İçtiğim şarap şişesinin üstünde, ‘’Alkol insana dost değildir’’ İbaresini görünce, Aklıma ilk gelen şey, Keşke böyle bir uyarı İnsan üzerinde de olsaydı. Dileği oldu. Hem de görünen bir yerinde Taaa karşıdan gelirken.. Bu gelen sana dost değildir..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOMO HOMİNİ LUPUS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOMO HOMİNİ LUPUS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçtiğim şarap şişesinin üstünde, ‘’Alkol insana dost değildir’’ İbaresini görünce,İnsan üzerinde de olsaydı.Taaa karşıdan gelirken.. Bu gelen sana dost değildir...
Bedri beyin yorumuna katılıyorum, uzun şiirlerde okuru sıkıyor bir anlam da ifade etmeyince. anlamlı kalemizin izleri efendim... Saygılarımla...
Teşekkür ederim efendim. Şiirin uzun olanı çok usta ikalemlerin işi. Nazım , Neruda yada Breht gibi. Günümüzde insanlar zamanla yarışıyor ve okumamak için çok nedenleri var. Bunları aşmanın yolu ve şiir okuyucusunu artırmanın yolu bu. Anlatımlar kısa ve vurucu olmak zorunda..
Aynı pencereden bakışımız kıvandırdı Beni..Saygılar sunuyorum..
Ve... Bende hep şunu düşünmüşümdür. Şu Japonlar öyle bir cihaz yapsınlar ki insanın kalitesini ölçsün. (İllaki Japonlar, asla biz değil.) Her insanı bu makine değerlendirsin. Kalite kartı boyunlarına asılsın. İnsan birine "Merhaba " demeden önce kartına baksın.
Şiir kısa mı? (Asıl olan budur zaten. Şiir kısa olur.) Ya Mesajı ? (Açacak olursak onlarca sayfa tutar verdiği mesaj) Ya ironisi ? (Yumuşacık, sıcacık, okuyucuyu yormadan imgeden uzak,şırıl şırıl akan bir su gibi) Başlığı ? (Konusuna uygun. Evet "İnsan insanın kurdudur" ne kadar doğru...) Peki niye uzattım? "GÜZEL" deyip geçmedim ? Bu şiiri , yazdıkları, yazacakları okunsun. Bu yazar gözden kaçmasın diye... Selamlarımla can dostum. Bu yorum sana değil "Edebiyat Defterinin" değerli okur yazarlarınadır.
Teşekkür ederim efendim. Şiirin uzun olanı çok usta kalemlerin işi. Nazım gibi, Neruda ya da Breht..Günümüzde insanlar zamanla yarışıyor. Okumamak için o kadar nedeni var ki.!! Anlatımlar kısa ve öz vurgulayıcı olmalı ki okura okuma zamanı tanıyalım.
Aynı pencereden baktığımız için kıvandım..Saygılar sunuyorum..
Gönlünüze sağlık.
.................................. Saygı ve Selamlar...