Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 10:13:04
Arayan bulur Mevlasını....
Güzel dizeler..Kutlarım....
Kimdir o, @romantik63
14.3.2009 14:37:41
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 10:11:20
giden gitti geri gelmez
yüreğimde sızı dinmez
yavrularım yetim kaldı
küçücüktür bunu bilmez

yaşasın diye yıllarca
emek verildi dağlarca
matem düştü ocağıma
felek tokatın vurunca

Güzel dizeler...Kutluyorum saygılar
Ağlayayım, @mustafa75
14.3.2009 22:11:35
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 10:10:05
bugün yine dertlerim kalktı şaha
isyanım var hem padişah hem şaha
kanıpta sahte dost yollarında giden
isyanım var hem ayağa hem başa

el uzatıp yetim hakkı yiyene
isyanım var hem mide hem bedene
menfaati için ruşvet verene
isyanım var hem ala...

İsyanımvar, @mustafa75
15.3.2009 01:31:21
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 10:06:50
Sapla saman aynı, karışık harman
Derdimi dökersem taşacak umman
Affetmezse eğer O yüce Râhman
Vay halime, Vay halime, vay ki; Vayyy

Can evimde nefsim, en azgın hayvan
El sema ya erdi, ben yer de revan
Hani yunus hani; güçlüydü takvân
Vay hal...

Vay halime, @yudumyunus
14.3.2009 13:37:53
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:57:46
Kabusları görme güzel düşlerle seviş
Biliyorum biliyorum bitecek bu özleyiş
Son bulacak bu son olacak gidiş
Gelişlerde yol alacağım kat kat,
Ve ay yüzlüm bu gece bu gece sevdama sarılda yat....

Güzel dizeler,güzel dilekler.....
Umarım istekl...

ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:55:29
Diken dolu yolları geçmek kolay mı sandın
Alevim çıkmıyor belki ama ben çoktan yandım
Zerre kadar umut yok gelecek olan günden
Fayda yok artık sana yaralı bu yürekten
Demedin ki bir kere senin de yüzün gülsün
Kalbime gam yükleyen başkası değil s...

Anla artık, @galatasaray
15.3.2009 08:36:45
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:51:02
Biçare gönlüm hiç gülmedi ki
Güz rüzgarında savrulup durdum
Tutunacak dal aradım hani
Aşkı beklerken meşkle avundum
Aşkın ve sevdanın kaderi....
Sonu acı olsada güzel şiir yazdırır..Kutlarım saygılar
Aşk, @GÜLDESTE
15.3.2009 00:23:21
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:40:50
Bir öğretmenle karşı karşıyayız.......
Ders: Onurlu olmak,Dik durmak,el etek öpmemek
Ben alacağımı aldım....Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:37:50
Gönül hüzün olunca,yollar labirent,rekler mat işıkların solgun
gözlerin yaşlı olması doğal...
Hüzü hüzünlü anlatım derler buna....
Kutlarım saygılar
Benim adım hüzün, @sahaf
15.3.2009 00:02:19
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:34:05
Hani hepimiz biraz deli değilmiyiz...
Gidenler gelmesede umutla beklemenin zararı kime?
Hüznlü be kardeş...Kutluyorum Saygılsr
Ama ben umutluyum...., @Babacan24
15.3.2009 00:01:23
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:27:54
Unutmaz dediğim unutuyorsa
Selamı sabahı çok görüyorsa
Kırk yıldır bildiğim değişiyorsa
O zaman ruhumda kıyamet kopar

Adı insan olan insan ezerse
Günahı sevaba tercih ederse
Anaya babaya karşı gelirse
O zaman ruhumda kıyamet ko

Kimin kopm...

...kıyamet kopar, @KaramsarSair
15.3.2009 01:49:14
ahmet umut
@ahmetumut
15 Mart 2009 Pazar 09:24:30
Senden mecnun, ferhatın, sevdasını istedim
Sana olan sevgimi, onlar gibi besledim
Aşkından kavruldukça, Yaradana sesledim
Yüreğimden içime, böyle girmiştin sen can.
====================AH ! BE CAN.
**************************************GÖR BE CA...

== can ==, @KADERR
15.3.2009 02:12:58
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:25:47
Sev beni
Sev ki
Tüm kalbimle seni seveyim
Sev beni
Öyle sev ki
Senden baskasini sevmeyeyim

Evet sevki,başka sevgi aramayayım...
Bitmeyen sevgilere......Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:24:02
Sen gelince coştu küskün dizeler
Duygular çağladı, güldü gamzeler
Kalbe ok işlemez, dost ahı deler
Vuracaksa eğer, dost vursun yeter.

Hoşgeldin Koçak dost, dost alemine
Burda cemre düşsün his kalemine
Ruhuna, gönlüne, şen yüreğine
Meclis tah...

Koçak-lama, @gülkurusu
12.3.2009 16:25:09
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:21:25
Ey hayat düş önüme çıkalım yollara
Vuslata ramak kala bir nefes ver bana
gözüm su sebilde şehadet bardağında
Damağıma değecek son damlada,
Ey hayat darma dağın ettin sakladıklarımı
Ne olur ne olur geri ver aldıklarını....

Giden hayat geri gel...

ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:19:17
Geleceğimiz olan çocuklar..
Kim el uzatırsa gönül yapar..
Duyarlı yüreği kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:15:14
Bu gün kırk altıdayım
Dört fidanım tek tutanımı
Onlardan başka yok sığanım
Ömrü denilen merdivenin son basamağındayım

Nice yıllara...Biz elli beşi devirdik....
Dünya bu ne yaşarsan kar....
Güzel anlatım Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:08:41
Alevdim kor oldum, küle dönüştüm,
Susuz toprak gibi çöle dönüştüm.
Sonsuza uzayan yola dönüştüm,
Yavaşça doğrulup çıktım dün gece.
Şiir oldun aktın gönüllere...Kutlarım saygılar dost
Dün gece, @Fuat Üstündağ
14.3.2009 19:53:01
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:07:06
Çiçekler açamamaya yemin edin,
Güneş doğmamaya...!
Gençliğime kara çalmış haramiler
Can saklıyor asit kuyularında.
Artık ölüm acısıdır gözlerimdeki nem
İsyanın yankılanmasa kulaklarımda ey insanlık
Bil ki yasına gelmem...!
Çünkü dinmeyecek yür...

İnsanlık;yasına gelmem, @hanay
14.3.2009 19:31:32
ahmet umut
@ahmetumut
14 Mart 2009 Cumartesi 23:00:42
istanbul sokaklarında
sokakların yanan lambasında
akşamın her gece yollarında
nereye baksam HATIRAN VAR.........


içtiğim sigaramın dumanındasın
melek annemin güzel yanağındasın
sen uzak değil hep yakınımdasın
ama hasret bu HATIRAN VAR........

Hatıran var, @esmerefsane
14.3.2009 18:24:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.831
Şiir Okunma
608.137
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL