Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
alperenim

alperenim

@alperenim Etkin Üye
Şair
  • 28 Şubat 2007'den beri üye
  • 46

Şiir Yorumları

alperenim
@alperenim
8 Ekim 2008 Çarşamba 13:21:15
Abi ne desem şimdi.
Bu şiiri beğendim demek bile şairine ve şiire saygısızlık olacak. Bayıldım abi. Vallahi bayıldım. Ne kadar bizden, ve yürekten bir söyleyiştir bu. Karacoğlan şiirleri gibidir tıpkı. Daha iyi olduğunu söylemeye çekiniyorum yok...

Neye yarar, @kocakurtsoylum
7.10.2008 10:11:27
alperenim
@alperenim
8 Ekim 2008 Çarşamba 13:15:11
Dillerinize sağlık kıymetli ağabeyim. Evet buyurduğunuz gibidir ilahi buyruk. Her canlı ölümü tadacaktır. Ölüm herkese yakışır, giyinmenin güzele yakıştığı gibi. Ardında hüzün de olsa ölümlerin kul için bedeli bulunmaz bir nimettir o. Biz hep külfet ...

alperenim
@alperenim
8 Ekim 2008 Çarşamba 13:03:36
Sevgiler ve tebrikler güzel şaire.
alperenim
@alperenim
6 Ekim 2008 Pazartesi 09:32:22
TEBRİKLER SEVGİLER
Sen sil gözlerini, @Deniz Özer
24.10.2007 08:51:26
alperenim
@alperenim
23 Eylül 2008 Salı 10:57:57
Tebrikler...
Rabbim Ramazan'ın feyiz ve bereketinden azami ölçüde menfaatlanan kullarının zümresine dahil eylesin cümlemizi. Mübarek bayrama gülen yüzleriniz, coşkulu gönüllerinizle, günahsız ve tertemiz, ailecek ulaşın inşallah.
Etkili Yorum
alperenim
@alperenim
23 Eylül 2008 Salı 10:50:47
Dörtlükteki derinliği tebrik ederken, o duyguların barındığı gönlünüzü de kutluyorum.
Saygılar hürmetler hocam. Bütün Maravuz'dan selam sana.
alperenim
@alperenim
22 Eylül 2008 Pazartesi 14:37:34
Gavurum diyen gavur sözümün dışındadır
Münafık hep var oldu insanlık yaşındadır
Fetva keser hocaya melanet havuzundan
Dünyası yalakalık işinin peşindedir


Dillerine sağlık kardeşim
Münafık, @haşim kalender
19.9.2008 19:57:54
alperenim
@alperenim
16 Eylül 2008 Salı 12:37:02
Zamane gül diyor ben hep ağlarım
Ah edip sızlamak neyime benim
Dışta miskin gezer içte çağlarım
Yar yolu gözlemek neyime benim


Yapma hemşerim. Işığımızı söndürüyorsun. Yazdıkların gerçek ama. Gerçek de olsa dile getirilmesi ayrı bir etkiliyor...

Neyime benim, @haşim kalender
10.9.2008 15:42:20
alperenim
@alperenim
16 Eylül 2008 Salı 12:22:54
Nasıl yar diyeyim ben böyle yare,
Mecnun edip çöle saldıktan sonra.

. . . . .

Çok sevdiğim bu türküyü hatırlattı. Tebrikler.
Geç kaldın, @lazuşağı
14.9.2008 15:48:03
alperenim
@alperenim
16 Eylül 2008 Salı 10:36:08
Yazık olmuş eğer gerçek bir olayı anlatıyorsa. Üzüldüm. Bir kız için oldukça zor bir durum. Hele de ablası biraz nükteli bir şekilde tarif ediyorsa durumu bu daha da kötü.
Şiirinizi tebrik ediyor, muhatabına geçmiş olsun diyorum.
Sevgil...

Çanak..., @aysegulguncan
14.9.2008 09:14:04
alperenim
@alperenim
26 Ağustos 2008 Salı 14:02:14
Akılla yönetilen bu dünyada
Uyanıkken kurduğum hayaller,
Uyurken gördüğüm düşler.
Ayna kırıkları kadar kalabalık
Ve
Kanatacak kadar keskin sivri uçlar.
Duygularımı ve acılarımı paylaştığım,
Şiirsel tınılar.
Kentsoylu hallerim.
Bunaltıcı bir...

alperenim
@alperenim
22 Ağustos 2008 Cuma 15:08:54
Topraktandır cümle alem
Tecelliyi yazmış kalem
Çektim amma dolmaz çilem
Kayıplarım muallakta


tebrikler ve sevgiler. çok hoştu
Muallakta, @Âsûde-68
6.8.2008 00:00:55
alperenim
@alperenim
22 Ağustos 2008 Cuma 12:11:15
çok hoş. tebrikler, sevgiler.
Son davet, @aşiyan052
22.8.2008 00:04:27
alperenim
@alperenim
22 Ağustos 2008 Cuma 11:39:21
tebrikler, sevgiler
Silindi, @Birsen_DEMiR
12.8.2008 03:17:24
alperenim
@alperenim
22 Ağustos 2008 Cuma 10:39:58
Aşkın şavkına gölge düşürdü ayrılık
Şimdi kanıyor etimde sana dair yalnızlık
Tanrıyla konuştuğum o günden beri
Gözüm yolda bekliyorum eceli


Diline gönlüne sağlık güzel şaire. Şairliğinizi kutlar, sıcak duygularınıza ellerimle dokunarak, duyg...

Ecel, @Gülem
3.6.2008 13:16:34
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 15:12:19
Hicranı at gönlünden, ümit yeşerecektir.
Al basma çek üstünden, beyaz yakışacaktır.
Yasla başın göğsüme, ruhum yeşerecektir.
Ak mercan tak sinene, huri kıskanacaktır.
Leyla gibi od yaksan, Mecnun tutuşacaktır.
Leylak gibi mis koksan, nefis dağla...

alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 15:12:01
tebrikler ve sevgiler
Pinhan, @elma
20.8.2008 10:50:07
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 15:11:40
Hicranı at gönlünden, ümit yeşerecektir.
Al basma çek üstünden, beyaz yakışacaktır.
Yasla başın göğsüme, ruhum yeşerecektir.
Ak mercan tak sinene, huri kıskanacaktır.
Leyla gibi od yaksan, Mecnun tutuşacaktır.
Leylak gibi mis koksan, nefis dağla...

alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 15:09:43
biz seninle hep zamansız anları paylaştık
gece lambalarını söndürdük
şehrin aşkları deliksiz gece sevmelerine açmışken kucağını
bir mutlu ter olup kaç zamandır ufkuma gerdin düşlerini
kara kaftanlı beyaz kağıtlarda-

-biz hep yosma yastıklarda ...

alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 15:05:52
tebrikler
..., @gulus
16.8.2008 16:39:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
16.354
Şiir Okunma
97.432
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL