Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
17 Kasım 2013 Pazar 15:33:40
Aslında çok uzun yorum yazmayı istiyorum,fakat bunların sağdece birbirimizi kırmasından başka bir getirisi olmayacağını iyi bilenlerdenim..
Oku der islamın nurlu kitabı oku..Ve lakin biz tersinden okuyoruz herşeyi..
Sağdece şunu söylemek sormak is...

batu_41
@batu-41
17 Kasım 2013 Pazar 15:07:42
Mani tadınta harika bir çalışma yüreğinin sesi hep çağlasın şairim selam saygılarımlasın her dem
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2013 Cumartesi 12:47:57
ELLERİN DERT GÖRMESİN İHLASILI YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞIM SELAM DUALARIMLASINIZ HER DEM
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2013 Cumartesi 12:35:53
Yüreğim daim olsun değerli gardaşım selam saygılarımlasın her dem
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2013 Cumartesi 12:33:19
Gönülden tebriklerimi gönderiyorum Leyla hanım çok güzel ifade etmişsiniz.Bu şiiri dünde face'de okumuştum çok beğendim.Tabiki konu toprağım olunca bir kıtada ben yazmadan edemedim.Elleiniz dert görmesin efendim..Keşke sağlık sorunlarım olmasaydı be...

batu_41
@batu-41
16 Kasım 2013 Cumartesi 12:05:12
yÜREĞİNE BİN SEFA GARDAŞIM ÇOK ÇOK GÜZELDİ GÖNÜLDEN KUTLARIM..TÜM HÜZÜN VE KEDERLER SENDEN IRAK OLSUN ..
Sefa geldin, @zaralıeren
16.11.2013 10:55:52
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2013 Cumartesi 12:02:21
TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ, KARDEŞİMİ..KUZUM SEN YUNANİSTANDA YAŞADINMI YUNANCA TERİMLER ÇOK GEÇİYOR ŞİİRLERİNDE
Ütopik aşk, @Söz Yaşlarım
16.11.2013 01:05:41
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2013 Cuma 13:09:30
Hüzünsüz şiir olmaz olsada tat vermez değerli dost..Kimi zaman üzülsekte fevaran etsekte,tıpkı acı biber gibidir yazdıkça yazarsınız.Bazan kadere bazan sevdiğinize bazende kendinize kızar isyan edersiniz.Şairlerin kaderidir sanki bunları yazmak.Zaten...

Ölüm'üne, @Aşk-ı Kıyamet
15.11.2013 12:22:04
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2013 Cuma 10:54:52
Çok güzel samimi içten akıcı ve hoş bir çalışma yürekten tebrik ediyorum değrli dost
Geldiğin gece, @Bulem hatun
15.11.2013 03:12:57
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2013 Cuma 10:52:34
gönülden tebrik ediyorum değerli kalem selam saygılarla
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2013 Cuma 10:50:08
Ye iç dökme ne/olur bir tanesini
İsraf etme Allahını seversen
Bazen bir tek lokma bir öğün olur
İsraf etme Allahını seversen

Bir öğün aç kalsak gözümüz döner
Rabbim oruç ile sabrımız sınar
Ağlayanın sesi doyunca diner
İsraf etme Allahını sev...

İsraf etme, @leyla yıldırım
15.11.2013 08:16:53
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2013 Cuma 00:24:17

Düştüm yar yoluna pazar eyledim
Açtım dertlerimi birbir söyledim
Bilmem sevmek suçmu ona neyledim
Tükenmez dertlerin içine itti

Sevda tezgahında aşkı dokudum
Serildim yerlere sevda okudum
Mademki gönlünde onun yok udum
Niye ateşlerde duman...

batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 19:30:20
Kalemine yüreğine sağlık değerli kardeşim herşeyin gönlünce olması dileklerimle
batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 19:28:49
Balkonun bu ucundan öbürüne yürürken
Kanat çırptı gençliğim uçtu gitti elimden
Saklı kalan ne varsa bir bir ayağa kalktı
Kanat çırptı gençliğim uçtu gitti elimden

Bir pembe güle baktım birde kırmızı güle
Yok renklerde bir zerre, yada azıcık hi...

Gençliğim, @leyla yıldırım
14.11.2013 18:36:29
batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 19:26:44
Tebriklerimi yolluyorum gönül dostu.. yare bir çift sözüm var dercesine sayfaya güzel bir şiir düşmüş yüreğinizden tebrik ediyorum değerli dost
Ne oldu sana, @Bulem hatun
14.11.2013 19:22:42
batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 19:00:39
Herşeyin zamanında ve yerinde güzeld,ir kardeşim evet..Ama birde şöyle düşün eskiden bir mektubun gidip gelmesi bir ay süreredi,bir kuru karalanmış kağıt..Onlara yazılırdı her türlü ağıt..Ah bacım ah hadi gelde efkarın dağıt..Şimdi öylemi canlı konuş...

Hasretim bir mektuba, @bestikoc
14.11.2013 18:47:34
batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 17:47:38
Uzun soluklu harika dizeler yürektenten tebriklerimi yolluyorum mehmetim güzel yüreğine
batu_41
@batu-41
14 Kasım 2013 Perşembe 17:45:58
Her iiki kardeşimi candan kutlyorum güzel bir serbest okudum hemde dinledim emekleriniz daim değer görsün canlar..selam saygılarımı yolluyorum güzel yüreklerinize
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2013 Salı 17:46:07
Her şiir bir ayrı hüzün her serüven ayrı bir dram yaşanmışlıklar kahır dolu sitemlere bırakıyor sonunda kendisini işte buda onlardan birisi tebrik ediyorum değerli dost kalem
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2013 Salı 14:59:02
Gam çökmüş sayfaya her ne kadar beddua etsekte oki sevdiğinden bunlar yoksa bu kadar fevaran etmez ..Dost şiirlerde kalsın bütün hüzünler.Güzel bir iç döküştü gönülden tebrik ediyorum..Nice güzel paylaşımlara saygılarla

Olmadı umutlar kaldılar ya...

Hayırsız, @leyla yıldırım
12.11.2013 14:46:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.439
Şiir Okunma
3.866.864
Yazı Okunma
82.992
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL