Hoyratça bitirdiğimiz, Bu dünyadaki, Yaşam kaynaklarını, Soyunu, neslini tükettiğimiz, Tüm canlılar gibi, Bir gün, İnsanlar vardı, dünya da yaşayan milyarlarcası hemde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NESLİ TÜKENDİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NESLİ TÜKENDİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmet bey; şair ve yazar kardeşim.Şiirinizin konusu çok çok önemli.Son zamanlarda doğayı fütursuzca tahrip ediyoruz,buradan beslenen güzelliklerle, canlı-cansız varlıklar yok olup gidiyor. Güzel bir konuya değinmişsiniz.Yüreğinize sağlık.Selam ve sevgilerimle.
kurban sarcan tarafından 6/5/2016 2:18:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her yıl 5 haziran dünya çevre günüdür Efendim. Aslında çok önemli bir gün bu tahribat karşısında sesimizi iyice yükseltmemiz gerek. O güne istinaden yazmıştım. Selam ve saygılarımı sunarım.
Bu şiirin hikayesini okumasak kaçımız bilir bu günün özelliğini? Buna ben de dahil. İnsanlar rotayı şaşırıp , gemi oturduktan sonra karayı fark eden kaptanlar gibi duyarsız oldu. Bir gün göreceğiz üçün birini. Ama iş işten geçmiş olacak. (Yani havayı, suyu kirletip çöpü göreceğiz demek istedim) Kısa ve öz olarak tehlikenin büyüklüğünü anlatmışsın. Yarın kim bilir kaç kişi hatırlar bu günü. Duyarlı yüreğinden öperim yiğit Dost..
Duyarlı olmak bizlerin görevi Üstat. Zaten, bu biraz da yazarın, şairin görevi değil mi.?!! Kızılderili Şef Seattle ta 1854'te duyarlı ise, bizde olmalıyız Abim, bize emanet,torunumuza çocuğumuza mekan bu dünya için. Saygılarımla..
Bir gün, İnsanlar vardı, dünya da yaşayan milyarlarcası hemde…(Dememek için çevremizi koruyalım, çevremizi temiz tutalım,yoksa doğa mutlak bir gün alır öcünü... Tebrik ederim ... Saygılarımla...
Daha lüks ve rahat yaşamak adına geliştirilen teknolojik ilerlemeler maalesef insanoğlunu şımarık hale getirdi Üstat. Yarattığı tehlikenin farkına varması için, toplu ölümler olması, asit yağmurları yağması gerekti. Ama, buna rağmen hızla doğaya zarar vermeye devam ediyorsak yarını düşünmeden, O zaman Tanrının mükemmel yarattığı denen yaratık biz değiliz. Ya da o insana daha var. Nietshe'nin dediği üst insan o mu ki. Yorumunuz onur verdi Üstat. Sağlıcakla kalın.
5000 yıl sonra bir akıllı robot söylesin Üstat, insan kalmasa bir üst akıl bulunur. Belki yaradan..Kimbilir.?!! Evimizin temizliğine gösterdiğimiz özenin yarısını göstersek, kaygılarımız biter de. Ama, maalesef bu gidişat çok kötü.. Teşekkür ederim, yorumuna. Kal sağlıcakla..
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile...
ALLAH C.C EMANET OL.