Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 16:26:38
Bostanlar kurudu, sebze bozuldu,
Sular kirletildi, derim yüzüldü,
Benizler sarardı, gözler büzüldü,
Sunulan devaya hormon verildi.

Başlar ayrı düştü, ayak şaşırdı,
Yollar diken doldu, sabır taşırdı,
Gözler yumulunca tatlılaşırdı,
Yatakta rüy...

Hormon, @ahmetkurt
5.3.2009 13:26:15
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 16:24:22
Üretilirken ilkler.
Sabah dinginliğindeydiler.
Sonlar tüketildiğinde.
Sarılmıştı her biri bir düşünceyle.
Çeşitliliğiyle benlerin..
Kısa dizelede olduça anlşam taşıyacak kadar içerik.....
Kutlarım saygılar
..*** her biri ***.., @neserselman
28.1.2009 19:36:47
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 16:19:57
Dövünsen de gam ile kavlimiz vardı deyip,
Koca âlem içinde kalsan da garip garip,
Feryadını bir nebze duymazsa da o habip;
Söz ahla tükenince, dayanırsın yüreğim...



Sanma ki yas tutuyor ne Urfa ne de Harran
Nedeyim kuşatmışsa yazgını karla...

ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 16:16:46
Şimdi…
Son söz gecenin
Son çığlık sessizliğin
Son uyarı karanlığın
Son demi sevdaların
Son istek vuslatın
Ve…son zafer ayrılıkların.

Ah. Ne kaldı ki geriye hasretten başka.
Ayrılığın zaferi mi olur?
Umutla beklemek...Kutlarım hüznlüde o...

Gece-3, @x adamus
5.3.2009 14:52:01
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 16:13:14
Ağlasam faydası yok.
Yârsız gecelerim
Feryatlarla dolu.
Aydınlık olan dünyam
Zifiri karanlıkla dolu.
Hüzün dolu şiirine söyleyeceğim...Sabreyle gönül....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 13:11:32

Sevdama tutundum,düşmedim,
Sabırlara sabır,ekledim.
Gül döktüm yoluna, bekledim.
Gelirsin sandım da,gelmedin…

Bende ki delilik,sen öldün.
Gönlüme hiç rahat,vermedin,
Kara sevdama tek ömürdün,
Kokun geldi de sen, gelmedin..
Gönül dizeleri....

Gelmedin, @karadereli
3.3.2009 17:28:08
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 13:08:31
Güzel dizeler...Seslendirme harika...Kutlarım saygılar
Gidiyorum, @umut_adam
4.3.2009 23:13:53
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 13:07:11
Bırakma hayrın peşini
Söndürme Hâk ateşini
Duana kat kardeşini
Nur isteyip nurlanan kız

Hep azimkâr ol göreyim
Sana bacımsın diyeyim
Eğil anlından öpeyim
Nur isteyip nurlanan kız

Ten ehlinden olma sakın
Ol gönül ehline yakın
Bu halinle ...

ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 12:55:21

saklambaç oynarken içmiştim
ilk yudumu
sonra sen saklandın
bitti kahve


şimdi fal zamanı


lapa lapa kar yağmış fincanıma
gel de söyle falcı


açık mı yollar?
kapalı mı
İşmmiz fala kaldıysa yandık.....Kutlarım dost saygılar
........ telve, @kardanadam
24.2.2009 21:20:25
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 12:45:57
Ne mutlu imkansızlıklarda doğup, güzel insanı yakalamak...
Güzel duygular...kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:46:03
Söyle güzel benim gibi
Seni candan seven var mı.
Gözlerinden akan yaşı
Benim gibi silen var mı.

Yağmurla gel rüzgarla gel
Yeter ki sen sen bana gel
Umudum ol güneşim ol
Yarınlarda cananım ol.

Yine yağmur başlayacak
Seni benden ayıracak
...

Yağmurla gel, @bestekar10
5.3.2009 10:17:12
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:41:39
Bencede bitmeli,insanın ruhundaki huzursuzluk yaşamının her evresini,yürüyüşünü,gülüşünü,şiir temalarını bile etkiliyor........
Huzur dolu gelecek dileğiyle...
Güzel anlatım...Kutlarım saygılar
Ö m r ü m, @sahaf
5.3.2009 00:02:36
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:38:20
Yeni bir ufukta yeni bir amaç seni sevmek
Gülleri senin için ayıklayacağım dikenlerinden
Dağlarda çiçekleri sana toplayacağım
Senin için yaşayacağım arta kalan ömrümün günlerini

Şiirlerime gidecekleri adresi yazmak adedim değildir
Anladın deği...

ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:29:26
Caddeler, sokaklar seni ararken
Anlamadı gülüm zamanı varken
Saçlarını yaban eller tararken
-- Beni ağ göğsüne almıyor SANKİ
-- Bu gece ömrümün son demi sanki.

RABATLI bu aşka kim yazar ferman
Sevda busesidir gönlüme derman
İster rüzgar eyle...

Son demi sanki, @RABATLI
5.3.2009 00:25:28
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:27:44
Mazlumun hakkını almak dileğim
Savaşta katıdır gülmez yüreğim
Atamdan mirastır dönmez bileğim
…Cepheden kaçarsam mekânım nardır.
…Ölürsem şehitlik ödülüm vardır.
Yüreğine sağlık...Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:23:52
Yanımda ol diyerek...
Olmadı be can özüm olmadı...
Yine zamanı durduramadık.
O bir anlık fotoğraf kadar bile
Zamanı donduramadık....
Bazen zamanın durması,bazende geçmemesinden şikayetçiyiz...Sevgilerede zamanı durduramaz
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:21:37
Hava bulutlanmayınca yağmur yağar mı?
Ateşe dokunmazsan elin hiç yanar mı?
Benim güzel yurdum,CANIM MEMLEKETİM
Bu can seni seviyor,başka yerde yaşar mı..?

Güzel sevgi...memleket gibi.....Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Mart 2009 Perşembe 11:20:23
Dostum insanlar değişti.doğa değişti,iklim değişti
Sonumuz hayrola......
Güzerl özetlemeişsiniz.....Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
4 Mart 2009 Çarşamba 23:51:37
Tükenmez bu dünyada, Ne bir eser ne bir söz.
alacağım çok şey var içlerinde bin bir öz
Yazmaktan aciz olan, iki parmak birde göz.
Naz ederken cümleler yüreğimde yanar köz.

Anadolumda çoktur şairlerin pirleri.
Hiç yabana atılmaz Edebi Eserleri....

Şiirlerle başbaşa, @fatma.naz
23.2.2009 02:09:34
ahmet umut
@ahmetumut
4 Mart 2009 Çarşamba 20:46:58
Koyunlarım meler gelir
Yüreğimi deler gelir
Kavalımın yanık sesi
Bana garip çoban serler

Kaval çalmak benim işim
Kurtulaz detten hiç başım
Sevdaya akar göz yaşım
Bana gharip çoban derler.........Ahmet Umut

Kutlarım Sevgi ve saygılar

Yanık çoban, @ms-solmaz
4.3.2009 19:19:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.729
Şiir Okunma
607.965
Yazı Okunma
3.742
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL