Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 18:07:05

Hayali ne güzel çeşitli yolla,
Köpeğim bağlansın, urganla, yalla,
Çadırdan usandım bir küçük villa,
Ben istemem yan cebime koyunuz.

Beyzadeyim, paşam dursun yanımda,
Türlü pırlantalar olsun hanımda,
Daha neler ister, doymaz canımda
Ben ist...

Yan cebim, @ahmetkurt
6.3.2009 17:12:13
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 16:25:10
Neyleyek hayatın kederi çokdur,
Sevgilim bir az da gözle yolumu.
Her şey efsanedir eşg bize yeter,
Rabbim koruyacak bu eşg yolunu!
Bu güzel aşkı kutluyorum...Tebrikler
Senin eşgin, @abilov
6.3.2009 14:25:48
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 16:20:17
Mum ışığı gibi savrulur yanar
Tuzsuz sevdalara aşkını banar
Özünü ateşli sevdalı sanar
Sevdanın başını toprak bürüsün

Çukutlu susunca dilin azıyor
Sen susunca millet kazık atıyor
Şair olmuşta şimdi şiir yazıyor
Şairin başını toprak bürüsün
...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 16:19:03
Kutlarım saygılar
69., @DurdxuŞahinx
6.3.2009 12:55:32
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 16:02:30
Aşkını damla damla yudumlayıp içerken
Hazana uğrarım yar hasretini biçerken
Dilde adın olacak sonsuzluğa göçerken
_______Sineme düştü alaz yalımlardayım şimdi
_______Ecele merhabam var ölümlerdeyim şimdi
Gönül dizeleri...Kalemin daim olsun......

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 16:01:13
Amma da vijdansız,alçakmış zalim
Ağaca dönmüşüm görmezmi halim
Artık yorulmuşum bitmiş mecalim
Ben azmı TEKLEDİM bin yıldan beri


A..zade yi falan boşverin şimdi
Yanmışım imdada koşverin şimdi
Sineme vurmaya taş verin şimdi
Ciğerim OKLADIM ...

Bin yıldan beri, @ çetin kabak
6.3.2009 14:36:34
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 15:52:11
Şenlensin artık gönlüm
Essin rüzgarım sana
Umutla beklesemde
Yüreğin kalsın bende.
Kutlarım..gönül dizeleri.....Saygılar
Bulutlara gizledim, @bestekar10
6.3.2009 11:59:51
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 13:15:16
Uzaklardan bana haberin gelse
Hasret bitti diye bir müjde verse
Öderim kavuşmak cana bedelse
Özlüyorum seni özledim kızım
Gecemde parlayan çoban yıldızım

Ana yüreği....Geçmiş olsun dileklerimle.....
Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 12:57:23
Masalsı bir kız düşlerimde,
Hem dilimde hem gönlümde.
Dostluk bilmez yalnızlığın adını
Böyle günlerde.
Sonu her nasıl olursa olsun
Yaşadığım masal bittiğinde,
Bir kas atar durur içimde.
Ağlamak için gelen yaşlar sevince,
Dönüşsün şimdi masalı...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 12:52:11
Seva öyle olur..Bazen yürürken düşünür,uyrken konuşur insan..
Kutların dost..saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 12:31:17
Terörün dini,dili ırkı,millteti olmaz,amacı kan dökmek kaos yaratmaktır..
Duyarlı yüreğini kutlarım...Terörsüz,kansız,barış içinde bir ülke dileğiyle
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:57:04
Bakıp kutsal görene,
Görüp selam durana,
Al rengini verene,
Vurgunum dostlar

Oğuza yar olana,
Dünyada var olana,
Yadlara har olana,
Vurgunum dostlar.
Hepimiz vurgunuz.....Kutlarım saygılar dost
Vurgunum, @kocakurtsoylum
6.3.2009 08:16:53
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:55:31
Be vefasız sevgili, düştün bana kazara
Bu acı, bu ızdırap, götürse de mezara
Öllümüne sevdamı, çıkartıp da pazara
Satmak varya temelli, yapamıyor şu gönlüm.

Kandırılmak çok kötü, düştüm şimdi korkuya
Bilseydim sarılmazdım, aşk denilen duyguya ...

Yapamıyor şu gönlüm, @KADERR
6.3.2009 04:47:24
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:52:46
Bir yıldız daha söndü aramızda,
Göklere yazdırmak istedik ismini,
Yere sığmayan, yüreği delikanlı şairim.


Sende mi aramızdan ayrıldın.
Sende mi gittin son yolculuğuna.
Söyle şimdi kim söyler şiirlerini,
Kim okur ah ulan rızayı.


Söylerm...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:40:15
işte sen ve son bu kabir olacak

bir fatiha okuyan ardı sıra geri dönecek

son defa sana mezarına bakanlar olacak

kabrin üstünde

ya açılmış gül olur

yada küle dönen bedenimiz
Kaçınılmaz son......
Güzel anlatım kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:35:39
Sana kavuşursam, üzme sen beni.
Anlatırım bende, sana derdimi.
Belki de unuttursun, sitemlerini.
Hak verirsin bana, gelsem yanına.

Türkmendağlı aşkın, kök salar büyür.
Nazlanma fazla naz aşkı öldürür.
Küçük bir tebessüm, solmayan güldür.
Bu ...

Sensiz dünya., @türkmendağlı
5.3.2009 22:54:51
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:33:04
Ne konu var ne komşu, bitmiş eski düzenler.
Kadir kıymet bilen yok, selam vermez geçenler.
Doğrulukta kalmadı, bir hoş oldu insanlar.
Saman tane karıştı, ekin vermez harmanlar.

Malesef,şehirde oturanlar toplumdaki değişmeleri çok iyi fark ediy...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:29:45
Sallanırken yelpaze, yay kaşları çatıldı,
Derecâtı bilinmez, bir hamlede atıldı…
Yorgundur artık şimdi, son kervana katıldı,
Üzüldü tüm dostları, gidenin arkasından…

Bu yazılar solarken, tek tarafın sektörü,
Dünyada sanki ilktir, Keyruvan’ın r...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:18:23
Kim söyler yıldızlar
mektup değil diye,
Her kayan yıldız bir dilektir gönüllere.
Sevda dizeleridir dirhem dirhem
Dökülür
uzak illerin taş duvarlarına.
Duvarlar dile gelir,
Çiçek açar pencereler
Bir güvercinin kanadında
Sevgi olur SEVEN OLUR,...

Aşk çiçeğim, @RABATLI
6.3.2009 00:07:48
ahmet umut
@ahmetumut
6 Mart 2009 Cuma 10:15:17
Şiirlerin hazan,hüzün.......
ama içinde sevgi var............gönül baharı bekler gibi
umarım bahar gelir......Kutlarım saygılar
Kalbe sitem, @sahaf
6.3.2009 00:06:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.859
Şiir Okunma
608.184
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL