Ne zor şey Sur başında çocuk durmak Atatürk’ün şehrine sesini duyurmak Ne güzel vatan için uçurtma olmak Ne güzel çocuk kalmak
Ne iş yapıyorsun dedi çocuk Öğretmenim ben dedim .......çocuklarımı eğitmeye
Yok dedi mesleğin ne Doktorum ben dedim ...ana hakkın teslim etmeye
Bu toz duman içinde Bu zor zaman içinde İşin ne der gibi baktı aklı yetmeye
Yetmedi ya çocuk işte Amannn abi sende be! Güldüm.. tamam ya dedim...
Polisim abim dedim Polisim Sen ölme diye canımı siper etmeye
Bir nazlı çiçeğin İki deli fişeğin Üç canı doyuran babayım ben Un çuvalı vurur gibi sırtına eşeğin
Yaya ırgat ..........yetim avrat ................... silah namustur bize Hiç bir yerde paylaşmayız resmini bile Bu silah belimizde saklı yar gönlümüze
Ve der ki gözlerinin mavisine inandığım adam: "Polis asker kadar disiplinli, .................hukukçu kadar hukuk adamı, .......................bir anne kadar şefkatli olmalıdır."
Ağlar atam analar ...........Gülmez yetim çocuklar ................Nehir nehir akar çocuklar .....................Babasının tabutuna bakar çocuklar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ay yıldızlı uçurtma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ay yıldızlı uçurtma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açılım politikalarından geldik bugüne. Yazık bu kadar ölümlere... Bir iktidarın bu kadar da hatası olamazki. Herşeye Paralel yaptı,Amerika yaptı,Rusya yaptı diye neden gösterilmezki...Yazık... Şiiriniz bu bakımda bam telimize dokunmuş... Bravo şair.
elbette hem de hemen ancak sözleri aşık yener'e ait... aşık mahzuni şerif'in ve selda bağcan'ın çok güzel seslendirdiği ve toplumsal yönü çok güçlü olan bir şarkıdır... tekrar teşekkürler...