Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 16:58:49
Şiir yazacak kadar yakın,haber almayacak kadar uzak
Üzüldüm..........
İnşallah iyidir ve yanıt verir....Kutlarım saygılar
Orman gözlüme, @AYSE 09
4.4.2009 10:39:55
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 15:56:57
Ey sevgili!
Acılarım doğarken
Camdaki kör gece kıyamet gözü
Göçebe rüzgârlar savurur özü
Hüzünler toplanıp örter bedeni
Uyku tutmaz canı candan gideni
Uykusuz geceelerim ...misali.....Kutlaerım sayılar
Kaynayan düşünce, @Fatma Aras
5.4.2009 12:55:24
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 12:32:09
Söyler Öğretmen Hasan
Bu zorluğa eli ban
Burada yaşamakta
Okumakta bir çok can

O Kütüphanemize
Kitap ver hanemize

Öğretmen Hasan ömrünü vermişse eüitime
Gönül sözüdür doğru söyler....
Kutlarım saygılar......
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 12:03:46
Hayat bu....
Bir dosty arar gönül........
Şiir dostların var....Kutlarım saygılar
Aradım, @GÜLDESTE
5.4.2009 00:27:44
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:58:58
Levha levha yazılmış, kaderimdir diyorum,
Ezginde olsan benden, umutla çekiyorum,
Yetersiz zamanlardan, korkuyu siliyorum,
Engerekler sarsa da, gitme kal diyen benim.

Sevgi engerek mi dinler.....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:53:37
Güzel dizeler....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:52:00
Aşağılık duygusuyla, gösteremez bir varlık,
Kendini ifade edemez, hep çeker darlık,
Gün yüzü görmeden, geçti ömrü bihaber,
Varlığı ve yokluğu hiç belli değil yatta geber.

Bunaklardan bir bunaktır, bulunmaz eşi,
Evi hiç bir zaman görmedi ki gün...

ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:48:22
Bir feryat ancak bu kadar güzel anlatılabilir...
Kutlarım dost saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:28:22
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum...
Güzel şiirini kutluyorum...saygılar dost
Gurbet duydunmu, @hoşkelam
5.4.2009 00:26:33
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:20:24
Bu kanlı savaşların, sonu nasıl gelecek,
İnsanlık galip gelip, ab-ı hayat verecek,
Herkes dostluk içinde, birbirini sevecek.
--------Dünyanın suyu bitti, yılanlar ölmedi mi?
--------Hep beraber kardeşçe, zamanı gelmedi mi?


Dostum dünyada söm...

Zamanı gelmedimi, @ihsan sivri
4.4.2009 00:23:47
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:18:20

“Demir attım limana” desen de o gidecek
Hep helal, hep haramı yesen de o gidecek
Fani bir beden için beş metre bez yetecek
Çare etmez esmeler, kapanınca perdeler

Ömer Hayyam misali.....
Kutlarım saygılar dost
Kapanınca perdeler, @cemil
3.4.2009 10:06:35
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 11:12:59
gecenin konuğu
konuğum yağmur
uzaktan keskin ışık
ardından gürültülü dalgalar

boylu boyunca uzandığım
düşlerden sıyrılsam bir
avcılar yine yollara düşer
tavşanlar keklilkler vurulur

Konfiçüyus ne der: Bırakın hayvanları yaşasınlar...........

Gecenin konuğu, @ramazan.efe
5.4.2009 00:04:00
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 09:49:28
Daha çok genç........
Acı bir durum......
Allah rahmet eylesin.....
Duyarlı yüreği kutluyorum...
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 09:47:01
Yarın hasretinden ölmek.......
Yaşadık mı......? Alasmlı...kutlarım saygılar
Sebebimsin sen, @gülüm_se
29.3.2009 14:33:13
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 00:03:31
Vurmamış hıç nöbetı bekleyen asker.
Bızım gıbı alır götürur ıkı mtrelık yer.
Darağacından dönmez bu sefer.
Adını halk koydu devrımcı.
Çünkü o cana kıyamazdı....ama ona kıydılar....
Pardon hata yaptık diyorlar........
Kutluyorum saygılar

ahm...

Devrimci., @hay_dar1968
10.3.2009 19:24:36
ahmet umut
@ahmetumut
5 Nisan 2009 Pazar 00:01:07
Güzel anlatım ..Kutlarım saygılar
Tunceli, @hay_dar1968
26.2.2009 21:07:29
ahmet umut
@ahmetumut
4 Nisan 2009 Cumartesi 23:59:47
Ayırmadın Kürt Türk yada Ermeni.
Getirdin herkese laik düzeni.
Uyandırdın tüm mazlüm milleti.
Seni özledik hep mavi gözlüm.

Bu gidişle daha çok özleyeceğiz....
Biz onu hiç anlayamadık veya anlatamadık......
Benim Atatürk şiirimi okursanız sev...

ahmet umut
@ahmetumut
4 Nisan 2009 Cumartesi 23:55:40
Sultanım fatih han, istanbuldadır.
Muhteşem süleyman, o bir cihandır.
Anıtkabir de de, atatürk vardır.
İşte vatan budur, ondan kutsaldır.
Saygılar dost,Bu gün elime çok eskiden yazılmış bir kitao geçti, şöyle bir bakınayım dedim...
Atatürk der...

Vatanım, @türkmendağlı
3.4.2009 22:47:01
ahmet umut
@ahmetumut
3 Nisan 2009 Cuma 14:42:38
Doğanğnın ve canlının devir daimi...
Sanmaki yok olurum,
Yeniden doğrım,doğururum
Ben tabiat anayım.....Misali.......Kutlarım saygılar
Tekrar doğacaklar, @tuğbay
3.4.2009 14:07:34
ahmet umut
@ahmetumut
3 Nisan 2009 Cuma 14:38:05






İlaç benim neyime
Kan damlar yüreğime
Son nefesim verirken;
Bakaydım can yarime
--------====--------
Yar olmazsa ilacı
Devam eder bu sancı
Aşka tıp tesir etmez
İhanet aşk utancı
---------====--------
Temiz aşkı kaybettim
Kalma...

Sarma tabip yaramı, @ms-solmaz
2.4.2009 21:18:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.828
Şiir Okunma
608.135
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL