Sen biliyor musun? En derin çığlıklar Sessiz iken atılır Suskunluğum Kıyametin habercisidir Ben rüzgâr ektim Sen fırtına biçeceksin...
İntikam almak delikanlı yüreğe yakışmaz Ama unutma! Sadece yaratana can borcum var Borçlu kalmak istemem Ödeşmek adettendir Sen karabulut misali çöktün üzerime Ben sağanak yağmur olup yağacağım yüreğine…
Seni yürekten delice ölümüne sevdiğimi gördün Aldanma sakın! Kimse vaz geçilmez değildir Gün gelecek Bensizlik de senin sonun olacak Aç gözlerini, nasıl unutulduğunu seyret Hep üzdün beni Seni zamana bıraktım Demlen demlenebildiğin kadar Demli çay niyetine yudum yudum içeceğim…
Sensizlik bensizlik Bensizlik de sensizlik demekti anlatamadım Ne geçiyor Ne de tükeniyor Acıtıyor yüreğimi yerinde sayan zaman Hiçbir çabam yok intikam almak için Seni bensiz bırakacağım Bitişin olacaktır Bensiz geçen yerinde sayan zaman…
Sen biliyor musun? En derin çığlıklar Sessiz iken atılır Suskunluğum Kıyametin habercisidir Ben fırtına ektim Sen kasırga biçeceksin...
Rüzgâr geçer Fırtına diner Dalgalı denizler sakinleşir Coşan ırmaklarda sular durulur İn iyi ilaç zaman dedim Sabır diledim mevlamdan Sabır dedim ve sabretmeyi öğrendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabretmeyi Öğrendim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabretmeyi Öğrendim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim usta kalemi