı yazamaz!’
Gönülde aşk olmasa kalem çeker mi zahmet?
Kadın, kalbiyle yazar, akıl hissi bozamaz!...

Şu beyaz sayfalara satır satır dökülen,
Hayalimden çıkmayan, düşleri...

batu_41
@batu-41
16 Aralık 2013 Pazartesi 12:25:32
Saymadım ama uzun yıllar geçti aradan
Tekrar seni görmeyi nasip etti yaradan
Diyorsun ki “canan memnun mu gittin buradan?”
Yüzünü gördüm ya can; bu bir ömre bedeldi.


Sen her şeyi hak eden en sevilecek insan
Bir saniye, bir bakış kadar yanımd...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 20:31:32
Bu çok derin bir yara asırlardır irdelensede çocuk gelinlerin kaderine bir nebze çözüm olmuyor..Duyarlı yüreğini kutladım kardeşim
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 16:58:51
Merheba değerli kalem...
Her derdin dermanı var'da, sevginin dermanı vuslat oda bizde dyok...Aşkın dermanı sadece bir kişide, o da sevilen...
Altarnatifsiz satın alınamayan...eczanelerde satılmayan doktorlarda bulunmayan...
O yüzden şarkılarda; "...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:57:27
Ellerine yüreğine sağlık değerli kardeşim.Güzel bir şiir okudum gene gönül sayfandan.Hayırlı pazarlar diliyorum
Meğer, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
14.12.2013 16:49:17
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:55:11
İnşallah kardeşim inşallah.Mevlam hak yoldan ayrı koymasın gönülden inan tüm kullarını..Ellerine sağlık
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:52:56
Ellerine yüreğine sağlık annem harika olmuş valla gülümsettin beni sabah sabah..Allahta seni daim güldürüsün
Ede kucakla beni, @bestikoc
14.12.2013 23:28:19
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:50:01
Mükemmel bir şiir okudum değerli kalem yürekten tebrik ediyorum..Benimde böyle demek geldi içimden

Hasret senden miras ölümden beter
Umutsa sağdece adıyla geçer
Sana vereceğim burdan tek haber
...İçim kan ağlıyor de nasıl etsem ?
...Söyle baha...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:47:29
Dün akşam hasretinle resimlere sarıldım
Özlemin bir dert ama binbir derde karıldım.
Yoksun diye geceye ve sabaha darıldım
Bahar gözlüm nerdesin diye diye yoruldum...

Geceler zifir döker gözlerim ağrısına
Yıldızlar ışık vermez dilimin çağrısına...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2013 Pazar 10:41:36
yüreğine sağlık şairim
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2013 Pazar 22:09:25
BENİ UNUT DİYORSUN



Senden nasıl geçerim söylesene sevgilim
Ben ki senin aşkınla alev alev yanarken
Kaç parçaya bölündüm her parçam ayrı dilim
Yüreğim içten içe sen sen diye kanarken
Bu can da son nefeste seni söyler bu dilim
Senden nasıl ...

batu_41
@batu-41
8 Aralık 2013 Pazar 13:27:39
ÇOK ÇOKKKKKK GÜZELDİ YARE HASRET KALMAYAN OLMAYAN MI VAR DEĞERLİ DOSTUM..zATEN VUSLAT OLURSA EĞER BU ŞİİR SANATI BİTER.o YÜZDENDİR HEP YAZARIZ YA HASRETİN ACILARINI..kALEMİN DAİM OLA
batu_41
@batu-41
8 Aralık 2013 Pazar 11:50:54
Uzun soluklu enine boyuna bir yaşam kesiti gönülden kutluyor,huzur dolu bir yaşam diliyorum dost
Yaşlılık halleri, @Bulem hatun
8.12.2013 00:09:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.432
Şiir Okunma
3.866.827
Yazı Okunma
82.989
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL