Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
alperenim

alperenim

@alperenim Etkin Üye
Şair
  • 28 Şubat 2007'den beri üye
  • 46

Şiir Yorumları

alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 14:56:31
göğü sağdım her gece saçlarıma
köreltip ellerimi,
her gece yüzünü bitirinceye kadar
sana acıkan tarafımla
suratsızca seviştim,
aldırmadan hiç
gözlerime kaçıp da acıtan yıldız tozlarına.


İçleri gıcıklayan, insanı uyandıran, adrenalin ...

Sen'likler, @adya
20.8.2008 12:36:21
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 14:50:58
duygularınızı kutlar, yüreğinizden öperim.
insan eskir, zaman eskir, dünya yaşlanır da gönül bu dim dik, dinamik ve cıvıl cıvıl kalır. nereden mi biliyorum, kendi gönlümün fikri bu.
sevgiler, saygılar
Bodrum, @Aynur Avcı
13.7.2008 16:37:13
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 14:43:46
Kızıl buklelerini yıkamaktan doyunca
Bir tutam maviliği heybesine koyunca
Kapanmış yaraların kabuğunu soyunca
Gönlümü saran çıban azdı akşam güneşi

Sevgiler hürmetler, akşam güneşiniz solmasın, bu gününüzden kötü gününüz olmasın.
Akşam güneşi, @Şenay
20.8.2008 00:35:38
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 13:51:22
Engel korkar çıkamazdı
Kimse boynum bükemezdi,
Dertler beni yıkamazdı,
Düştüm naçar hale eyvah!

............................
****************************
Boyun eğmem, tırnağımla kazarım.
Gizli ağlar, gizli gizli yazarım,
Ölürsem gözlerin...

Çile, @İBRAHİM KARAÇAY
20.8.2008 00:00:08
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 13:47:41
Saçların ıslansa da nefesimle kurutsam
Gözyaşını em gibi yanak gülünden yutsam
Sana ateş diyorlar;eğer ben de barutsam
Hiçbir engel tanımaz,mutluluk bombasıyız

MÜTHİŞTİ can gardaşım. Az ve öz, yani tam olmuş. Selamlar saygılar güzel yurdumun s...

alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 13:25:31
Kutluyorum, güzel Trabzon'un güzel perisi. arka fondaki resimden dolayı okumaktan zorlandım ama şiirin ve yazanın ve Trabzon'un güzelliğinin hatrına okunuyor. Selamlar, sevgiler.
Ayrılık ve özlem, @delıkız_61
19.8.2008 20:11:40
alperenim
@alperenim
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:57:52
Asude nehirler taşmaz dışarı
Seven sevdiğine olmaz haşarı
Birliği korumak büyük başarı
Durmayıp hep akar sevda pınarı


Sevda pınarınız durmasın aksın,
Sen bir ozan, sen bir yüreği paksın,
Yüce Millet için elsin ayaksın.
Yüreğine bakar sevda...

Sevda pınarı, @cemil
19.8.2008 11:18:11
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 16:49:14
umarım uzun yıllar yaşarsın sağlıkla
gözünden acı yaş düşmesin yaşa varlıkta
hayırlı evlat ol,sende yetiştir evlat vatana
annem doğum günün kutlu olsun........

tebrikler
Küçük prensesimmm, @ELİF NUR
6.8.2008 13:23:59
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 16:47:13
Bir güldü şahid olan bu aşka
Yaprakları sararken bedenlerimizi
Alabildiğince en derine sadece ikimizi

tebrikler....sevgiler....
Bir gül'dü..., @Ebru Lâl
19.8.2008 16:45:40
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 16:37:51
AŞK

Aşk dudağın misali,
Kırmızı bir güldür aşk.
İnsanın kalmaz mecalı,
Acaip bir haldir aşk.

Girince aşk gönüle,
Düşürür seni dile,
Şahları eder köle,
Sihirli bir eldir aşk.

Sinsice sarar bedeni,
Gizlice kuşatır seni,
Of dese yıkar s...

Nedir aşk ?, @bab ı esrar
15.8.2008 20:24:49
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 16:19:14
AYLAR UZANIP,SENELER OLSADA
BENDEN AYRI NE KADAR UZAKTA OLSANDA
GÖZLERİM HER ZAMAN YOLLARA DALSADA
DÖNECEKSİN ESMERIM EN YAKIN ZAMANDA


tebrikler
sevgiler..
Bugünümde sen, @delıkız_61
18.8.2008 11:31:50
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 16:01:41
ATATÜRK'ü herkesin iyi anlaması dileğiyle. O müslümana çevrilmek için bir silah değil. Özgür bir savaşçıdır. Cehalete, bilgisizliğe ve acze karşı. O bir şahsiyettir. Sadece örnek alınmak için. Yoksa kabrinde uyurken aciz şikayetleri kabul eden dert b...

Uyan atam uyan!!, @onurumsun
17.8.2008 00:21:15
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:51:23
Ağır ağır çıkarken tükettim merdiveni,
Geri sayım başladı, durmaz hayat treni,
Saçlarımdaki aklar bir uyarı sireni,
Bir gün daha, bir daha, geçmişin dönüşü yok,
Zaman hızla geçiyor, hicranım sinemde ok.

sevgi aynı, dert ortak.
ıstıraplar hep ...

İzler, @Rabia BARIŞ
19.8.2008 14:01:49
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:48:06
HUZUR DOLSUN YÜREĞİNE
CANLAR YANSIN BEDENİNE
KİMSE ULAŞAMASIN SEVGİNE
AYNI BENİM GİBİ

KİMSEYİ SEVME BENİM GİBİ
KALBİN KİLİTLENSİN EBEDİ
İÇİNDE YAŞA SEVGİNİ AYNI BENİM GİBİ
SANA OLAN SEVGİM GİBİ...


hiç vicdanın yokmuş senin.
o sevgi...

Aynı benim gibi, @selda0606
19.8.2008 14:49:04
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:43:13
tebrikler
sevgiler
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:42:28
tebrikler
Gidiş..., @simalyıldızı
19.8.2008 09:43:26
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:15:52
Yaramaz bir çocuk gibi,şımarıp,konuyorsam
kelebek misali platin saçlarına
üzüyor ve yoruyorsam,
Özür diliyorum, lütfen af et beni .
Bir bilsen içimdeki ferman çığlık çığlığa,

......................................


Sarılmanı istiyorum, fı...

Günah sa günah, @Hande HAGHGOUİ
16.8.2008 03:25:46
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 15:11:10
Düşman kaynasa da sağım solum
Hak bilir ya, Hakk’a gider yolum…
Çektiğim yeter, hasret yorgunuyum
Irak düşmesin yurtlarım bana
Yaban ellerde kalmasın bensiz soyum!
Ben ki Kürşadların, Fatihlerin torunuyum
Hem alptir hem erendir ruhum…
Ne zulme...

Yakarış, @çağlayan
18.8.2008 12:31:16
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 14:47:49
tebrikler,
sevgiler
çok az ve öz olmuş. güzeldi.


SEVDA

Sevda ah çekmemektir, damla damla erirken,
Cenneti koklamaktır, sevgiliyi görürken,
Ana rahminden çıkıp, kıyamete yürürken,
Aşk bağına bir çınar dikip gitmektir sevda.

Ahmet k...

......, @ASUDE SU
24.6.2008 23:08:46
alperenim
@alperenim
19 Ağustos 2008 Salı 14:20:58
Odamda ağlayan bir kız ,
odamdaki bağırış
hıçkırıklar küfürlere karıştı
nefret sevgiyi sürükledi gitti
bir kez daha dil yarasını gördü.
benim mutsuz odam
yüreğim şahit ama
gözleri tutuklu kaldı gene
odamda ağlayan iki yürek
birisi ben sessiz...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
16.390
Şiir Okunma
97.481
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL