Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:38:05
eyzi’yim yanarım kendi narımdan,
Dağlar taşlar ağlar ahü zarımdan.
Ayırınca kader beni yarımdan;
Gamda kaldı deli gönül gülmedi.
Sayfanızı ilkkez ziyaret ediyorum...
uğradığıma değdi..
Güzel gönül dizeleri..Kutlarım saygılar
Deli gönül gülmedi, @OzanFeyzi
14.3.2009 10:09:36
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:30:31

Lak lak ile kafa bulduk ,
Bakmak ile çok yorulduk !
Ömür ise çoktan bitmiş...
Beden iken , ruh olduk !
Doğru söze ne diyelim...Kutlarım saygılar
Leylek..., @ÖZELÇİ
14.3.2009 09:36:14
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:25:45
Oğuzsoylum gamlanma; taşa geçer sözün var,
Elli yıldır her baharda; her hazanda izin var,
Nerde neşe, gam, kasavet, hiç gülmeyen yüzün var,
Bir yel vurur, bir el vurur, bir gül vurur;öldürür

Oğuzoylum söylerse güzel söyler
Gönülü güzel eyler.....

ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:21:18
Özğürlüklrei başka ülkelerden beklemenin acı sonları...
İçimiz yansada gerçek bu..
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:18:35

ölüm oruçlarına yatar bu ten
seni özleyerek
ahhh benim aç tarafım
dermanım…dermansızlığım
nasıl da tezatlarımsın
aksam sana aksam
zamanı akıtmadan
çoğalsam en azında
şımarsam senli mahçupluğumda
biliyorum.
bir çılgınlık bu
söyle bana
se...

Sevda aklı..., @Sevgi Dündar
14.3.2009 11:04:09
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:15:09
Ben doğru yazan kaleme saygı ve sevgilerimi gönderiyorum
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar.....
Yazı yazana, @FEVZİ ÜLKER
14.3.2009 10:31:52
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 11:01:29

Rüzgârın önünde sürünüyorken
Toza ve toprağa bürünüyorken
Üstümde zevk ile yürünüyorken
Kurtuluş ipimin keteni güzel!

Ağlayan garibi gülen eyledin
Maveradan haber aldın söyledin
Çeri çöpü eleğimden eledin
Düğün yastığımın sateni güzel!

...

Güzel!, @maskosu
14.3.2009 00:41:26
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:59:27
ürk’ün sahipliğinde yas,tasa bilmedin
gürülce çağlarken deli tay gibiydin
Yenisey,dicle,fırat öz gardaşlarındı
şimdi her birinde ayrı dert, gözyaşı var!..


seninle kucaklaştığımız gün gelecek mi
düşman elinden kurtuluşun olacak mı
güzlerinle...

ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:23:07

Diplomatik girişim-her saniye dakika
Göz önüne getirin-onlar yapmasın caka
Hasan Sancak söylüyor-anlatır sıkıntıyı
Göreve davet eder-dede amca ve bayı

Türkiye’miz zehirli-atık çöplüğü müdür
Sakın sessiz kalmayın-o sesiniz çıksın gür
Herk...

ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:21:29
Hayatımda artık sen olmasanda
Bir gün geleceğini düşünerek
Yolunu beklemek zor olsada
Senin için kurduğum hayaller,
Hevesim,kursağımda kalsada,
Seni heveslenmek güzeldi..
İyi ki geçmişsin hayatımdan
Bu canım sana olsun kurban..

Bu güzel se...

Canım sana kurban, @kader_48can
14.3.2009 09:47:18
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:15:24
Ayrılsak da yine sevdik
Pişman olduk dize geldik
Sonunda biz bize geldik
Aşk peşinde yorgun argın
Final güzel olunca .....
geçmişi karıştırmaya gerek yok...........
Güzel anlatım...Kutlarım..Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:13:23
Kurbanın olayım yukarı tekke nolursun!
Gözü açılmamış bebelere
Murad almadan gidenlere
Hep yasını tuttuğum
Gün görmemiş BABAMA da
Sahip çık
Kutlarım...Güzel tanıtım..
Güzel anlatım...
Sivas-yukarı tekke, @baba özlemi
14.3.2009 01:59:41
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:10:33
Geçmişi atmışlar biz de atmışız,
Hatalar üstüne hata yapmışız,
Batılı hak sanıp yoldan sapmışız,
Daha donmuyoruz, şu işe bakın.

Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Nedir halimiz, @TÜRKİSTANLI
14.3.2009 00:47:37
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 10:07:27
Nice firavunlar vardı dünyada,
Hükmedip yokluğu gördü dünyada,
Kimler ne saltanat sürdü dünyada,
Sultan Süleyman’ın tacında sırrın.


Yine firavunlar mevcut.......
Güzel anlatım...kutlarım saygılar
Her yerdesin, @ümit zeki soyuduru
14.3.2009 00:16:13
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:46:09
Kucaklarım yeşilin en güzelini
Sepet içinde çocukların
Heyecanı vurur yüzüme,
Çıkar çay kokarım.
Anamın ter kokusunda
süt ararım.
Ellerim çiçekli entarinin
iliklerine takılır
AĞLARIM...
Güzel bir serbest çalışma....
Kutlarım saygılar
Düşlerdeyim, @RABATLI
14.3.2009 00:06:51
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:43:04
Dalıp düşündüğüm anılarda
Rasladığım o ilk bakışlarında
Şimdi yanımda olmasanda
Seni seviyorum halen sevgilim
Resim,şiir bütünleşmiş....etkileyici
Kutlarım saygılar
Seni seviyorum ...., @Babacan24
14.3.2009 00:05:37
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:41:37
erikler tomurcuklanmış
pembelenmiş badem ağaçları
ters çevir kocaman bir akvaryum
güneş ayak altında tepe deniz

açma gözlerini
suskunlukta uzar
ipekböceğinin ömrü
nerelere gittin nerelerde bittin
düşleri terkedince

Farklı bir analatım....

Düşleri terkedince, @ramazan.efe
14.3.2009 00:05:37
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:38:15
kınına koy

hadi taşı beni bedenim

yepyeni bir güne...

Hani hüzünsüz,mutlu bir güne....
Kutlarım saygılar
Taşı beni, @sahaf
14.3.2009 00:05:37
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:34:05

Bizi kimse ayıramaz
Sen ağlama bu da geçer
Vatan borcu namus borcu
Sabret yarim o da biter

Kışladan mektubum var
Kalbim senin inan bana
Dağlar taşlar engel değil
Bu hasretlik beni yakar

Korkutmuyor bak yarınlar
Sen varsın ya mutluyum y...

Sevda türküsü, @GÜLDESTE
14.3.2009 01:08:16
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 09:32:26
Na kadar sensizim,
Hayatsızam demektir.
Na kadar hayatsızım...
Dözürüm yine...
Sensizim...
Ölürüm yine...
Gönül dizeleri...Kutlarım
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.830
Şiir Okunma
608.137
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL